Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 24 september 2004, 21:43   #61
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
2/3 Van de forumdeelnemers stemt voor het Vlaams Blok. Deze verhouding zou ook in de moderatie gerespecteerd moeten worden. Alleen zo kunnen we het vertrouwen in het onafhankelijke en neutrale PB terug herstellen.
Wat een grap zeg

Start dan verdorie zelf een forum op, betaal de kosten zelf, modereer zelf en ondervind zelf de lasten en de zever.

Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2004 om 21:43.
thePiano is offline  
Oud 24 september 2004, 21:45   #62
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
"Mijn eer heet trouw" is en blijft een mooi principe, door wie het ook gebruikt werd in het verleden!
Wat is er nu mooi, aan "zich onderwerpen aan" ??? Want daar komt het toch op neer : onvoorwaardelijke blinde gehoorzaamheid --> robotjes , anders gezegd 8)
Pietje is offline  
Oud 24 september 2004, 21:46   #63
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Van jou is die reactie normaal met je topics waar je de collaborateurs zit op te geilen, amnestie eist.... koop maar al een zwart uniform en een pet, je kan het binnenkort goed gebruiken.
Over zwart uniforms gesproken, wist je dat ik van plan ben er vroeg of laat een authentiek exemplaar aan te schaffen ?
Wat m'n Duitse onderschrift zin betreft heeft Radicaal volkomen gelijk. "Mijn eer heet trouw" is op zich een mooie zin die voor gelijk wat kan opgaan, bv. ook binnen het huwelijk : trouw blijven aan je partner en haar nooit bedriegen. Het kan evengoed opgaan in de zin van trouw zijn aan je vrienden die weten in geval van nood dat jij er zal zijn om ze te steunen, etc ...
Sunshine is offline  
Oud 24 september 2004, 21:46   #64
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een grap zeg

Start dan verdorie zelf een forum op, betaal de kosten zelf, modereer zelf en ondervind zelf de lasten en de zever.
akkoord!

maar dan moet je zelf niet muggenziften over andermans avatars en handtekeningen hé, anders start je zelf een forum op waar je eigenhandig alle avatars en signatures kunt controleren en zo nodig censureren.. eerlijk is eerlijk hé.
Oud 24 september 2004, 21:46   #65
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
Eerder een provocatie om zeurpieten uit hun tent, en censuur vanwege de moderatie uit te lokken.
.
Tjah, provocatief dus. Ik zal eens wat bedenken om aan deze trent wat mee te werken. Het wordt hier duidelijk gesmaakt -ook door d emoderators- dus waarom zouden wij ook onze avatars en signaturen niet een beetje updaten. Ik zal eens rondkijken .

Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2004 om 21:46.
thePiano is offline  
Oud 24 september 2004, 21:52   #66
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tjah, provocatief dus. Ik zal eens wat bedenken om aan deze trent wat mee te werken. Het wordt hier duidelijk gesmaakt -ook door d emoderators-
Waar lees jij dat?
Citaat:
Zodra ze de goede werking van het forum verstoren, grijp ik zuchtend in.
Zin in een multiple choice?

Waarom denk je dat ik 'zucht'?
a)kleingeestigheid

b)onverdraagzaamheid
c)kinderachtigheid
d)geestdodend werk in feite om niets
e)de vier bovenstaande antwoorden zijn juist

Citaat:
dus waarom zouden wij ook onze avatars en signaturen niet een beetje updaten. Ik zal eens rondkijken .
Retaliation.

Nog zo een gangbaar procédé onder volwassenen.
Peter Johan is offline  
Oud 24 september 2004, 21:52   #67
FMisplon
Provinciaal Gedeputeerde

FMisplon's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar FMisplon
Standaard

Citaat:
Beste moderatie, ik heb reeds van verschillende personen mogen vernemen dat zij zich zorgen maken over uw onafhankelijkheid. Misschien kunnen deze zorgen worden weggenomen door naast uzelf ook twee rechtsgezinde forumdeelnemers in de moderatie op te nemen?? Zoniet dreigt een leegloop van het forum naar Vlaanderen Actueel / PI! Dat mag niet gebeuren.
Dees is ook weer een goei... "rechtsgezinde forumdeelnemers in de moderatie opnemen"
Mijn beste... die zijn er al (is al duizend keer uitgelegd n.a.v. piano's aanvallen dat we allemaal blokkers zijn): er zitten bij de moderators: onafhankelijken, mensen die nie in politiek geïnteresseerd zijn (ook belangrijk want die kunnen het dikwijls nuchterder bekijken), sp.a'ers, groenen, spiritisten, n-va'ers, cd&v'ers, blokkers, vld'ers, pvda'ers,... en ga zo maar door. Net die mix van alles garandeerd onze onafhankelijkheid omdat er zo een grote interne controle is op elkaar. Denk je nu echt dat de rechtsgezinden in de moderatie het zouden toestaan dan de linksgezinden continue alleen maar de rechtsen onder handen nemen?
Hopelijk kan je de redenering volgen.
En voor een leegloop vrees ik al helemaal niet... toen het forum van politics.be een paar jaar terug heropende (dat meer dan anderhalf jaar stilgelegen had doordat een aantal mensen, waaronder ik zelf, ingegaan waren op vacatures bij de collega's van pi) begonnen wij met een serieuse achterstand... we startten met 0 berichten per dag terwijl er bij pi toen meer dan 500 gepost werden. In amper een anderhalf jaar tijd (of nog niet zelf) hebben wij pi volledig overvleugeld met gemiddeld meer dan 1300 berichten per dag heden ten dage terwijl pi & vlaanderen actueel samen niet meer dan 500 berichten halen. Dat wij zo gegroeid zijn is denk ik door de onafhankelijkheid in moderatie waarvoor we garant staan. Mocht dat niet zo zijn dan waren we het niet het bestbezochte forum denk ik. En de mensen die in het begin de moderatie deden, doen dat nog steeds en zorgen ervoor dat nieuwelingen in moderatie zelfde lijn volgen.
Overigens merk ik ook dat er voor elke aanval naar moderatie toe, tientallen reacties zijn die wel stellen dat we objectief zijn.
Dit was een omvangrijke uitleg denk ik, waarin ik alles gezegd heb wat ik te zeggen heb, zal me dus vanaf nu ook onthouden van verdere discussie in dit topic
[size=1]Gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk, Gegarandeerd 100% onafhankelijk
[/size]
FMisplon is offline  
Oud 24 september 2004, 21:54   #68
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Wat is er nu mooi, aan "zich onderwerpen aan" ??? Want daar komt het toch op neer : onvoorwaardelijke blinde gehoorzaamheid --> robotjes , anders gezegd 8)
Je bent volkomen mis ! Dit heeft niets met "zich onderwerpen aan" te maken, maar gebeurt op vrijwillige basis, dus ook de onvoorwaardelijke blinde gehoorzaamheid is iets dat deze mensen zelf mee toestemden omdat ze overtuigd zijn van het goeds dat het Nazisme zal voortbrengen. Zou ik destijds geboren zijn zou ik ook m'n kandidatuur ingediend hebben en indien aangenomen, waar ik trouwens volledig zeker van ben, m'n eed van onvoorwaardelijke blinde gehoorzaamheid afgelegd hebben, niet omdat ik onderworpen zou zijn onder druk door iemand, maar uit zuiver vrije wil omdat dit iets zou zijn waar ik me met hart en ziel op zou toeleggen en er volledig zelf achtersta. Dus zeker geen robotjes !
Trouwens, iemand die blindelings gehoorzaamt omdat hij er volledig achterstaat presteert 1000 x beter dan iemand die gedwongen wordt om blindelings te gehoorzamen, want deze laatste blijft een onbetrouwbare factor die op ieder moment z'n rug kan keren wanneer hij de kans er toe zou zien. Zo iemand die niet werkelijk te betrouwen is zou ik als leider zeker niet willen was ik Hitler geweest.
Sunshine is offline  
Oud 24 september 2004, 21:57   #69
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar lees jij dat?
Zin in een multiple choice?

Waarom denk je dat ik 'zucht'?
a)kleingeestigheid

b)onverdraagzaamheid
c)kinderachtigheid
d)geestdodend werk in feite om niets
e)de vier bovenstaande antwoorden zijn juist

Retaliation.

Volledig met je argumentatie hieromtrent eens ! Zo weet je dat er nog anderen zijn die er precies hetzelfde over denken.
Sunshine is offline  
Oud 24 september 2004, 22:03   #70
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Je bent volkomen mis ! Dit heeft niets met "zich onderwerpen aan" te maken, maar gebeurt op vrijwillige basis,
Ik heb mij nog nooit vrijwillig aan iemand onderworpen, en ben dat in de toekomst ook niet van plan. Degene die het met geweld zal trachten te bewerkstelligen, zal eerst over mijn lijk moeten. 8)
Pietje is offline  
Oud 24 september 2004, 22:06   #71
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een grap zeg

Ik speel met het idee dit ooit in een verre toekomst te doen wanneer ik weet dat ik meer tijd over heb (en meer geld, want webspace moet niet goedkoop zijn) en over de nodige technische kennis beschik om een forum op te kunnen starten en te beheren. Uiteraard zal het veeleer Nazistisch getint zijn daar ik er de administrator zal zijn héhéhé. Het zal ook niet de bedoeling zijn er een megagroot forum van te maken zoals dit forum, zolang er geïnteresseerden zijn en het draaiende blijft, ben ik reeds content. Misschien is dit een project voor de dag dat ik op pensioen ga om de dan vrijgekomen dagen wat te vullen.
Sunshine is offline  
Oud 24 september 2004, 22:06   #72
thePiano

Standaard

Citaat:
dus waarom zouden wij ook onze avatars en signaturen niet een beetje updaten. Ik zal eens rondkijken .
Citaat:
Retaliation.

Inderdaad, ga maar eens in Israel/Palestina kijken, en in de andere ongeveer 80 conflicthaarden in de wereld. Allemaal volwassenen die mekaar de kop inslagen. Verbaast je dat?

Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2004 om 22:07.
thePiano is offline  
Oud 24 september 2004, 22:08   #73
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb mij nog nooit vrijwillig aan iemand onderworpen, en ben dat in de toekomst ook niet van plan. Degene die het met geweld zal trachten te bewerkstelligen, zal eerst over mijn lijk moeten. 8)
8)
Sunshine is offline  
Oud 24 september 2004, 22:10   #74
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik speel met het idee dit ooit in een verre toekomst te doen wanneer ik weet dat ik meer tijd over heb (en meer geld, want webspace moet niet goedkoop zijn) en over de nodige technische kennis beschik om een forum op te kunnen starten en te beheren. Uiteraard zal het veeleer Nazistisch getint zijn daar ik er de administrator zal zijn héhéhé. Het zal ook niet de bedoeling zijn er een megagroot forum van te maken zoals dit forum, zolang er geïnteresseerden zijn en het draaiende blijft, ben ik reeds content. Misschien is dit een project voor de dag dat ik op pensioen ga om de dan vrijgekomen dagen wat te vullen.
Dit lijkt mij eerder een "collectief masturbatiehoekje" , voor Nazi-lovers , dan een forum, zoals je het hier beschrijft ?? 8)

Laatst gewijzigd door Pietje : 24 september 2004 om 22:13.
Pietje is offline  
Oud 24 september 2004, 22:12   #75
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Dees is ook weer een goei... "rechtsgezinde forumdeelnemers in de moderatie opnemen"
Mijn beste... die zijn er al (is al duizend keer uitgelegd n.a.v. piano's aanvallen dat we allemaal blokkers zijn): er zitten bij de moderators: onafhankelijken, mensen die nie in politiek geïnteresseerd zijn (ook belangrijk want die kunnen het dikwijls nuchterder bekijken), sp.a'ers, groenen, spiritisten, n-va'ers, cd&v'ers, blokkers, vld'ers, pvda'ers,... en ga zo maar door. Net die mix van alles garandeerd onze onafhankelijkheid omdat er zo een grote interne controle is op elkaar.
Wat een grap

Laat me raden: de wc-madame is van de SP.a, die van de groenen is de chauffeur, en die van de pvda mag de asbakken leegmaken.

Zelden zo gelachen

Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2004 om 22:12.
thePiano is offline  
Oud 24 september 2004, 22:13   #76
thePiano

Standaard

Citaat:
Dit lijkt mij eerder een "collectief masturbatiehoekje" , voor Nazi-lovers , dan een forum, zoals je het hier beschrijft ?? 8)
Yes!
Oud 24 september 2004, 22:14   #77
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Citaat:
www.panelhosting.com
Voor 5$ per maand ben je vertrokken.
M.a.w. minder dan de prijs van één pak friet met mayonnaise en een Cola.
Peter Johan is offline  
Oud 24 september 2004, 22:15   #78
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ga maar eens in Israel/Palestina kijken, en in de andere ongeveer 80 conflicthaarden in de wereld. Allemaal volwassenen die mekaar de kop inslagen. Verbaast je dat?
Het conflict Israël/Palestina verbaasd mij in ieder geval totaal niet. Van enerzijds vreemdelingen en anderzijds Juden had ik nooit iets anders verwacht dan zorgen voor conflicten.
Sunshine is offline  
Oud 24 september 2004, 22:18   #79
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
www.panelhosting.com
Voor 5$ per maand ben je vertrokken.
M.a.w. minder dan de prijs van één pak friet met mayonnaise en een Cola.
www.messageboard.nl is ook een optie (55€ per jaar, reklamevrij - met reklame is het gratis). Maar hun servers zijn niet van de "stevigste" 8)

Laatst gewijzigd door Pietje : 24 september 2004 om 22:22.
Pietje is offline  
Oud 24 september 2004, 22:18   #80
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Citaat:
In zekere zin verbaast het me.
Ik zie dus geen reden om dergelijke conflicten na te spelen op dit forum.
Peter Johan is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be