![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Jouw godsdienstige en nationalistische gebral in combinatie met jouw neerbuigende manier van discussie voeren lijkt erg op die van antisemitische forummers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() zeker van, het begint altijd met ontkenning ? uw "mohamedanen" bashing/alle moslims op 1 extremistisch hoopke discours is nochtans duidelijk genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wilders is ooit de toegang tot het VK ontzegd uit vrees voor oproer en onlusten (fitna voorstelling), een half jaar later is die toegangs weigering terecht onwettig verklaard geweest. Wilders is met zijn extreem discours (en kan hiermee het VK binnen wanneer hij maar wilt) niet te vergelijken met die striptekenaar, diee striptekenaar zal in elk geval geen aanleiding zijn tot onrust, wie heeft er trouwens ooit van gehoord. Feit is dat huidig bewind in israel geen kritiek dult. poco's , wilders, links - rechts ... dat is zo passé zeg Laatst gewijzigd door piazzolla : 3 november 2014 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Extreem rechts: de meesten hebben een ban gekregen sinds ik op dit forum kom. MaxvanDietschland is een fascist die een fascistisch keizerrijk bestaande uit de Benelux nastreeft. Hij is echter op die gedachte teruggekomen, omdat hij 'de Hollanders veel te zionistisch' vindt.
Uiterst links: Tomm. Hij is keihard in zijn kritiek op Israël, maar verdedigt de stelselmatige misdaden van communistische landen en hun niet-communistische opvolgers.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 3 november 2014 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat ge dan zelfs onmiddellijk in die genoemde landen word opgesloten, als ge de opgekomen achterlijke allez-haktmaar bende betogers overleefd natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
MaxvanDietschland heb ik er NOOIT gezien. Tomm was er in het begin en plaatste de kwestie in een geostrategisch perspectief (pro rusland, anti VS), NOOIT heb ik in die threads ophemeling van communistische misdaden gezien, enkel kritiek op israel (en USA). Dus over wie hebdet nu alsof criticasters van israel alhier extreem rechts of extreem links zouden zijn ? Het lijkt mij eerder dat u ten einde argumentatie bent en kritiek op israel in een of ander verdomhoekje poogt te duwen. Laatst gewijzigd door piazzolla : 3 november 2014 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind links niet zo subtiel antisemitisch: dwepen met een religie die fundamenteel extreem antisemitisch is, Israël hooghartig het recht op zelfbehoud ontzeggen...de meeste linksen willen de joden niet uitroeien, maar in hun instinctieve aversie zou het de meesten ook niet kunnen schelen als het wel gebeurde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) Mij werd gevraagd voorbeelden te geven van forummers met extreme ideologieën die moord en brand schreeuwen als er iets in Israël en de Palestijnse gebieden aan de hand is. Ik heb het niet over het grootste gedeelte, maar wel over de grootste roeptoeters. Mijn stelling is dat de grootste criticasters van Israël op dit forum zelf niet al te frisse ideeën hebben. MaxvanDietschland heeft inderdaad de afgelopen maanden niet gereageerd, maar in het verleden zeer zeker wel. Toppunt is dat hij zijn gewilde fascistische keizerrijk in de ijskast heeft gezet, omdat 'de Hollanders te zionistisch zijn'. 2) Tomm is een communist en verdedigt onder meer de sinificatatiepolitiek van Tibet door het communistische regime in Peking, de annexatie en kolonisatie van de Krim door Rusland en heeft nota bene een avatar van de communistische dictator Ceaușescu. Tegelijkertijd is hij spijkerhard in zijn kritiek op Israël. Uitermate hypocriet dus. 3) Ik geef types als Eliyahu en Calvinist en het Israëlische nederzettingenbeleid er even hard van langs.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 3 november 2014 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er zijn zelfs anti-zionistische joden & ik geloof niet dat het anti-semieten zijn.
Ergo : de extreem rechtse anti-semieten zijn no veel heviger tegen de anti-zionistische joden ! Intussen bestaan er in Israël dorpen die samen door arabische moslims en joden bestuurd worden en waar de bevolking in vrede samenn kan leven : dit is de enige uitweg uit het conflict : leren samen leven. Na de 2statenolssin heeft de reio nood aan een statenbond... een soort Benelux of Fritalux.... Misschien opent het bloed dat door IS met gulle hand vergoten wordt dan nog ergens zin : het inzicht dat met verschillen niet alleen noodzaak maar zelfs wenselijk is.
![]() |
#78 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het lijkt mij dan ook evident dat u met uw uitspraak "De grootste criticasters van Israël op dit forum zijn uiterste linkse en en extreem rechtse figuren" kritiek op israel in een bepaalde hoek wilt duwen. Laatst gewijzigd door piazzolla : 3 november 2014 om 17:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat een groot stuk van de kopstukken de hitlergroet brengt (https://www.google.be/search?q=EDL+h...ed=0CAYQ_AUoAQ) stoort u waarschijnlijk ook niet? Maar dat kunnen de extreem rechtse zionisten niet storen om met hen samen te werken. http://www.youtube.com/watch?v=WD5rHx9iKPQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |