![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amai, een wikipagina over een politieker die aangepast wordt.....da's nog nooit vertoond :
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?...oldid=33006375
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u bent zo origineel, om dat woord "zuivering" te gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om er voor te zorgen dat ook jij het zou begrijpen
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik trek m'n rits dicht na zo'n leuke mening.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je er nog niet genoeg gelezen in dit topic?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*! Ik zei het hem ook al: ontkennen heeft geen zin...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dutroux heeft zich nooit omschreven als kindermoordenaar. Zullen we hem dan maar laten lopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was niet verboden he, en dan nog trouwens...
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De afsplitsing van het VB in 1978 stelde niet veel voor. Zowat alle kopstukken bleven bij de VU. Het VB was jarenlang een marginale partij, pas in 1991 kwam de doorbraak. Filip Dewinter en Gerolf Annemans hebben nooit in de VU gezeten, laat staan er prominente rol in gespeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Met dat verschil, de bewijzen tegen Dutroux zijn er. Waar zijn de bewijzen van het extreem-rechts/fascistische/racistische/neo-nazistische karakter van de VU?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Trouwens, om de absurditeit van de stellingen van Zipper/Raf/system aan te tonen:
Volgens deze forumleden stamt N-VA af van het VNV; namelijk: VNV-VU-N-VA. Welnu, volgens diezelfde redering kan je ook zeggen dat Groen afstamt van het VNV: VNV-VU-Spirit-SLP-Groen. (Wat er nog overbleef van de SLP, het voormalige Spirit, de andere opvolger van de VU, is in 2009 namelijk overgeheveld naar Groen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "solidarité"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is toch wel een merkwaardige redenering. Vlaanderen bestaat dus op dit ogenblik uit een groot derde VNV-gezinden. Stel dat de N-VA nu holderdebolder pardoes de berg af gaat, en die 30+% kiezers nu voor de CD&V, de O-VLD en misschien zelfs, de SP.A gaan stemmen als brave Belgen. Dan zijn die partijen dus ook de erfgenamen van de kiezers van de N-VA, en volgens uw voortzetting van de VNV. Dan is gans het Vlaamse politieke landschap de erfgenaam van de VNV ! Hopen dus dat de N-VA al zijn kiezers bijhoudt ! Of gans de Vlaamse politiek worden "zwarten" ! Laatst gewijzigd door patrickve : 8 augustus 2014 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) Pol van den Driesche past zijn eigen pagina aan en haalt verwijzingen uit weg naar allegaties van seksueel misbruik. Ik snap dat. Ik zou het ook niet leuk vinden dat er leugens over mij op wikipedia staan. Voor zover ik weet is hij nooit veroordeeld en was dat hele circus een karaktermoord georkestreerd door politieke tegenstanders. 2) de N-VA is een homo-vriendelijke partij. Dat toevoegen aan een artikel is gewoon de waarheid beschrijven. Nergens op de website van N-VA ga je een negatief woord over holebi's vinden. Bart de Wever is zelfs in de R&B gaan draaien, wat wilt ge nog meer ... Voor mij was dit thema een conditio sine qua non om voor de N-VA te stemmen. 3) Het VNV is al meer dan 50 jaar opgedoekt. De N-VA is geen 20 jaar oud. Volgens mij ziet u spoken als u een link tussen het VNV en de N-VA zoekt. Vrijwel alle voormalige leden van het VNV zijn dood, sommigen zijn geëxecuteerd. Iedere link lijkt me behoorlijk vergezocht. Het is veel makkelijker en consequenter om vlaams blokkers bij de VLD en CD&V te vinden. Zulke edits horen natuurlijk niet vanuit het partijbureau te gebeuren maar ik begrijp wel waarom laster verwijderd wordt. Er zijn echter betere manieren om dat te doen op wikipedia. Ik heb dus geen probleem met de inhoud van de edits, wel met de vorm.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 8 augustus 2014 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Polleke zit ongevraagd te frutselen aan de vrouwen, hij zit meer dan ongevraagd te knoeien met Wiki-pagina's en... én hij is degene die Dewever raad geeft bij zijn optreden voor de Tv-camera's. Met andere woorden, hij geeft de (zeer) Kleine Leider raad in het bedriegen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 augustus 2014 om 07:21. |
![]() |
![]() |