![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het Westen? Dat maakt het antwoorden net iets makkelijker...
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik denk niet bekrompen en eng,maar als ik de boot neem als openbaar vervoer in Bangkok en men mij gewoon op basis van het toerist zijn het dubbelle aanrekent komt mijn haar recht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allez, da's toch meegenomen? Negers hier in varkensland zien wel wat meer af dan dubbel te betalen voor een treinritje. Ze worden zelfs de trein afgegooid. Dus bekijk de zaken positief: ik was in Thailand, en ben niet op m'n witte smoel geklopt. Bedankt, thaise mensen. Jullie zijn zo vriendelijk en superieur.
Laatst gewijzigd door C2C : 23 oktober 2014 om 09:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar tempels en parken zijn idd voor Thais wat goedkoper dan voor andere nationaliteiten....Maar dan ook spreek je weer over hoop en al 1 of 2 euro verschil. In mijn gemeente moet ik ook minder betalen om te gaan zwemmen dan de inwoners uit een andere gemeente. Een toerist die eens gerold wordt door een privé taxi of boot gebeurt overal wel eens in de wereld....Die verhalen hoor je iedere dag .... Dieven en oneerlijke mensen zijn er overal maar in het algemeen zijn Aziaten niet echt berucht om hun grote diefstallen. Trouwens in gans Thailand is er zelfs in de bankkantoren geen bewaking noch kogelvrij glas. Als U om deze onbenullige redenen alle Thaise mensen klootzakken gaat vinden dan zegt dat veel over uzelf. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 oktober 2014 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ze welgemanierd zijn worden ze wel overal gratis naartoe gereden in een Mercedes. Vriendelijk volkje die Albanezen ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |