![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was mijn chef in het wapenmagazijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wat hing er aan jullie deur?
Sdt Zot & Kpl Zat Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 september 2014 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je dan nooit "The art of war" gelezen? Wat voor officier ben jij eigenlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Klopt.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 september 2014 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stv Zot & Kpl Zat.
Alhoewel we eigenlijk het begrip "zot" strikt genomen niet kunnen gebruiken, tenslotte is mijn psychiatrische evaluatie niet door gegaan, "wegens gebrek aan medewerking van de patiënt" stond er in mijn medisch dossier.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, destijds de twee dwangmiddelen om de mensen klaar te stomen om als slaaf de machtsmonopolist te dienen en ervoor te vechten. Nu is het zo dat dat onderwijs soms het neven effect had dat je soms iets nuttigs leerde ook. Van 't leger was het enige neveneffect waar ik iets van weet, de economische stimulans voor de brouwerijen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De strategie van Sun Tzu (meer dan 2.500 jaar geleden) is ongelofelijk actueel. Ik gebruik zijn strategie reeds méér dan dertig jaar om aan te wenden in bedrijf strategie, verovering van markten en marktaandelen en uitschakelen van concurrentie. Wat hij geschreven heeft is alsof het nu nieuw is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Los van het feit of dat nu legerdienst of gemeenschapsdienst moet heten: een periode waar jongeren - van beider kunne - voor een periode van minimum 6 maanden meedraaien in een strak georganiseerde omgeving, nuttig werk verrichten, en discipline aanleren. Streng maar correct, geen kadaverdiscipline. Daar mag ook een redelijke vergoeding tegenoverstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat Sun-Tzu toen als een aanwijzing voor algemene economische catastrofe betitelde, was dus een overheidsbeslag van 30 of 40% ![]() Voor hem betekende dat dat je de economie naar de kloten had geholpen met uw domme strategie ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een bedrijf zijn er altijd werknemers (van hoog tot laag) die niet voldoen. Hen houden verzwakt het bedrijf en vermindert de concurrentie positie en kan zelfs uiteindelijk het bestaan van het bedrijf zelf bedreigen. Ik heb dan ook geen enkel probleem om werknemers die niet voldoende performant zijn te ontslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- Weiger maar eens uw belastingen te betalen: onder de meest totale dwang zal uw boeltje onder uw gat verkocht worden. - Inbreuken tegen de wegcode: u zult betalen. - Slavernij = iets doen voor de gemeenschap tegen een redelijke vergoeding? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enerzijds hebt u problemen om te lezen en extrapoleert u dat naar een pseudo strategie die u me toedraagt en bijgevolg me voor domme kloot uitmaakt. Speel dus verder met uzelf, ik ga alleen in discussie met mensen die boterhammen hebben gegeten. |
|
![]() |
![]() |