![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140625_01154677 leerkrachten doen meer dan voor de klas staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat heeft niks met jaloezie te maken. Is het immers echt niet mogelijk om in de arbeidsovereenkomsten van leraars te voorzien dat er bv. een middag per week toezicht op etende kinderen moet gehouden worden? Is het weer echt nodig dat de vakbond ons in kafkaiaanse toestanden dwingt waar kinderen moeten betalen om hun boterhammen te kunnen opeten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 27 juni 2014 om 11:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Of, om aan onze 'rode duvels' onmenselijke premies te kunnen uitbetalen. ('k vraag me soms af waar, ze al dat geld vandaan halen?) 'Football' = Een van die rijke mannen (vrouwen) sporten, waar de 'armen' zot op zijn en gezegend misbruikt worden door hun geld zoveel mogelijk te ontfutselen, dank zij o.m.: de verkoop van duur en geheel strikt onnuttig stuff!!! 't is om te gaan panikeren, merkend hoeveel gelukkige dommeriken (imbéciles heureux, voor de Franstaligen) er Wereldwijd rondlopen??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het draait allemaal rond statuszucht. Zoals de piramides in Egypte bewijzen voor 1 persoon werd een heel volk uitgemolken.
Zoiets als U-place en een oplossing voor de ring rond Antwerpen degene die met dat contract wegloopt stijgt natuurlijk met 6 plekjes op de statusladder....
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 27 juni 2014 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na X aantal jaar voor het vijfde studiejaar te staan heeft men wel geen uren lesvoorbereiding meer te maken. Zelfs na één jaar hebben sommige bevlogen en getalenteerde leerkrachten al lang geen behoefte meer aan administratieve rompslomp om aan te tonen dat ze "voorbereid" waren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doen ze dat dan niet, denk je?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou jij in vredesnaam weten van het takenpakket van leerkrachten?
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meesten hier hebben hun informatie gehaald in de afleveringen van de BRT-reeks "De Collega's"...
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een hoop larie en apekool... Jij weet gewoon niet waar je over spreekt!
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken trouwens geen enkel onthaalmoeder die meer dan 50 uur per week werkt. Niet bij benadering zelfs. En dan moet je weten dat ik een onthaaldienst van het OCMW gerund heb en dat die onthaalmoeders niet meer of niet minder uren presteren dan andere onthaalmoeders. Of anders gezegd: je vertelt leugens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de ambtenaren dan het land plat leggen tiens. Het is nu eenmaal een feit dat veel efficientieproblemen bij de overheid omwille van die redenen niet aangepakt worden. In de privé gebeurt dat uiteraard wel omdat de vakbonden daar ook beseffen dat een failliet bedrijf niet wenselijk is. In de overheid moet men die afweging niet echt maken. Een paar 100 miljoen verlies voor de NMBS, daar ligt men niet echt wakker van.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 27 juni 2014 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |