![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aleser Spoedig zal al-Quds weer van ons zijn! No way,vóór 1967 kans verspeeld. En ...van ons? Jeruzalem behoorde vóór 1947 aan het Britten in Palestina.Welk nationaliteit heb jij Aleser?Bedoel je misschien dat deze stad zal toebehoren aan individuen die de moslimreligie hebben?Ik dacht dat een stad enkel kon toebehoren aan individuen die de nationaliteit bezitten van het land waar de stad zich bevindt.Hebben je ouders misschien de Israëlische nationaliteit of zijn ze op de Westelijke Jordaanoever geboren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De sinaiwoestijn? Waar heb jij het in godsnaam over? U speelt de onnozelaar of U bent vreselijk slecht geïnformeerd.
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Wat is er mis met Damascus?
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Gij zijt anders nog goed stijdvaardig vind ik. Gezond genoeg om samen met de man met het plastieken sabeltje te vertrekken. Ge moet er wat voor over hebben he man. Geen komedie. Hop weg, opgeruimd staat netjes.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 juli 2014 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() De sinai is ontruimd in 1982.
Libanon is ook ontruimd. Pas daarna hebben de Syriers een deel van de veroverde Golan aan Libanon gegeven, om de zaken te verwarren. Gaza was ook ontruimd in 2005. De israelis zijn pas nu teruggekeerd, omdat Hamas een oorlog is begonnen. U kan begrijpen dat de Israelis, na de ervaringen in Gaza, niet echt gemotiveerd zijn om nog meer gebied af te staan voor vrede.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Met de palestijnen blijkbaar niet, en nu zijn we in een impasse beland, door de verkeerde keuzes die de Palestijnen in Gaza hebben gemaakt.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets dat niet van U is kan je niet afstaan, hooguit stoppen met bezetten...
Dus ja: ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 juli 2014 om 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Maar U beslist U dan hoe ver in de tijd U moet teruggaan? Tot U een eigenaar heeft gevonden die U persoonlijk sympathiek lijkt? Is Eupen-Malmedy Belgisch grondgebied of niet? Is de Elzas Frans of Duits? Zijn de Arabieren in Egypte en de rest van Noord-Afrika bezetters? Is Marokko van de Berbers? Van wie is nu eigenlijk de Westelijke Sahara?
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De joodse diaspora: Nomaden, geen huismussen. Sinds ALTIJD, of een jaartje meer of minder voor een 'Pietje Precies'.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien niet, laat maar dood zijn. Indien wel, dan ik ga niet wat liggen rellen met een gepikt relschild en een paar kinderkopjes. Ik ben een techneut in de 21ste eeuw, geen woestijnrover uit de 7de eeuw. Voor €20 koop je tegenwoordig een afstandbediening met DSMX versleuteling en een bereik van 3 km....
![]() |