![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest heel mijn familie zijn uitgemoord, dan zou ik het evenmin leuk vinden als daar grappen over gemaakt worden. En ik volg ook JVDB dat hij vooral vuilgebekt is en kijkt wie er van ongemakkelijkheid dan maar begint te lachen. wie kan hier nu een schaterlach bij krijgen? https://www.youtube.com/watch?v=IeNumlYdff4&feature=kp
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachen met mensen is plezant, of het nu om Joden, Afrikanen, Moslims, Vlamingen, Christenen, Amerikanen, Chinezen, de Kerk, Mohammed, of een combinatie hiervan maakt niets uit.
Maar lachen met de gruwel die ze ondergaan is erover. Dat geldt voor zaken als de Holocaust of bijvoorbeeld kinderen met terminale kanker. Met dat soort zaken oogt men niet te lachen. Aan de mensen die dat wel doen wens ik in ieder geval dat ze het nooit zelf moeten meemaken. En mocht dat wel gebeuren, dat ze er geen grappen over moeten horen. Laatst gewijzigd door Antoon : 26 juni 2014 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
lachen met joden is niet lachen met de holocaust hé kritiek op joden is geen kritiek op israel kritiek op idioten als FReilich is geen racisme hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over elke religie mogen grappen worden gemaakt omdat elke georganiseerde religie gefundeerd is op idiote bijgelovigheden en mirakels.
"Jezus die op het water wandelt" bijvoorbeeld....
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachen met gebreken, ziektes, dood en ellende is echter van alle tijden. Galgenhumor is een deel van de menselijke cultuur, hoe onkies het ook moge blijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me zo een van die trukken die door Titanic Thompson uitgehaald werden.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burger
|
![]() Lachen daarmee kan zeker, zolng het met het nodige respect gebeurt. En als je niet voor de humor van Alex Agnew bent, ga dan ergens anders naar kijken. Maar het is zeker niet erg als je lacht met joden,of de holocaust, of weet ik veel wat allemaal, als het maar niet te schokkend wordt. Alsof er nooit met ons gelachen wordt...
En over die idiote bijgelovigheden en raadsels: iedereen gelooft wat hij wil, en zo heel idioot zijn ze niet. Jezus die over het water loopt: dat geloven zelfs de Christenen niet, maar het gaat om de achterliggende boodschappen ervan. Elk geloof heeft zijn mirakels, en die mirakels zijn allemaal niet echt gebeurd, maar ze zijn in het leven geroepen wehpgens de achterliggende boodschap. Dit gezegd door een overtuigd atheïst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere delen van uw tekst daar kan ik u dan weer geen ongelijk in geven maar ja ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 26 juni 2014 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mensen als Freilich hebben het voor het zeggen he. Dat er genoeg Joodse individuen zijn die er geen problemen mee hebben, daar heb ik geen boodschap aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burger
|
![]() Ja, bijbelvaste Christenen zullen het misschien letterlijk nemen, maar ik denk dat zelfs de schrijver toen in die tijd de achterliggende boodschap wouden meedelen. Die zogenaamde bijbelvaste christenen van U denken niet eens na over hun geloof, alhoewel het geloof wel bedoeld is om bij stil te staan en om bijna te denken. Monniken en priesters en kerkelijke gemeenschappen, vandaag en vroeger, kwamen en komen bijeen om delen uit te Bijbel te lezen en er over twee discussieren, om de achterliggende boodschap te begrijpen en toe te passen. Die enkele bijbelvaste christenen mogen het dan wel letterlijk nemen, het is en blijft veruit een kleine groep die, naar mijn persoonlijke mening, hun geloof totaal verkeerd beleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Die mannen hebben precies Hanst Teeuwen nog nooit bezig gehoord.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vergeet jij telkens het woordje "terug" te lezen als onze neutrale pers meldt dat "israel SCHIET (terug)"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2014 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
By the way : Freilich een idioot noemen zegt meer over jezelf dan over Freilich. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er zo geweldig was aan Toon Hermans moet u mij eens uitleggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap niet echt wat de oorlog tussen Israel en de Palestijnen hier mee te maken heeft.
|
![]() |
![]() |