![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus alle joden ter wereld zijn direct verantwoordelijk voor wat Israël doet? Al zijn er velen nog nooit in Israël geweest, en al hebben de meesten niet eens de Israëlische nationaliteit?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is helemaal niets heilig aan Jeruzalem of de levant voor de moslims.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(details zijn op te zoeken). Sommigen zouden later op een of andere site beweren dat ze niet konden aarden in de landen waar ze vandaan kwamen en zich dan maar terugtrokken in een woestijngebied zoals Judea e.a. en troost zoeken met een "Jahwadde" (PBUH - Bs"d) sprookjesboek. Om hun "luizig" bestaan van voorheen te vermommen. Yep, shit happens! Niet dat ik dat ergens hier zo letterlijk gelezen heb hoor, behalve van die shit.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de rest: 100 % akkoord |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel de arabieren hebben zich niet aan de afspraak gehouden wat snap jij er eigenlijk niet aan?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat ze beesten zijn, en ik zeg ook niet dat ze afgeslacht mogen worden door de joden. Wat ik zeg is dat ze zich GEDRAGEN als beesten, en dat ze daarom achter een hek zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |