![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Denk je dat je ebola hebt | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 40,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 60,00% |
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga alle politici een tong draaien. En vlug een beetje.
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn permanente bloeddiaree heeft ze er weer uitgescheten .
Dat wondermiddel helpt ook al niet . Ik pis al bloed , mijn testikels voel ik ook niet meer . Wat te doen ...
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daarvoor is het te laat , verplegend personeel wil niet meer in mijn buurt komen .
Nu krijg ik al spataders .
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kut seg , gij zijt ne straffe !! Of wacht .... gij zijt een metamorfose aan't ondergaan ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |