![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() [quote=geertvdb;7277336]
Citaat:
Ik citeer even uit jouw post hierboven, nr 44: "Opperwezens bestaan niet." Dat is dus een stelling die jij poneert. Een stelling die je niet kan bewijzen. Dat er een intelligente Schepper moet bestaan blijkt onder meer uit het antropisch principe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
pas na jouw definitie kan ik de kenmerken aan de realiteit aftoetsen en kijken of er een zekere coherentie of zeker waarheidsgehalte is Laatst gewijzigd door 1207 : 10 augustus 2014 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Eliyahu;7277357]
Citaat:
Ik weet niet wat het antropisch principe is. Maar als ge 'principes' nodig hebt om een opperwezen te bewijzen, dan is dat erg. Of 'iel aarg' zoals ze in Antwerpen zeggen. Een bewijs van een opperwezen zou zijn: de wolken gaan open en een oude man met een lange witte baard spreekt de mensen toe met engelen gezang op de achtergrond. DAN zou ik overtuigd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() [quote=Eliyahu;7277724]
Citaat:
Dus ik stel de vraag opnieuw: bewijs mij dat er maar 1 opperwezen is, en geen meerdere. Gebruik uw dinges principe maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() [quote=geertvdb;7277758]Bs'd
Natuurlijk ben ik selectief. Jij doet uitspraken die je niet kan onderbouwen en dan moet ik die gaan bewijzen?? Zo werkt het niet. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() [quote=Eliyahu;7277808]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() [quote=Eliyahu;7277808]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn ongeveer 8.794 verschillende goden beschreven. Hij gelooft dus niet in de overgebleven 8.793. ![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() als jahweh, G-d, of welke grootvader in de wolkjes bestaat lacht hij eens goed met ons. de mensheid moet een soapopera voor hem zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lees jij wel wat ik schrijf?
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() [quote=Dixie;7279531]lees jij wel wat ik schrijf? trouwens het merendeel Israëli's is helemaal niet religieus. QUOTE]
Geloof in Israel: Joods 76,4%, Moslim 16%, Christen 1,7%, Ander Christelijk geloof 0,4%, Druze 1,6% en ongespecificeerd 3,9% Proficiat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() arme Dixie, zwaaien met een vlag van een land dat hij amper kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 geef bronnen 3 gelieve geen leugens te plaatsen... Van de joodse bevolking is circa een derde religieus en twee derde seculier http://nl.wikipedia.org/wiki/Isra%C3%ABl#Religie
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Niet dat het iets uitmaakt. Zoveel mensen op zulke kleine oppervlakte zorgt automatisch voor conflicten. Een tekort aan water, bvb, waardoor de Dode Zee verdwijnt. De oprichting van de staat Israël was een bijzonder slecht idee. En dan heb ik het nog niet over de illegale nederzettingen. De Joden zijn niet uitverkoren. Ze zijn net zo verdorven als elk ander volk op aarde. Ah ja, ik wacht nog altijd op een antwoord op de vragen die ik u gesteld heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat van dat uitverkoren volk HAD NIETS te maken waarom de Joden een land kregen...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Het is helemaal geen foute weergave, ik zie dat net als u op het internet staan:www.wereldinformatie.nl Het zal wel waar zijn, hé. Ik heb u oa. volgende vraag gesteld. Gelieve mij te bewijzen dat er maar 1 opperwezen is, en niet meerdere. Ik stelde die vraag omdat ik had geschreven dat ik niet in opperwezenS geloof. Gij ook niet, hé. Gij gelooft er maar in 1. Wel, bewijs het mij, met uw 'antroposofisch' principe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Ge zou er eens over moeten lezen. Ge gaat verschieten wat ge nog allemaal niet weet. Ik ga hier geen linken zetten, want het wordt tijd dat ge zelf eens een intellectuele inspanning doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reden waarom Israël daar is opgericht.
Omdat het 1) een plan was van John Disraëli, een Britse staatsman uit de 19de eeuw. 2) Een aantal joden een geslaagde terreurcampagne hebben gevoerd in het Britse mandaatgebied dat nu Israël en Jordanië is. 3) de VN in alle democratische wijsheid een klein stukje van het huidige gebied heeft toegewezen.