![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() In het Verenigd Koninkrijk is het een booming industry geworden sinds het gigantische in de doofpot gestoken schandaal uitlekte waarbij vooral Pakistanen en Afghanen, waaronder ook enkele taxichauffeurs, zich aan massaal kindermisbruik bezondigden.
Vraag is: Is de reactie daarop nu door racisme ingegeven of door een min of meer te duiden angst om zelf met de verkeerde Pakistaan mee te rijden? http://www.demorgen.be/buitenland/gr...daal-a2097087/ Ook de angst voor islamisten speelt mee... http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...Engeland.dhtml
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 24 oktober 2014 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat u niemand aanneemt, noch Waal noch Vlaming.
U moet zich in real life wel heel erg minderwaardig voelen om zich hier op dit forum sinds jaar en dag met potsierlijke uitspraken telkens opnieuw onsterfelijk belachelijk te maken in de hoop om superieur over te komen. Ik heb met een sukkelaar als u te doen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Het Vlaamse Edingen kan dan wel ingenomen zijn door Francophone , vijandige , dikkenekken . De kwak van Edingen stelt niet veel voor .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() In lijn met deze discussie start ik een nieuwe .
Wie is chauffeur van onze opinie-makers ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() De personen welke de vrije keuze van de taxi-klant in vraag stellen hebben in hun organisatie chauffeurs .
Wie rijdt de koning , wie rijdt zn madam of kindjes , wie rijdt Elio , Tobback ? Makkelijk praten als jouw vrouw niet verkracht wordt . Oeps , die gasten hebben geen vrouw . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens , als ze een chauffeur sturen , de klant vraagt een taxi , maakt niet uit wie , de taxi komt er aan , de klant ziet de chauffeur , weigert in te stappen , onder wat vakt dit ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 oktober 2014 om 21:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut , tut , da's andere kleuren discrimineren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En dan dit: Ik ga mijn sperma aan de spermabank bezorgen , maar .... ik wil dat mijn sperma wordt gemixt met 1 bepaalde huidskleur ?? Ik ga mijn sperma aan de spermabank bezorgen , maar .... ik wil dat mijn sperma enkel wordt gemixt met die van mijn vrouw/vriendin ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij, als klant, koop ik een product of dienst waar ik wil en van wie ik wil. De boom in met de holier-than-thou mentaliteit, die zo aanbeden wordt door kinderlijke 'wagging-fingers'.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks mag je niet eens meer in bed duiken met wie je wil.
Als je 't niet met 'n neger of getinte wil doen ben je racist.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De angst voor islamisten (moslims die gewoon hun boekje volgen) lijkt me aanvaardbaar. Maar in dat geval zou ik naar een niet-moslim vragen. Wat heeft "blank" ermee te maken dat iemand aan het sudden jihad syndroom zou kunnen lijden? De laffe moordenaar in Canada die het sudden jihad syndroom kreeg was ook een bekeerde blanke.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Volgens mij moet het kunnen dat klanten hun chauffeur vrij moeten kunnen kiezen...
Ook omgekeerd, geen enkele chauffeur kan men verplichten een klant te vervoeren. Heel verstandig en rendabel is dat echter niet, maar dat is ook exclusief hun probleem. Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 oktober 2014 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit kan echter wel wettelijk worden afgedwongen. Alhoewel: wie wil nu mee met een chauffeur die jou niet wil hebben? En hoe doet men het dan als taxi's in rijtjes staan aan te schuiven zodat ieder op zijn beurt moet vertrekken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 oktober 2014 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, wetten werken hier gewoon niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Burger
|
![]() Ik zou ook met een blanke meerijden ipv een gekleurde. Die keuze moet blijven bestaan ! We leven in een democratie ! Een blanke spreekt tenminste de taal van de streek. Ge wilt toch dat de taxichauffeur u verstaat. Een gekleurde of zwarte in Brussel spreekt 9 keer op de 10 Frans !
|
![]() |
![]() |