![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De minimumlengte voor politiemensen werd nochtans al drastisch verlaagd....heden ligt die op 1M52. Het is evident dat voor dergelijke beroepen ook fysieke vereisten gelden...niet alleen voor Uw vrouw dat is voor éénieder. Voor de rest word ik niet veel wijzer van uw beweringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit was vroeger gratis, maar is het nu niet meer. Als je een goed en correct dossier aflevert kan het zelfs snel gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uw volgend stukje geeft echt weer waar het mis gaat. Citaat:
Maar U hebt gelijk. Agenten ten velde moeten wat fysiek hebben om mee te kunnen spelen met de grote jongens. Oh, toch nie, 1.52m en 40 kg droog aan de haak is op't moment genoeg.... Citaat:
Citaat:
U zit gebeiteld, en hebt geen enkele reden om de wanverhouding een beetje eerlijker te maken. En U hebt dat recht. Daar geef ik U volledig gelijk in. met de huidige machtsverwanhoudingen is uw groep de machtigste. Met 1 pennetrek kan 1 van uw confraters een gezin in ellende dompelen.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bof, gelukkig dat het niet aan de orde is. Zowel mijn diploma's als die van mijn vrouw worden erkend in de landen waar we naar toe zouden willen emmigreren.
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik mij niet vergis was het 1 formulier, kopies van je eindwerken, cijferlijsten en diplomas. That's it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Het strookt gewoon niet met de waarden die ik als mens heb meegekregen. Mensen die het goed voor hebben met buren, vrienden, ... stappen toch niet in zo'n systeem van alles krijgen door niks te geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Is van plaats ruilen? Dit WE occasioneel een deurwaarder te spreken gekregen en het onderwerp 'oplichterij' kwam ter sprake. Wist je dat dat gewoon een 'beroep' is? Alle moraal opzij zetten en de gaten in de wetgeving gebruiken om de centen van niets vermoedende burgers achterover te drukken. Met andere woorden, die oplichters hebben vaak de wet aan hun kant en je kan enkel afdokken. De vergelijking is treffend! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het bewijst wel 1 ding. Het leven is niet eerlijk.
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Probleem is dat de mensen in overheidsdienst niet hun maar de centen van anderen 'verdienen'. Belastingsgeld blijft nog altijd geld dat de privé door hard werken moet verdienen en vervolgens afgeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Er worden op hoog niveau wel degelijk actie ondernomen om de meest flaggerante flaters op te lossen. Dan komt dat initiatief bij in de lagere regionen terecht en daar lachen de benoemde werkmieren eens goed met de affaire! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politie, brandweer, SAR rescue, Loodswezen, burgerlijke bescherming te velde en meer zou ik toch wel op een ander niveau plaatsen als een papierverschuiver zoals de Jomme, Persez, De Pesser, Van Hie en de andere "echte" (voormalige) ambtenaren die deze site rijk is.
Voor de gepensioneerden onder hen is hun rijk zijn meer een continuerend geparasiteer van voormalige papierverschuivers, heden ten dage de gevreesde ex virtueel-papier-verschuivers, met of zonder "Arbeid-Adelt-Medalje". Same shit, alleen wat ouder. ![]()
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft wel iets tegen mensen die administratief werk doen.Als de brand is geblust ziet U met eigen ogen het risico dat de brandweerman heeft genomen....als de bejaardenhelpster klaar is met de poep van uw grootmoeder kan U zelf oordelen of ze haar taak al dan niet ter harte nam. Daarentegen...de mensen die Uw pensioendossier behandelen....of uw kadaster berekenen...of uw werkloosheidsvergoeding berekenen....daar heeft U geen zicht noch vat op....U staat er inderdaad niet bij opdat deze mensen denkwerk doen en geen doe werk en dat geeft natuurlijk aanleiding tot allerhande insinuaties en speculaties die heel dikwijls totaal tegenstrijdig zijn met de werkelijkheid. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2014 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de politie bestaat 75 % van het werk ook uit administratieve taken...ongeveer het percent van politiemensen die nooit op straat komen maar werken achter hun bureau Ook de helft van de brandweermannen rukt nooit of nimmer (meer) mee uit. U heeft duidelijk een trauma overgehouden aan de Collega's uit de vervlogen jaren 70. Kijk ter afwisseling dan ook maar eens naar de sketches van Gaston en Leo uit die jaren of meer recenter naar 'Het Eiland ' dan kan U misschien ook een trauma kweken hoe het er indertijd in de bedrijven aan toeging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat is er zo moeilijk aan, Big Brother kan dat zonder menselijke inbreng. Citaat:
Of nog beter, waarom moet iemand nog meer betalen per jaar op iets waarop al belastingen betaald is? Citaat:
Citaat:
Alsof U weet wat uw collega van een andere afdeling in een andere prvovincie doet.
![]() |