![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien is een meerderheid in dit land zelf aan het verwilderen? De islamofoben op dit forum beschouw ik nu niet echt beter geëvolueerd om eerlijk te zijn. En de perceptie van niet-moslims interesseert me eigenlijk niet. Religie en deze belijden is iets tussen God en de gelovige. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de perceptie van niet-moslims je niet interesseert vind ik spijtig. Het zou je alleen maar sieren mocht je je daar ook voor open stellen, want enkel dan kan je je volgens mij echt van hen, de islamofoben zoals je ze noemt, onderscheiden. Doe je dit niet dan ben je net zoals hen. Je staat enkel aan de andere kant van de lijn maar bent even kortzichtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U moet het anders bekijken : Ik heb veel liever dat mijn kinderen die toevallig uit mij zijn geboren, gebruik maken van de sociale zekerheid, dan dat een migrant dat doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opvoeden van kinderen begint in de eerste plaats bij de ouders zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat over het feit dat sommigen zelfs willen emigreren om hier (onterecht) aan de vetpotten te zitten, terwijl die vrouw die moeite niet heeft gedaan. In beide gevallen gaat het over onterecht gebruik van sociale voorzieningen. Maar het verschil zit hem er ook in dat ik wèl mag zeggen: "ik wil minder tokkies in mijn straat", maar blijkbaar niet mag zeggen "ik wil minder Marokkanen in mijn straat".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Men wil immers maar wat graag de mening van een ander aan banden leggen maar zelf moet men zijn gangen kunnen gaan. Ik heb al vaker op dit forum geschreven dat het benoemen van racisme louter afhankelijk is van het profiel van de dader en niet van de vermeende daad. Op een school in de regio sloeg onlangs een Marokkaan een Turk bijna dood op basis van racistische motieven, meer dan een bescheiden krantartikeltje zonder duidelijke racisme vermelding zal je hier niet van terugvinden. Mocht de dader echter een Vlaming zijn geweest dan hadden we heus niet tussen de regels moeten zoeken waar het nu eigenlijk omging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooie post Lance, vooral bij dat stukje van je collega's die beweren niet racistisch zijn moest ik lachen.
Je ziet het bijvoorbeeld ook heel erg terug in de zwarte piet discussie in Nederland. Voorbeeld van een gesprek: Iemand die tegen zwarte piet is: waarom zou je zwarte piet niet vervangen? ik zie het als een racistische karikatuur en het kwetst veel mensen. Pro zwarte piet meneer of mevrouw: Ik ben niet racistisch, maar als je tegen zwarte piet bent dan ga je toch lekker terug naar je eigen land !!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Pro hoofddoek meneer of mevrouw: Racist!, Islamofoob!, Haatzaaier!, Vervolging! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Seculiere wetten (man made laws) zijn voortdurend onderhevig aan verandering, naargelang de waan van de dag (of liever periode). Goddelijke wetten zijn onveranderlijk en universeel. Het is dus erger om deze laatste te overtreden voor gelovigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je dan eens tegen moslims zeggen dat ze geen geld mogen ontvangen dat niet uit arbeid voortkomt volgens hun goddelijke wetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan het kledingstuk van de ene persoon nu de andere persoon kwetsen???
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat moet dan aan het loket van het gemeentehuis zitten? ![]() Tja.... wat kan het kledingstuk van de ene persoon nu de andere persoon kwetsen hé. Als moslima's volgens hun koranneke hun tafellaken over hun glanzende lokken moeten hangen om aan de buitenwereld te laten zien dat ze moslima zijn en dus niet hoeven gestenigd of verkracht (zie huidige situatie met ISIS) te worden, dan stoort me dat zeer ja.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() lijkt me logisch. Vooral omdat ze hun eigen islamitische paradijzen al hebben waar ze in alle peis en vree kunnen genieten van een leven op de wijze van Allah. A la façon d'Allah zullen we maar zeggen. DOEN !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe, we kennen allemaal jouw voorliefde voor het nazisme en je pathologische haat en racisme tegen Afrikanen. Het feit dat jij een traditioneel Afrikaans kledingstuk gelijkstelt met een SS-uniform verbaast ons dus niets.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "goddelijke wetten" zijn een uitvinding van één of andere halve gare.