![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan je er verder niets over zeggen.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de twee duizend jaar door het Christendom toegepaste discriminatie, gedwongen verblijf opeengepakt in ghetto's, periodieke moordpartijen door opgehitste Christenen (onder meer tijdens de periode van de kruistochten), massale uitwijzingen van joodse bevolking en gedwongen bekeringen in het Spanje van Ferdinand van Aragon en Isabella van Castilië (los Rejes Catholicos). Allemaal gelogen? En dat is nog maar in West-Europa! Dan heb je nog de gruwelijke pogroms in Oost-Europa... Allemaal gelogen? En de systematische uitmoording door de Nazi's, ook allemaal niet waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() De waarheid zeggen is tegenwoordig strafbaar.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oh , dus die brave man had gelijk , echter .... ik zou (mocht het een vrouw geweest zijn) de vroedvrouw neerknallen , want .... ze heeft dan mijn vrouw naakt gezien , en .... misschien vindt ze dat wel opwindend ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |