![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Ik dacht van wel. Ik ken ze zo stilaan wel die knuffelaars. Vermits ze hier op het forum dun gezaaid zijn (ik kan ze nog op mijn 2 handen tellen) valt dat nog mee.
Citaat:
Gij zijt dus half moegewerkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Nog een knuffelaarster die het zal ontkennen zie, maar tenzij ge ondertussen een job hebt, zijt ge er al uit. Trouwens met zo'n instelling van "fuck the system" gaat ge niet rap een job vinden. Een werkgever voelt dat. Ik zou zeggen probeer het eens in het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() van 6 tot 22 he pippo vandaag maar tot 17h
En sorry, ik leef meer met moslims samen dan met éénders welke migrant in mijn stad. Daarnet zag ik nog een Marokkaan een oud vrouwtje slecht te been helpen oversteken met haar zware zakken onderweg naar huis. Gene zever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() van 6 tot 22 he pippo vandaag maar tot 17h
En sorry, ik leef meer met moslims samen dan met éénders welke migrant in mijn stad. Daarnet zag ik nog een Marokkaan een oud vrouwtje slecht te been helpen oversteken met haar zware zakken onderweg naar huis. Gene zever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb mijn collega's het volgende gezegd: ik doe nog overuren als jullie mijn belastingen betalen. Een half uurtje tot uurtje tot daar aan toe. Maar vandaag zal de laatste keer geweest zijn. Ik ben uit het fabriek gegaan om buiten te werken, maar die van het stad hebben daar precies alleen maar chance mee lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ja en daarna? Kan ik met een postbus voort? Kan ik mijn ziekenkas behouden?
Ik moet mij zelfs terug aansluiten bij een vakbond omdat een interim mij voor meer dan 200 euro in't zak heeft gezet. Ze zeggen dat het aan dat ander bedrijf ligt en mij niet kunnen uitbetalen tot ze geld hebben gekregen. Ik ben daar op het midden van een week doorgegaan en vlakaf gezegd dat ik mij daar een nummer en robot voel. En boem, ik heb mijn loon van die halve week niet gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haalt u het vandaan dat iemand die een arbeidscontract aangaat plotseling geen rechten en plichten meer zou hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gas, water, elektriciteit... zullen dan uit de lucht komen vallen? Op de een of andere manier zal je aanwezigheid op dat adres kenbaar worden gemaakt, waardoor politie of gemeentelijke autoriteiten het wel eens kunnen achterhalen. Sneller dan je denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet mijn werkgever die mij tegensteekt, het is die vetzak dat er telkens iets vanaf trekt dat mij tegensteekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 augustus 2014 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het College van Burgemeester en Schepenen kan dan overgaan tot een ambtelijke schrapping. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb een formuliertje gekregen dat dit bevestigde. Klaar. Wat is het probleem?
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. De topicstarter was niet helemaal duidelijk en leek eerder te willen zich laten uitschrijven en toch ergens in het land te verblijven. Om aan allerlei verplichtingen te ontsnappen. Welke redenen dat waren, was me niet zo duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U had dus een adres, daar gaat het over. Verhuizen is niet gelijk aan ambtelijk schrappen. Laatst gewijzigd door alice : 31 augustus 2014 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U laten uitschrijven en ambtelijk geschrapt worden is niet hetzelfde.Zolang je een adres opgeeft ben je wettelijk in orde.
|
![]() |
![]() |