![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met alle respect, maar dat zijn typisch van die extreem vage omschrijvingen, genre "kosmische energie" die heel ernstig klinken maar die in de praktijk steevast een lege doos blijken te zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Vibratieveld, is dat het zelfde als de paringsdans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk reizen aliens 100'den jaren naar hier (sneller dan het licht gaat niet) om dan ergens onbegrijpelijke tekens na te laten ergens in een veldje. Die hebben echt niet beters to doen.
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duidelijk genoeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ziet ge nu duidelijk het verschil tussen mensen zoals jij die a priori steeds alles debunken wat hun eigen wereldje danig door elkaar zou kunnen schudden (je weet wel "cognitive dissonance") en mijzelf die af en toe toegeeft dat hij er "ook" niet in gelooft.
M.a.w. ja ze zijn man-made volgens mij. Misschien kunt ge uw mening ook eens ventileren over die verschijnselen boven de Pacific Oceaan. http://forum.politics.be/showthread.php?t=206573 Zeg daar eens iets verstandig over. Ik wacht. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 28 augustus 2014 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou gewoon vragen waarom het zolang geduurd heeft. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 28 augustus 2014 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal dan wel eens binnen springen en de grond aanvegen met je beweringen - zonder dank. Dus maak maar een nieuwe draad. Tenzij je niet durft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Dus wanneer je droomt en je pijnappelklier pompt DMT uit, is dat drugs?
What's a name he. Taboe's zeker? Het is uw waarnemingsveld vergroten (vibratieverhogen) en dus meer waarnemen. Beetje zoals Neo (anagram for The One) the matrix waarneemt. Ik zeg niet dat je dat allemaal van de eerste keren gaat meemaken, maar het is een beetje als seks he. Uw eerste keer is misschien klungelig maar ge vindt uiteindelijk het gatje wel he. How deep it is, laat DMT ons duidelijk zien. Waarom de aliens in het hierboven zoeken, maar uw brein als ontvanger negeren? Wat als ge letterlijk contact kunt maken in uw eigen living door uw waarnemingsveld simpelweg te vergroten en waar te nemen wat daar altijd al was? En inspeelt op ons via intuïtie en andere shit zoals Julian Jaynes beschrijft met "Bicameral Mind". En volgens mij worden wij daarom als kind bang gemaakt van geesten en verkalken ze onze pijnappelklier massaal met E producten en fluoride. Zodat DMT geneutraliseerd wordt en uw waarnemingsveld verkleind. Laatst gewijzigd door Peche : 28 augustus 2014 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik LSD neem zal ik wel domme hallucinaties hebben, DMT is andere kak. Of misschien weet jij er meer van dan ik? ![]() Read into it, you'll find the aliens there. it's a portal to another dimension. Ik noem dat mijn telefoongesprekskes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu langs de andere kant wat Peche hier verkondigd vind ik zelf nog een stukje te ver. Dus vergelijk mijn theorieen niet met die van hem. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 29 augustus 2014 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Nee, het zijn "ook" aardse technologie. Groot verschil. Doorheen de geschiedenis zijn er trouwens altijd UFO's geweest. Daar zijn meer dan voldoende bewijzen van in geschriften en allerhande documenten. Maar sinds de zaak Roswell, neem ik aan dat er in Area 51 aan "reverse engineering" gewerkt is en men sedertien reeds een aantal decennia de technologie onder de knie heeft. Ook de Duitsers tijdens WOII werkten hieraan in Peenemunde. Trouwens om u een idee te geven, ze waren al zo goed als volledig klaar met een vliegtuig met de eigenschappen van een Stealth. Dat laatste is zelfs nagemaakt geweest in Amerika op basis van restanten en documenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Het fijne zullen we er nooit van weten. Zie, zelfs al komt gij voor HET VAN HET te staan, een logos deitiy, "de almachtige?" Dan nog, dan nog weet ge het niet. Gij zijt gewoon overkomen door de hele ervaring.
Vele mensen komen in de dome, maar 't is niet omdat ge het in het "alwetene" komt, daarom ook de alwetenheid ontvangt. Het is een cosmic giggle, soms vraag ik me af of ze ons uitlachen. Maar synchroniciteit kan toch niet zoveel opstapelen in één ruimte waar iemand nuchter (de sitter) er zelf niet meer aan uit kan? Bah moet het zelf nog allemaal plaatsen. Maar volgens mij is er iets "hoger" dan ons, of het nu ons onderbewustzijn is of whatever it is, .... niemand weet da. Misschien kom ik er nooit achter, maar ik telkens ik er in spring, kom ik met veel terug. It's a neverending story. Een moment waarin wij Adam en Eva zijn, soms Yeshua en Mariam, maar oh zo ontuchtig. And we know, we are not alone. Master, enter my body and open my third eye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en taboe ???? We spreken er toch over tiens Citaat:
Maar ja ik snap dat wel hoor... eenmaal je a priori uitgaat van een dogma dat er iets meer moet zijn Citaat:
Het eerste is in ieder geval wel op te meten Citaat:
( zie nrke 5 voor die fluoride ) Valt er ook iets van aan te tonen ? ... daar ge spreekt van 'letterlijk contact' maken Laatst gewijzigd door praha : 3 september 2014 om 21:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |