![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch lopen er betrekkelijk weinig mensen rond in west europa die blind geworden zijn van het drinken van methanol.
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Nu zag ik dat ze Russian Standard in de Colruyt hadden. Dus heb ik mij een fles gekocht, iets duurder dan Eristoff. Vanaf nu koop ik enkel deze. Geloof me. Deze is 40%, in tegenstelling tot de 37,5% van Eristoff. Als ge de fles opendraait, ruikt ge heel even alcohol. Daarna hang ik met mijn neus boven de fles en ruik ik letterlijk niets. Ongelooflijk. Dit is echte vodka. De smaak is een heel subtiel aroma van vers gebakken brood. Geen branderig gevoel. Eristoff en Smirnoff lijken wel vergif als het op geur en smaak aankomt. Die zijn dan ook niet genoeg gefilterd. Russian Standard is het spul dat de russen zelf drinken, vanaf nu koop ik enkel deze. Eindelijk echte vodka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou u niet tegen om ongefilterde vodka met een sterke geur van terpentijn te drinken waarvan ge hoofdpijn krijgt met karakteristieken van een schedelbreuk.
Ik heb hier een heel klein scheutje Russian Standard gedronken en het slaat direct in als een hamer. Je ruikt niets, en al zeker niet aan mijn adem. Topspul is het, drinkt gij maar uw vergif. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Russian Standard goed en wel, maar kan ik dat als Anderlechtsupporter wel maken?
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever een alcoholprobleem dan een vleesprobleem....
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vodka zal wel niet slecht zijn maar je krijgt er een houten kop van.
Wat dan weer wel goed is om aan een ander te geven...uw vrouw of vriendin bv...witte wijn met een oude klare er in. Ze ruiken het niet, proeven het niet en na 3 glazen staan ze naakt op tafel te zingen.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voetbal is voor janetten. Koop nu een fles RS en vertel mij hoe goed hij is. Eristoff is verlakkerij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overheid daar waar wij zo naar opkijken, denken het alcoholprobleem op te lossen door de verkoop enkel toe te laten in speciale apotheken' en dit zwaar te belasten. Gevolg dat zelf brouwen en illegaal distilleren daar de nationale sport is, voor de bekende 'thuisdrink party's'. Laatst gewijzigd door giserke : 20 september 2014 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve voor jezelf te spreken.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nadeel is wel dat de vrij te kopen pintjes maar waterachtig zijn. Ook de breezerachtigen in de warenhuizen zijn van het caliber "slap tafelbier" Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, dragster wedstrijden zijn niet echt mijn ding, noch in België , noch in Zweden. Toch is er een punt aan methanolvergiftigingen, het antigif is alcohol.
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |