![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Start dan verdorie zelf een forum op, betaal de kosten zelf, modereer zelf en ondervind zelf de lasten en de zever.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2004 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat m'n Duitse onderschrift zin betreft heeft Radicaal volkomen gelijk. "Mijn eer heet trouw" is op zich een mooie zin die voor gelijk wat kan opgaan, bv. ook binnen het huwelijk : trouw blijven aan je partner en haar nooit bedriegen. Het kan evengoed opgaan in de zin van trouw zijn aan je vrienden die weten in geval van nood dat jij er zal zijn om ze te steunen, etc ... |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar dan moet je zelf niet muggenziften over andermans avatars en handtekeningen hé, anders start je zelf een forum op waar je eigenhandig alle avatars en signatures kunt controleren en zo nodig censureren.. eerlijk is eerlijk hé.
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2004 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom denk je dat ik 'zucht'? a)kleingeestigheid Citaat:
Nog zo een gangbaar procédé onder volwassenen. |
|||
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn beste... die zijn er al (is al duizend keer uitgelegd n.a.v. piano's aanvallen dat we allemaal blokkers zijn): er zitten bij de moderators: onafhankelijken, mensen die nie in politiek geïnteresseerd zijn (ook belangrijk want die kunnen het dikwijls nuchterder bekijken), sp.a'ers, groenen, spiritisten, n-va'ers, cd&v'ers, blokkers, vld'ers, pvda'ers,... en ga zo maar door. Net die mix van alles garandeerd onze onafhankelijkheid omdat er zo een grote interne controle is op elkaar. Denk je nu echt dat de rechtsgezinden in de moderatie het zouden toestaan dan de linksgezinden continue alleen maar de rechtsen onder handen nemen? Hopelijk kan je de redenering volgen. En voor een leegloop vrees ik al helemaal niet... toen het forum van politics.be een paar jaar terug heropende (dat meer dan anderhalf jaar stilgelegen had doordat een aantal mensen, waaronder ik zelf, ingegaan waren op vacatures bij de collega's van pi) begonnen wij met een serieuse achterstand... we startten met 0 berichten per dag terwijl er bij pi toen meer dan 500 gepost werden. In amper een anderhalf jaar tijd (of nog niet zelf) hebben wij pi volledig overvleugeld met gemiddeld meer dan 1300 berichten per dag heden ten dage terwijl pi & vlaanderen actueel samen niet meer dan 500 berichten halen. Dat wij zo gegroeid zijn is denk ik door de onafhankelijkheid in moderatie waarvoor we garant staan. Mocht dat niet zo zijn dan waren we het niet het bestbezochte forum denk ik. En de mensen die in het begin de moderatie deden, doen dat nog steeds en zorgen ervoor dat nieuwelingen in moderatie zelfde lijn volgen. Overigens merk ik ook dat er voor elke aanval naar moderatie toe, tientallen reacties zijn die wel stellen dat we objectief zijn. Dit was een omvangrijke uitleg denk ik, waarin ik alles gezegd heb wat ik te zeggen heb, zal me dus vanaf nu ook onthouden van verdere discussie in dit topic |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, iemand die blindelings gehoorzaamt omdat hij er volledig achterstaat presteert 1000 x beter dan iemand die gedwongen wordt om blindelings te gehoorzamen, want deze laatste blijft een onbetrouwbare factor die op ieder moment z'n rug kan keren wanneer hij de kans er toe zou zien. Zo iemand die niet werkelijk te betrouwen is zou ik als leider zeker niet willen was ik Hitler geweest. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2004 om 22:07. |
||
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 24 september 2004 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laat me raden: de wc-madame is van de SP.a, die van de groenen is de chauffeur, en die van de pvda mag de asbakken leegmaken. Zelden zo gelachen ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2004 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor 5$ per maand ben je vertrokken. M.a.w. minder dan de prijs van één pak friet met mayonnaise en een Cola. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |