![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
jazeker dikke 5,56 voor deze posting: club van tien miljoen (in nederland) aantal zieke nederlanders dankzij overbevolking pikorde in overbevolkte hollandse steden, elkaar dood pikken, zoals kippen doen in te volle hokken samen. ja ik zag het vroeger in suriname hoe kippen elkaar doodpikken en opvreten in de overvolle hokken voor slachtkippen. elk uur werden de dode lijken er snel uitgehaald in te kleine hokken met ruim 600 kippen. ja ja nederland is te vol, dus ontwormen en massa remigratie opstarten op professionele en intelligente wijze. Sluit je aan bij het Hindoe Nazi Katten legertje van Wieroe de slimme hindoe nazi kat uit delft kennisstad. Wieroe is onze nieuwe Katten Fuhrer, en zijn wil is wet, hij miauwt nu dit bevel tot elke potente en grootgeschapen, superieure Hollandse Arier: Achtung Hollandse Arier, presenteer je dildo's en Arische Peniskokers. ingerukt mars, steek hem erin, gaan met je lange, witte Hollandse banaan, en vooral luidop en stijf zingen in die natte, uitheemse vieszwarte doosjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() kijk perfect betoog van een arme, verkrachte blanke m/v die eindelijk zijn blauwe oogjes heeft kunnen openen en wat ziet hij???
Dit dus: WEBpublication BOOK WART0159 / EPAGE 51 of 58 Eerbetoon aan profeet Hans Janmaat Een persoonlijke impressie 5. Level 5: Gedichten voor Janmaat 5.2. (cel-gedicht) 'Pot' Offeraar Dewanand Offercode WART0159 Offerdatum 16 juni 2006 Offerlokatie Rotterdam, PI Noordsingel, cel CS16 Go to previous Epage ... Go to next Epage Go to Inhoudsopgave: Eerbetoon aan profeet Hans Janmaat "Pot" Met zijn laatste ademtocht schreeuwde Janmaat: "Volk uit den polder," "Wordt wakker," "Wordt wakker". En viel daarna in zijn laatste, eeuwige slaap. Er waren slechts honderd maagden, die waakten over zijn graf. Toen, op een kristallen nacht. Het roze rad van Fortuin, draaide plots op volle kracht. De langslapers ontwaakten, één voor één, wreven in hun blauwe ogen, keken eens om zich heen, en schrokken zich kapot. Want overal zagen zij een zwartmens op hun pot. *** Dewanand, copyright 2002 *** Noot Dit gedicht met offernummer S191 is geschreven in de PI Noordsingel op maandag 4 november 2002. *** Go to previous Epage ... Go to next Epage Go to Inhoudsopgave: Eerbetoon aan profeet Hans Janmaat WEBpublication BOOK WART0159 / EPAGE 51 of 58 http://www.dewanand.com/janmaat51.htm ----------------------------------------- De radicalisering van een blanke Geplaatst op 22 november 2014 door E.J. Bron Screenshot_23 (Door: eg regs) Onze autoriteiten zijn schijnbaar als de dood voor ‘islamitische radicalisering’. Alle spoortjes van ‘blank racisme’ en ‘anti-islam sentiment’ -de oorzaken immers van ‘oneerlijke achterstanden’- moeten ijverig opgespoord en minutieus weggewerkt worden om maar aan deze ultieme calamiteit iedere voedingsbodem te ontnemen. Maar wat zou men zeggen als de blánken eens gingen ‘radicaliseren’?Zou dit immers niet nog onnoemelijk méér in de rede liggen? hier hele tekst, toch snel 5 pag: maar die vent heeft honderd procent gelijk, ik als viesbruin koelie aapje zie het ook zo, het ziet er nu zwart van de uitheemse mensaapsoorten die de inheemse blanke mensaap soorten dus letterlijk opgevreten hebben als vieszwarte buitenlandse parasieten. en ja, bij een parasitaire infectie in laatste fatale fase moet je? ja jajaja, Wieroe miauwde het naar mij een maand geleden: mauw mauw dewa, ze moeten de hele multikukeluku nu hardhandig ONTWORMEN met sterk anti islam gif, anti zwart kontjes gif, anti viesbruine koelie gif, en nu ook anti oostblok blanke barbaren gif. ONTWORMEN deze kutmultikukeluku miauwt onze slimme Hindoe Nazi kat nu naar ons vanuit zijn luie, warme mandje bij de open haard in Delft kennisstad. En als een kat het zegt dan mauwt hij de harde waarheid. zie link hele tekst, reageer daar maar: http://ejbron.wordpress.com/2014/11/...an-een-blanke/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Scholen zijn opgestart met onkruid zo hoog als het afdak en klassen vragen om een likje verf. Dat is prioritair. En een energiecentrale ook. Al daartussen is afleiding om meer geld uit uw zak te slaan en het niet terug te laten vloeien naar het volk. Maar naar administraties waar veel geld kan blijven kleven. Zegt niet dat het niet waar is ![]() Ons probleem van België is géén islamitisch, maar een democratisch probleem. Ze is geïnfecteerd door een Amerikaanse bug. A system with a bug! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een jood kan jood blijven, een moslim kan moslim blijven, maar de Vlaming is al lang zichzelf niet meer en die wijst nu just 't meeste de vinger se. De pedofielen lopen vrij rond, de ministers blijven u afzuipen, het koningshuis slorpt nog veel budgetop, Kim De Gelder zal onder uw kleinkinderen lopen, kleinkinderen erven schulden die ze niet maakten, Martine vogelt met een kerkleider, onze land is gebouwd op gestolen rijkdommen, maar ge wijst naar een ander... Ik zou er niet van verschieten als er ooit verhalen van Damiaan zouden buitenlekken... En wij onze kindjes op Damiaanactie sturen... Deans misschien ook? En Amerika mag geld uit het niets drukken maar de schuld (van het volk) blijft hetzelfde. Onze schulden aan Amerika ook. Terwijl Europese economen links en rechts met alternatieven komen aangelopen, wil niemand luisteren. Want de prioriteit is islam. We hebben een schuld van meer dan 380 miljard. Ons land wordt armer terwijl ministers rijk op pensioen gaan, koningen rijk sterven met gesaneerde rijkdommen voor komende generaties. Dat je nu die dotatie afneemt of niet, men zal blijven zwemmen in rijkdom. Het is nooit genoeg, en men vindt altijd wel een conflict om uw aandacht daar van af te leiden, islam met name. Goed bezig!!! Het vuur zal alleen maar meer vuur aansteken... En de mensen die met emmers water heen en weer lopen voor damage control worden stilaan moe hoor. Laatst gewijzigd door Peche : 23 november 2014 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt en dat is uw probleem.
Dit draadje gaat niet over " de problemen van dit land" . Beargumenteer eens het probleem dat besproken wordt in de draad. Het probleem proberen minimaliseren door er andere over te gooien lost niets op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Neen het gaat over integreren.
En mij lijkt dat moslims hier meer samenleven met ons dan andere culturen. Wij werken samen, gaan samen naar school, winkelen samen, ... Ik heb er zelfs meerdere als buren, en mijn kennissen, vrienden en familie hebben ook allemaal moslims als buren. Ik ga wekelijks naar de Action Shop op het Kiel en wij lopen veel in Borgerhout, Brussel, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag. Volgens mij ligt het aan het land. In Nederland praat iedereen daar met Nederlands accent. Waarom kan dat hier dan niet? En moet je die keurige jeugd eens zien "straathangen" daar in vergelijking met hier. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een verkeerde verwachting van wie hier komt, om te veronderstellen dat deze samenleving alle verantwoordelijkheid draagt voor je taalontwikkeling, wie hier komt zou zelf veel actiever moeten zijn om de taal te leren. En dat kan, door naar TV te kijken, ook Nederlands te spreken met je eigen omgeving inplaats van steeds de "thuistaal" door contact te zoeken met buren, het verenigingsleven, kortom door te integreren! Dat is de balans die je individueel zelf moet vinden, de samenleving doet wat ze moet doen, ondersteuning aanbieden in de vorm van Nederlandse les op verschillende niveau's. En ja, er komen mensen binnen met traumatische ervaringen, opvattingen die volkomen haaks staan op deze samenleving en dat zorgt voor steeds meer spanning, dat is echter niet de " schuld" van deze ontvangende samenleving, we doen meer dan ergens ter wereld bestaat voor nieuwkomers. Het is wel een gevolg van een beleid wat nooit de dialoog durfde aangaan over wat verwacht wordt van iedereen, ongeacht levensovertuiging of origine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja zij passeren een selectieronde van de interim, maar als ze de rekentest slagen is dat voldoende. Een rekentest zijn cijfers, geen Nederlandse taal. Ik heb op mijn oud werk al met handen en voeten gebaren moeten maken aan polen die zelfs geen gebrekkig Engels konden. Zo heb ik op ander werk een camion met ADR moeten lossen van iemand die geen Frans, Duits, Engels of Nederlands kon. Ik word als interim en tijdens mijn jobbegeleiding CONSTANT geconfronteerd met mensen die niet goed Nederlands praten. HALF Nederlands. Ik lieg daar niet over. Het basisnederlands zal voor Nederland wat hoger op de lat liggen dan in Vlaanderen he alice? Daar wringt het schoentje misschien? Je moet mij niet uitleggen hoe en wat. Ik zeg alleen maar: In Vlaanderen zijn er heel wat bedrijven waar mensen werken die maar een kwart Nederlands kunnen. Ik vind dat persoonlijk niet erg, maar zorg dan dat die hun kinderen deftig Nederlands aangeleerd krijgen op school en tegen de lagere school meezijn met onze kinderen. Dat doe je niet door te besparen. Wat de hele essentie van het probleem is en niet de migrant an sich. Die migrant werkt hier en draagt hier bij, het is onze regering dat er wat stoned op staat te kijken en ludieke wetten opricht of intrekt. Maar integratie? Onderwijs? De KERN van de zaken? Nog niet aan bod gehoord. Laatst gewijzigd door Peche : 24 november 2014 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest vertel je echt onzin, de school is niet enkel verantwoordelijk voor de ontwikkeling van taal, dat zijn ouders en gezinnen zelf! Dit niet erkennen, dat mensen ook zelf nog ergens verantwoordelijkheid dragen en zeker wat betreft de ontwikkeling van hun kinderen, is de essentie van het probleem en niet andersom, niet de samenleving, niet de school, niet alle middelen die al ter beschikking zijn. Natuurlijk zijn er migranten die werken, en veel van die mensen willen dit ook. Maar in relatie tot andere groepen zijn ze oververtegenwoordigd in uitkeringen als niet werkenden, daar heeft ook kans en generatiearmoede, waaronder gebrekkig de taal spreken alles mee te maken. De maar voortdurende gezinsvorming waardoor we bij generatie drie toch weer uitkomen bij generatie één, om zo zovele mogelijk verwanten, vrienden, om economische redenen aan verblijfsdocumenten te helpen zit daar zeker tussen als beslissende factor maar ook het idee dat taal hun identiteit bepaald, en kinderen die hier geboren zijn dus in de eerste plaats Berbers, Arabisch of Turks moeten spreken, en de school maar voor het Nederlands moet zorgen. Zolang die mentaliteit niet veranderd, is het dweilen met de kraan open hoor. Wie het schip kan doen keren zijn migranten zelf, maar dan moet je wel af van het idee dat de samenleving overal voor moet zorgen, we doen genoeg, tijd om zelf actief iets te doen aan drempels die de armoede in stand houden. En wat uw opmerking over Nederland betreft, daar is gezinsvorming niet mogelijk, wanneer je niet in het land van herkomst aantoont al over basiskennis van de taal te beschikken. Vandaar dat veel migranten in Nederland wel beter de taal spreken. Om die regelgeving te pomzeilen komen ze echter nu naar Belgie, als EU burgers wordt hen dan geen strobreed in de weg gelegd om neef en nicht via huwelijk toch binnen te brengen via gezinsvorming. Laatst gewijzigd door alice : 24 november 2014 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij (jong meisje) woont in Antwerpen, spreekt amper (om niet te zeggen géén ) Nederlands; Haar "ouders" wonen in Nederland - al meer dan tien jaar. Mijn vraag was dus of ze dan in Nederland niet naar school was geweest. Draaikontig non-antwoord. Volgend gesprek: haar VADER woonde al tien jaar in Nederland, haar moeder in Marokko. Reconstructie: Het meisje heeft heel de tijd bij mama in Marokko gewoond. Vader was hier gehuwd met vrouw 2. Op "huwbare" leeftijd werd dochter naar Nederland gehaald (ze had de Nederlandse nationaliteit via haar vader, die misschien wel eerst met vrouw 1 in Nederland had gewoond, en deze netjes had gedumpt in Marokko zonder kans om terug te komen. Dit is een gangbare praktijk bij marokkaanse mannen). De dochter werd dan geëxporteerd naar België alwaar ze haar prijs kan opdrijven voor een mogelijke huwelijkskandidaat die ze dan via België kan importeren. We krijgen dan een nieuw koppel met Nederlandse nationaliteit die geen gebenedijd woord Nederlands kennen, en hier in Antwerpen gebruik zullen maken van ofwel werkloosheidsvergoeding ofwel OCMW. Het meisje werkt zich ondertussen te pletter in verschillende restaurants als poetsvrouw zodat ze zal kunnen aantonen dat ze voldoende inkomen heeft tot haar echtgenoot to be de oversteek maakt. En dan krijgen we dus wéér totaal taalonkundige kinderen in de klas waarvoor WIJ (volgens Pèche) de verantwoordelijkheid hebben om ze in te passen in de maatschappij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Waarom onzin?
Jij ontkent dat er hier migranten werken die geen Nederlands kennen. Ik kan u zo bij uw handje pakken en U er naartoe brengen zoals de kleine kindjes hoor. En waarom werken die daar? Omdat de Vlaming zo werklustig is zekers? Wij hebben werklustige arbeiders, inderdaad! Maar ze worden steeds spaarzamer, ze komen met 1 in een dozijn. Dan onze ambtenaars en bedienden .... laat ik mijn recht op zwijgen behouden. Maar de motivatie is ver zoek. Zo ben ik al op veel bedrijven gekomen waar arbeiders onderling een limiet van prestatie hadden afgesproken, en niemand nieuw mocht er boven komen. Er zijn er zelfs die sociale woningen krijgen als ze geen Nederlands spreken. Is dit waarvoor onze voorouders de kloten van hun lijf werkte en wij tot ons 67e moeten werken? Ze zijn heel het sociaal economische aan het ontmantelen voor Syriërs, Libiërs en Irakezen die gaan komen.... Niet voor U en mij. Ze gaan ons nog minder geven en de rest nog meer.... Ook onzin zeker? Wait and see. Laatst gewijzigd door Peche : 25 november 2014 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of toch niet zo frequent als hier. Citaat:
De scholen hadden systemen om dit op te vangen "plusleerkrachten". Maar ze zijn onder de huidige regering al verdwenen. Al die jongeren dat achterblijven op de gewone kindjes zitten nu terug samen. BRAVO. Als het niet aan de school is, waarom zit politiek dan constant aan hun budget te vreten? Plafoneren ze cultuurinstituten waar anderen hun kunst en creativiteit in kwijt kunnen? Moet school de enige plaats van opleiding en vorming zijn? En waarom kan een koning en minister altijd meer verdienen en is er steeds minder voor onderwijs en al de rest over? Citaat:
Seks toelaten vanaf 14j, gedoogbeleid direct ingetrokken. Maar een cursus Nederlands verplichten bij uitkeringsgerechtigde en dergelijke? Neen, die krijgen allemaal een sociale woning omdat niemand ze werk gaat geven. Beloond ! Citaat:
Ik zou het niet erg vinden moesten mijn kinderen naar een Nederlandse universiteit gaan. Maar sluiten onze Vlaamse scholen qua niveau dan nog wel aan op de Nederlandse? Ik denk het niet. Citaat:
Dat laatste klopt, de werklustige mensen verdwijnen naar Nederland en de profiteurs zakken af naar Belziek. Ge moet echt ziek zijn om naar hier te willen migreren! Laatst gewijzigd door Peche : 25 november 2014 om 08:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Mag er nog gelachen worden??? Gelukkig had alice wel door dat Peche een beetje de provocateur speelde en buiten de lijntjes kleurde om te jennen?
Laat uw hart er niet uitbonzen op deze zonnige dinsdagmorgend ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ontken wel, dat er jobs bestaan waarvoor je geen Nederlands hoeft te beheersen, toch wel een niet onbelangrijke nuance. Wilt u nu beweren dat migranten wel en Vlamingen niet willen werken? Dat is wel een erg vreemde stellingname, gezien de cijfers, er werken meer Vlamingen dan migranten. Zoekt u maar even op google, de media gaf die overzichten ook al. Wie een sociale woning wil, moet bij het huis van Nederlands een bewijs halen dat je nederlands spreekt of een kopie geven van je diploma middelbaar, hier behaald. Tenminste in Antwerpen is dit zo. Dus wat u zegt klopt alweer niet, baseer je iets minder op emotie en meer op feiten. Waar u naartoe wilt met " ze gaan het het sociaal economische ontmantelen" is niet echt duidelijk, bedoel je dat door migratie de sociale zekerheid onder druk staat waar nu de rekening van gepresenteerd wordt, terwijl migratie niet of nauwelijks aan banden gelegd werd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is een school een gezinsvervangend instituut, met de opdacht om kinderen, vaak hier geboren, primaire taalontwikkeling aan te leren, omdat hun ouders, die hun identiteit ondanks hun keuze om hier te wonen blijven verbinden aan de taal van het land van herkomst, zelf geen enkele moiete doen om taalontwikkeling te stimuleren? Dat is voor alle duidelijkheid helemaal niet de opdracht van ene school, ouders zijn zelf verantwoordelijk voor de taalontwikkeling van hun kinderen, en wanneer hun kind naar school gaat als kleuter, zou het al enige taalontwikkeling mogen hebben, en zeker wanneer het aan basisonderwijs begint! Die verantwoordelijkheid ligt achter en niet voor de voordeur! Erger nog, vaak is één van de ouders zelf Nederlandsonkundig, en wordt er amper iets ondernomen om daar wat aan te doen. Kinderen worden wel naar de koranles gestuurd want die koran kunnen aframmelen is belangrijk, inplaats daarvan zou je beter het Nederlands stimuleren! Uw opvattingen geven goed de oorzaak van achterstand weer, alles moet vanuit anderen komen, alles moet gratis, alles moet geregeld worden, maar migranten zelf dragen nergens enige verantwoordelijkheid voor, juist deze opvatting zorgde voor generatie en kansarmoede, tijd om daar eens mee te stoppen en ook van migranten zelf inspanningen te vragen. Migranten die dit begrepen hebben, maken vooruitgang, ongeacht origine! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() Pestje is onderdeel van het moslimprobleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||