![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel keer per jaar duik je in bed met betaalde sex ? | |||
Nooit |
![]() ![]() ![]() |
37 | 82,22% |
1 keer per jaar |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,22% |
om de 2 maand toch wel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,22% |
ja zeker elke maand |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk U dat de meeste prostituees interesse hebben in een gewoon baantje ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooreerst kiest ieder zijn partner zelf en waar hij wil....sommige mensen zijn nu éénmaal meer aangetrokken door andere types dan de witbillige Westerlingen....sommige gaan voor grote Russische mensen anderen voor exotische mensen uit de caraïben of Afrika. Misschien willen die mensen wel helemaal geen Belgische vrouw (of man ). Ik ken verschillende mensen met een Aziatische partner.....dat zijn wel volwassen vrouwen en of mannen maar geen kinderen ! ![]() Ik ken geen enkele Belgische man die hier een openlijke relatie heeft met een Aziatisch kind ? Is ook onmogelijk gezien de visum wetgeving. En als ik het zou weten twijfel ik geen minuut om over te gaan tot actie. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 oktober 2014 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Johan, broeder Paulus heeft niet gezegd: "Met een vrouw samenleven / getrouwd zijn is goedkoper", maar "een vrouw onderhouden is goedkoper". Hij is een man van de wiskunde die e.e.a. zeer objectief-mathematisch bekijkt en geen boodschap heeft aan jouw subjectief-feministische insteek.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Automatisch hangt er in dat milieu een potentieel van afpersing, en andere illegale dingen... Mensen die als poepvee geimporteerd worden en waar paspoorten achtergehouden worden etc Wij hebben bvb geen afwerkhoeken zoals in Nederland...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 3 oktober 2014 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat als je in zo een café in het buitenland en vol raar volk zit dat je daar braaf gaat blijven zitten en zwijgen. Wat zou jij ondernemen? Naar de corrupte politie daar gaan? Wie weet steken ze u daar niet voor enkele jaren in een kelder. Dus wat dan maar ondernemen? Bij uw ambassade gaan klagen? Die zullen eens ferm lachen. Dus wat kan een mens dan nog ondernemen? Bij zijn dat je zelf niet anaal werd genomen en denken hopelijk kan die vrouw morgen nog gaan zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Snelle rekensom: 150-200 euro/uur? Een gemiddelde van 3 klanten per dag? We zullen het op een 4/5 job houden dus 16 dagen per maand. 7200 euro/maand belastingvrij. Misschien nog als alleenwonende een maandelijkse dotatie van vadertje staat erbij? Weinig CEO's met hoge diploma's en titels hebben zo een maandloon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 oktober 2014 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misdrijven werden door de rechtsafdeling van de organisatie aan de politie meegedeeld, die meestal niet veel zin had om op te treden. Mediaaandacht werd gezocht en er werd met kinderen gepraat om hen pogen uit het milieu te onttrekken en een onderdak te bieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoelt U er dan wel mee ??.U maakt er wel allusie op ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 oktober 2014 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met subjectief-feministisch? Onder feminisme worden nogal eens verschillende zaken verstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen van wie de man de illusie kan koesteren dat het om kinderen gaat omwille van hun fysiek. Ik zette het tussen haakjes om de reden dat niet alle mannen die vrouwen als een object beschouwen het ook als een kind willen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat mannen of vrouwen met zulke (ziekelijke) fantasie wel liever The real Thing zullen beleven dan te leven van illusies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt me ook telkens op dat hoerenlopers dikwijls proberen te doen alsof iedereen uiteindelijk op dezelfde materialistische wijze tegen vrouwen aankijkt. Om zichzelf een geweten aan te praten. Zo van "Eigenlijk doe ik niets verkeerds. Iedereen betaalt uiteindelijk voor de sex, ook degenen die getrouwd zijn. De vrouw is uiteindelijk toch op het geld uit." Enzovoort. Ook op de wijze waarover ze over het uiterlijk van een vrouw praten merk je hun egoïstische instelling. De vrouw is er voor hun genot. Haar persoonlijkheid is secundair aan haar lichaam of hoe goed dat ze erbij menen klaar komen. Er is ook geen sprake van trouw of een emotionele band. Als ze niet meer voldoet koop je toch gewoon een ander. Zoals een auto. Ik zou wel eens willen zien trouwens of er geen correlatie bestaat tussen mannen die veel belang hechten aan een auto en mannen die op deze mensonterende wijze tegenover een vrouw staan. Ligt hier niet eenzelfde soort van self centered materialisme aan ten grondslag? Evenzeer vermoed ik een correlatie tussen het belang dat die mannen aan geld hechten en hun visie op vrouwen als koopwaar. En dan is uw vraag "So what, hebt u daar een probleem mee?". Een ethisch probleem ja. Toch wel. Waarna je het verwijt krijgt een moraalridder te zijn die uiteindelijk net hetzelfde wil als hen. Complete denial dus. Ik heb het bij deze karakterisering wel over gemiddelden. Er zijn uitzonderingen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 oktober 2014 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |