Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2014, 02:17   #61
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat weet ik, ik snap het heel goed. Jij wil mij gewoon interpreteren op de manier zoals jij mij wil interpreteren.
nochtans heb je het duidelijk gezegd, "mannen als ze money hebben maakt niet uit wat ze zijn" .. verschil is dat zwarte mannen vaak niet zoveel money hebben (behalve dan die vermeld door de topic starter) cf. de Senegalese gigolo's op het strand waar blanke vrouwen speciaal voor naar Senegal reizen ..
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 02:18   #62
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Imyourmirror Bekijk bericht
dan snap je ook heel goed dat jij geen seksuele aantrekkingskracht hebt op vrouwen
²!
Oud 2 september 2014, 02:41   #63
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news...-white-4136619

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 05:58   #64
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik heb geen idee waarom, kan alleen zeggen dat ik rassenmenging als onwenselijk beschouw.
Hybrid vigor. Meer moet ik niet schrijven.
Oud 2 september 2014, 06:23   #65
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
nochtans heb je het duidelijk gezegd, "mannen als ze money hebben maakt niet uit wat ze zijn" .. verschil is dat zwarte mannen vaak niet zoveel money hebben (behalve dan die vermeld door de topic starter) cf. de Senegalese gigolo's op het strand waar blanke vrouwen speciaal voor naar Senegal reizen ..
Moet jij niet op tijd het bed in om fris en gewassen te gaan kuisen?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 06:43   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je snapt het niet, zwarte mannen zijn seksueel attractief voor blanke vrouwen ..
Aangezien jij geen blanke vrouw bent, zou dat dus anders moeten zijn.

Tja, wat moet je er mee, zo'n 25cm worst die je baarmoederhals ligt te rammen...
Oud 2 september 2014, 06:51   #67
averechts
Partijlid

averechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
Dat vroeg ik me zo af ....

PS: de rechtse rukkertjes en de door racistisch breinrot aangetasten gaan heel grof worden in deze draad voorspel ik!
Not really ! Do not feed the troll 😜
Oud 2 september 2014, 06:52   #68
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
héwel ik zal zeggen waarom:

Blanke vrouwen worden universeel gezien als seksueel attractief. Vooral blond haar en blauwe ogen doen het betrekkelijk goed. Het zijn bij uitstek gegeerde trophy wives ... Een blanke blonde en mooie vrouw is het ultieme doel van veel mannen.

Aziatische vrouwen worden vaak als het seksslaafje gezien, want submissive and petite ... In het algemeen worden zelfs de lelijkere exemplaren als ok tot mooi ervaren door Westerse mannen (zie bvb. Pattaya) omdat ze in tegenstelling tot Westerse vrouwen vaak niet dik en gerimpeld worden éénmaal de 40 voorbij ....

Zuid-Amerikaanse vrouwen oftewel Latina's zijn net als Aziatische vrouwen tamelijk in trek in het Westen, veelal omdat nogal wat mannen geilen op Jennifer Lopez die men als een gebruinde blonde vrouw zou kunnen zien maar dan sensueler en met meer vormen ...

Afrikaanse vrouwen lopen een beetje achterop in die zin dat ze noch submissive overkomen noch blank en blond zijn en geen Latina's zijn ....

Voor zover the women .. voor mannen gelden andere regels, veelal zoals je reeds eerder aangaf: the money factor, dan maakt het niet uit of ie een 7cm pik heeft, lelijk of niet is etc ... :d

Maar in het algemeen heb ik dit opgemerkt ivm rassenmenging:

-blanke man, blanke vrouw
-blanke man, aziatische vrouw
-blanke man, latina vrouw
-blanke man, zwarte vrouw

-blanke vrouw, blanke man
-blanke vrouw, zwarte man
-blanke vrouw, latina man
-blanke vrouw, aziatische man

Conclusie:

de Aziatische man en de Afrikaanse vrouw komen er beide belabberd uit .. terwijl de blanke man en de blanke vrouw de winners zijn in het dating spel ...
Wat een hoop BS.
Mijn voorkeur hangt gewoon af van wat ik gedronken heb.
Oud 2 september 2014, 06:56   #69
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen idee waarom, kan alleen zeggen dat ik rassenmenging als onwenselijk beschouw.
Ik ben een hevige 'rassist', maar als mensen zich willen vermengen van verschillend ras, dan heb ik daar geen probleem mee.
Ze mogen zelfs hier komen wonen, ALS ZE DE MAATSCHAPPIJ NIET TOT LAST ZIJN.
Oud 2 september 2014, 07:10   #70
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

PS: de rechtse rukkertjes en de door racistisch breinrot aangetasten gaan heel grof worden in deze draad voorspel ik!
Het antwoord is eigenlijk niet ver te zoeken.
De meeste zwarte mannen zijn macho's en hoewel veel vrouwen het ontkennen, vallen zij vooral op bazige mannen.

De meeste vrouwen houden niet van de moderne man, die in haar plaats staat te kuisen en afwassen, maar willen een man die hen een veilig gevoel bezorgd en die hen beschermt tegen hun eigen foute beslissingen en de buitenwereld.
Maar die toch afhankelijk is van haar om zijn boterham gesmeerd te krijgen en zijn ei gebakken te krijgen.
Het is trouwens ook de reden waarom vrouwen vaak liever een topfunctie overlaten aan hun mannelijke collega, maar wel hun vrouwelijke collega's de ogen uitkrabben om de tweede in lijn te zijn.
Ook daar verschuilen vrouwen zich vaak achter hun gezin, ze verkondigen dat ze de functie niet kunnen combineren met hun gezin, maar zijn eigenlijk enkel bang om de eindbeslissingen te moeten nemen.

De moderne blanke man is eigenlijk een watje en in sommige zaken meer vrouw dan de vrouw zelf. Hoe moet de vrouw dan het vertrouwen hebben dat die blanke man haar sterke kinderen maakt die kunnen overleven in de harde wereld.

Als je als blanke man wat meer haar op je tanden hebt, je lichaam wat beter verzorgd en je vet vervangt door spieren, maar tegelijk afhankelijk opstelt voor de huishoudelijke zorg van een vrouw, heb je zelfs als oudere blanke man aan elke vinger tien mooie vrouwen hangen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 20:06   #71
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De meeste zwarte mannen zijn macho's en hoewel veel vrouwen het ontkennen, vallen zij vooral op bazige mannen.

De meeste vrouwen houden niet van de moderne man, die in haar plaats staat te kuisen en afwassen, maar willen een man die hen een veilig gevoel bezorgd en die hen beschermt tegen hun eigen foute beslissingen en de buitenwereld.
Maar die toch afhankelijk is van haar om zijn boterham gesmeerd te krijgen en zijn ei gebakken te krijgen.
Het is trouwens ook de reden waarom vrouwen vaak liever een topfunctie overlaten aan hun mannelijke collega, maar wel hun vrouwelijke collega's de ogen uitkrabben om de tweede in lijn te zijn.
Ook daar verschuilen vrouwen zich vaak achter hun gezin, ze verkondigen dat ze de functie niet kunnen combineren met hun gezin, maar zijn eigenlijk enkel bang om de eindbeslissingen te moeten nemen.

De moderne blanke man is eigenlijk een watje en in sommige zaken meer vrouw dan de vrouw zelf. Hoe moet de vrouw dan het vertrouwen hebben dat die blanke man haar sterke kinderen maakt die kunnen overleven in de harde wereld.

Als je als blanke man wat meer haar op je tanden hebt, je lichaam wat beter verzorgd en je vet vervangt door spieren, maar tegelijk afhankelijk opstelt voor de huishoudelijke zorg van een vrouw, heb je zelfs als oudere blanke man aan elke vinger tien mooie vrouwen hangen.
Jantje ik zou het niet beter kunnen zeggen, indeed! indeed! :d
Oud 2 september 2014, 20:54   #72
Guinevere
Banneling

Standaard

Mij storen gemengde koppels niet als ze niet (enkel) om ras maar vooral om de gemeenschappelijke cultuur en liefde samen zijn.
Vaak zijn showbiz mensen als Heidi Klum echter geen rolmodel op dat vlak.
Hun relaties duren hooguit enkele jaren en de kinderen worden met een gebroken gezin geconfronteerd. Ze moeten hun moeder of vader heel lange periodes missen.
Dat kan niet gezond zijn voor die klein mannen of zelfs voor de ouders.

En ik denk toch dat zwart en blank raciaal wat te ver uit elkaar ligt om optimaal te werken. Er zijn misschien betere combinaties, bv. Oost- en WestEuropeaan, Noord- en ZuidEuropeaan, enz...
Maar alles kan.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 22:34   #73
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Jaaaaaa, we weten het ondertussen dat ge een racist zijt.
Proficiat. Uw intellectuele bijdrage aan de discussie is zero.
Ge zijt ook het resultaat van vermenging, hoor.

Rassenvermenging is perfect Darwinistisch te verklaren. Net als uw racisme trouwens.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 23:14   #74
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
dan snap je ook heel goed dat jij geen seksuele aantrekkingskracht hebt op vrouwen
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 23:53   #75
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Volgens Jantje zitten we midden in de jaren vijftig. (Of zit hij midden in de jaren vijftig).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 06:51   #76
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Volgens Jantje zitten we midden in de jaren vijftig. (Of zit hij midden in de jaren vijftig).

Ik heb niet gezegd dat de vrouw de afhankelijk van de man wil zijn, maar dat zij zich veilig en beschermd wil voelen bij haar man.

De vrouw heeft er dus niets op tegen, dat de man zijn plan kan trekken en helpt in het huishouden, maar hij mag het niet beter kunnen dan haar.
De vrouw heeft er niets op tegen dat haar man voor de kinderen kan zorgen, ze is daar zelfs gelukkig over, maar ze heeft toch graag dat hij er voor afhankelijk blijft van haar kennis.

De vrouw wil eigenlijk een sterke man die haar kan beschermen en voor haar kan zorgen, maar wil tegelijk ook een man die afhankelijk is van haar.
Zo weet ik uit ervaring dat je als man de vrouw de relatie kunt doen beëindigen, door haar te laten zien dat je niet enkel een werkplaats in je garage hebt voor hout en metaalbewerking, maar ook één op je zolder voor het ontwerpen en herstellen van kleren. Waar je haar dan laat zien dat die kamer geen overblijfsels is van je huwelijk of er niet is voor de sier of je dochters, maar dat je daar als man ook veel tijd doorbrengt en werkt.
Of je laat haar ondervinden dat haar kookkunst het moet afleggen tegenover die van jou.

Of je laat de vrouw je verslagen bij het fitnessen.

Als je de drie tegelijk doet, dan krijg je zelfs na een nacht hete sex te horen dat je een homo bent.

De vrouw vind het heerlijk als een man haar kan verwennen en haar ontbijt aan bed kan brengen of een etentje thuis kan voorzetten en daarna zijn rommel kan opkuisen, maar voor de grotere huishoudelijke werkzaamheden moet hij afhankelijk blijven van haar.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 07:32   #77
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Een grote lul... u ook ?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 07:34   #78
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
ik vind dat niemand zich heeft bemoeien met andermans levens,dus van mij mag iedereen neuken met wie ze willen
Ook met de hond van de buren?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 07:42   #79
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ook met de hond van de buren?
Als die hond niet verkracht wordt, why not?
Oud 3 september 2014, 09:49   #80
F.B.
Parlementslid

Standaard

K&k

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be