![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan V. : 22 september 2004 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dit terwijl Leterme in het openbaar (canvas deze nacht) wordt in de rug geschoten door (bad nosejob) F Moerman. Remember: begin dit jaar heeft Bart simpson nog gezegd dat uitbreiding van de nachtvluchten onmogelijk en onbespreekbaar was. Toen lag de eis van DHL als 7 maanden op het bureau van Verafstoot en had hij nog 9 (negen) maanden de tijd tot vandaag. Yves krijgt 48uur! Komaan hé: nu moet ik seffes uwe patron nog gaan verdedigen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Seffes ga je nog beweren dat het hun fout is dat er storingen zijn op mijn televisie. dom, dommer, domst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens hebt ge misschien gelijk maar erg geloofwaardig is het niet voor iemand die superboetes voor snel rijden wilt opleggen. Ook vraag ik mij af wat hij daar te zoeken had, ze zaten toch in drukke besprekingen? Vergeef mij mijn sarcasme, aangezien hij er weinig (fysieke) schrammen zal aan overhouden kunnen we al eens lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Samengevat: als je denkt dat je je premierschap moet gebruiken om je eigen ego en het imago van je partij op te vijzelen, dan is de kans vrij groot dat je van een kale kermis thuiskomt. Ik liep noch loop hoog op met de stijl Dehaene, maar dit soort fouten heeft Dehaene nooit gemaakt (en Yves Leterme is CVP-er genoeg om ook niet dergelijke fouten te maken: niet te hoog van de toren blazen is de boodschap... kan op termijn serieus wat krediet opleveren)
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De krantencommentaren vanmorgen logen er anders ook al niet om.
Het is gedaan om alles op de wijze Verhoftstadt erdoor te blijven jagen. Het zou wel eens kunnen gedaan zijn met Verhofstadt ook. En niet in verband met dat ongeval dus.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 september 2004 om 00:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @ Seba:
Concreet: Waarom heeft Verhofstadt dit probleem al niet in juli opgenomen met Leterme en Picqué? (het voorstel van DHL dateert van toen) Als hij het wel gedaan heeft,maar dan hadden we het volgens mij al lang geweten, spelen Leterme en Picqué idd politieke spelletjes.
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Wij hebben ook onze slaap nodig ![]() Jan V. Laatst gewijzigd door Jan V. : 22 september 2004 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() GENT - De wagen van premier Guy Verhofstadt is gisteravond rond 22 uur vlakbij zijn woning in Gent over de kop gegaan. De premier en zijn chauffeur, Gaetan Vanderhaegen, zijn naar het Universitair Ziekenhuis in Gent overgebracht. Verhofstadt heeft geen ernstige verwondingen opgelopen en is altijd bij bewustzijn geweest, zegt Renaat Peleman, hoofdarts van het UZ Gent iets na middernacht. Het ongeval gebeurde op de binnenring R4 rond Gent richting Eeklo ter hoogte van de afrit aan de Watersportbaan. Dat is een gebruikelijke weg om vanuit Brussel naar Mariakerke-Gent te rijden, de woonplaats van de premier.
Premier Verhofstadt kwam net van de koning die hij had ingelicht over het DHL-dossier. Minister van Binnenlandse Zaken, Patrick Dewael, vroeg hem nog even binnen te springen om iets te eten, maar Verhofstadt zei dat hij daarvoor te moe was en rechtstreeks naar huis zou rijden. Volgens de eerste vaststellingen heeft de auto eerst een betonnen vangrail geraakt, daarna moet de wagen over de kop gegaan zijn en is hij in de struiken tot stilstand gekomen. De voorruit is ingedeukt, ook in de motorkap en het portier aan de passagierszijde zitten flink wat deuken. Verhofstadt zat op het ogenblik van het ongeval vooraan in de auto, naast de chauffeur, en had zijn gordel om. ,,Mentaal zeer combattief'' De premier moet vannacht in het ziekenhuis blijven voor verdere observatie. Pas 's ochtends zullen medici uitmaken of hij fit genoeg is om weer aan het werk te gaan. Hij is alleszins ,,mentaal zeer combatief en wil morgen reeds aan de slag", zegt zijn woordvoerder Didier Seeuws in het ziekenhuis. ,,De premier wil absoluut een doorbraak realiseren in het dossier van DHL." De chauffeur van de premier stelt het eveneens goed, zegt dokter Peleman. Ook hij heeft noch breuken, noch kneuzingen opgelopen, maar moet ook vannacht nog in het hospitaal blijven. Hoop op spoedig herstel Vlaams minister-president Yves Leterme hoopt dat Guy Verhofstadt zo spoedig mogelijk herstelt. ,,Ik ben onder de indruk en hoop dat de kwetsuren van Verhofstadt meevallen. Ik wens hem en zijn familie veel sterkte toe", aldus Leterme. Ook PS-voorzitter Elio Di Rupo wenste de premier gisteravond een spoedig herstel toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bwa, iemand dood wensen lijkt mij toch wat erover. Jan V.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Jan V. : 22 september 2004 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Horen moppen niet thuis in K&K?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men toch hier totale waanzin mag posten. Volgens mij was dit ongeval een waarschuwing aan Verafstoot, met groeten van de PS top.
Met de handtekeningen van Vanderbiest en Cools eronder.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens het hem ook niet toe, en met iemand zijn miserie lachen is ook niet schoon, maar toen ik da hoorde dacht ik : 'There is a god in heaven ! ' Verder nog een bedenking, het bied een schoon excuus om er van tussen te trekken, of toch effe uit de wind te staan, niet dat m expres over kop gevlogen is natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Sommigen doen hier precies of-ie dood is en er allemaal niks kan aan doen. 't Is verdorie zijn eigen schuld. Eerst een dossier maandenlang laten rotten onder het tapijt, om het dan op het laatste moment rap-rap tussen de soep en de patatten te willen afhaspelen, met nachtvergaderingen en marathonzittingen tot gevolg. Niet moeilijk dat die chauffeur na zo'n lange "stand by"-dag niet al te fris meer was. Enfin, mij niet gelaten, hoor. Wie zichzelf ernstiger wil nemen dan nodig doet maar. ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 22 september 2004 om 07:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Betrapt! ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |