![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele maatschappij die een lijndienst heeft tussen Brussel en Z-Amerika, ook Brussels airlines vliegt op geen enkele Z-Amerikaanse stad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry maar weeral bullshit wat ge uitkraamt. Majesteitsschennis bestaat niet in België en met landverraad heeft het al helemaal niets te maken. De mensen zijn er niet voor het land. Het land moet er zijn voor de mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft er gezegd dat het mijn vliegtuig is? Ons vliegtuig heb ik gezegd. En wie tankt dat vol denk je? Gij en ik en nog zoveel andere onder ons. Of dacht ge dat die zweetdief van Laken die op zijn kosten vol tankt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koning is gewoon een mens gelijk gij en ik en nog ontelbare andere die evenzeer eet en kakt zoals wij allemaal. Een koninklijke drol is dan ook van geen andere te onderscheiden. Maak er dan ook geen god van want dat is hij niet. Hij dankt zijn functie aan de kut waaruit hij gekomen is, meer niet, en hij mag die functie uitoefenen voor zo lang die nodig is en wij die nodig achten.
Laatst gewijzigd door Garry : 13 juni 2014 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is verwonderlijk dat hij daar nu meteen wel tijd voor heeft. Nog niet zo lang geleden probeerde men ons nog wijs te maken dat hij een overvol agenda had ( met activiteiten zoals kinderen weg brengen naar school).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, OK, maar het is duidelijk dat "De koning mag om veiligheidsredenen niet met een lijnvlucht vliegen" een algemene regel is. Ik vraag me gewoon af waarom dat zo is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is wat anders: "Na een vlucht van ruim negen uur zijn koning Willem-Alexander en koningin Máxima zojuist geland op Sint Maarten. Omdat het regeringsvliegtuig alleen geschikt is voor kortere vluchten en al sinds dinsdag op het eiland is, nam het koningspaar de lijnvlucht van KLM. Zoals gebruikelijk vloog de koning zelf, zodat hij aan zijn vlieguren komt voor het behouden van zijn vliegbrevet."
http://www.vorsten.nl/2013/11/12/kon...-sint-maarten/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar nu weten we nog altijd niet waarom dat zo is. En Mathilde geeft dan wél het goede voorbeeld: "Koningin Mathilde is in New York op uitnodiging van de Verenigde Naties. Het is de eerste officiële reis van Mathilde sinds ze koningin geworden is. Ze houdt het wel sober. Zo koos Mathilde niet voor een regeringsvliegtuig, maar reisde ze met een gewone lijnvlucht naar de Verenigde Staten." http://nieuws.vtm.be/buitenland/6082...oor-top-van-vn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Iedereen staat er achter. De arbeider, bediende, zelfstandige, fabrikant, zelfs Electrabel en co . De politiek, het koningshuis. Tv en de pers. Niets racistisch, ha neen. De vakbonden gaan niet staken, hebben zelfs géén bezwaar. Geen gereutel over postjes, hoge lonen of kosten. Iedereen staat er achter, moet mee. Wie bezwaren heeft moet zwijgen, Is géén landgenoot. Dit heeft duidelijk voorrang. Maar neen, niet om de economie van het land te redden. Of om de toekomst van ons land te redden, neen wat denk je. Voor de rode duivels natuurlijk ….
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervang "land" door "staat" en we zijn er !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij verstek veroordeeld worden, betekent dat je in je afwezigheid veroordeeld wordt en dat je eventueel verzet kan aantekenen om de zaak voor dezelfde rechter in je aanwezigheid te herbekijken. Het betekent niet dat er geen wettelijke basis is voor je veroordeling. "Majesteitsschennis" bestaat dus wel degelijk in België. De juridische basis ervoor zit in de wet van 6 april 1847 tot bestraffing van de beleedigingen aan den Koning. Zoals ik al zei: informeer je een beetje.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |