![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb eerder het vermoeden dat er een paar Eqyptische soldaten tol staan te heffen aan de ingang van de smokkeltunnels. Ah, 4 Fajr-5's vandaag, da's dan $500 of 2 iPhones.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie niet in waarom er helemaal geen wapens gaza in zouden mogen, puur vanwege het feit dat het in alle andere landen ter wereld ook mag/kan
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En denkt U nu echt dat Israël daar stukken van heel zou laten in een operatie zoals Protective Edge? (Of dat de Mossad daar geen ongelukje a la Enschede kan veroorzaken?) Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fout niets is zo inhumaan om raketten naar burgers te schieten vanachter de rug van eigen burgers !
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedkope I-phones. Oud modelleke, zoals de raketjes?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 1 september 2014 om 05:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Gestolen in Europa of Chinese kopies. Vandaar de verhouding.
En met cash komt er minder rompslomp bij. Vnd maar eens kopers met $250 op zak ginder.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bekend dat veel van de huidige raketten home made zijn.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De human shielding theorie is compleet ongeloofwaardig geworden, en doet het alleen nog goed onder pro-Israelische extremisten en de US main stream media.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook is tolueen, de basis voor TNT, geen simpel spul om veilig te verwerken. Het is niet alleen vluchtig, uiterst brandbaar maar ook kankerverwekkend. Om nog niet te spreken over de zuivere zuren nodig om de nitratie voor elkaar te krijgen. Ik heb niet graag een mengsel van salpeterzuur en zwavelzuur in mijn keukenkast staan. Mijn punt is, als de vrijheidsstrijders de capaciteit hebben om zelf alle springstof in hun badkamers te maken, dan zouden ze ook het verstand moeten hebben het niet als vuurwerk in de Israëlische brievenbus te frotten.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het laatste deel van uw laatste zin vat ik niet helemaal. Verwijst u naar de onnauwkeurigheid van de raketten?
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat houd rekening met de normale onnauwkeurigheid van die wapens. Trouwens, als er geen TNT bomen groeien in Gaza, waar halen ze dat tolueen vandaan? De vrijheidsstrijders pissen dat ofzo?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 september 2014 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |