![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ONZE steden en dorpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Op bezoek?!? Het is misschien die houding die mede maakt dat ze zich er zo aan storen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je nog altijd niet door dat je daarmee verraadt wat je zélf bent? Het meest ordinaire plebs? Mensen met een béétje fatsoen, verstand én geld laten zich niet op jouw manier uit. Dat doet alleen krapuul dat zich inbeeldt dat het daarmee het bewijs levert dat het rijk is. Ik heb het je al eens eerder gezegd, en ik herhaal het: -Iemand die bemiddeld is heeft andere manieren om dat te bewijzen dan zijn tijd op een internetforum te verdoen. -Iemand met geld schreeuwt dat niet van de daken zoals jij. -Iemand die er warmpjes inzit stelt zich, in tegenstelling tot jou, bescheiden op want hij heeft goede manieren geleerd. Van jou zijn we enkel hoogmoed en grofheid gewend. -Iemand die aan weelde gewend is heeft iets anders nodig dan geld. Respect bijvoorbeeld. Iemand die zich neerbuigend gedraagt zoals jij maakt alleen maar vijanden. Zelfs op dit forum heb je niet één medestander. Uit jouw attitude kan maar één conclusie getrokken worden: je behoort zélf tot het plebs waar je op spuwt.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen kan voor de linkiewinkies zelfs "allochtonen" al niet meer. Een hele hoop "gasten" komt ook allang niet meer "op bezoek" om te arbeiden maar om hier te blijven en van onze voorzieningen te profiteren, of godbetert, om ons te beroven, voor racist uit te schelden en onze tradities en gebruiken te bekritiseren en de hunne op te dringen. De linkiewinkiies doen maar wat ze niet laten kunnen, maar zolang er hier nog een restje democratie overblijft heeft de meerderheid het voor het zeggen. Dat zijn niet langer de linkiewinkies. En dat hebben ze aan zichzelf te danken.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de gastenlijst die je hier voorgeschoteld wordt is blijkbaar interessant genoeg voor jou. ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zeldzame keren dat ik er nog kom ziet het er in vele plaatsen ginder zo uit:
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wacht met ongeduld op de eerste die het met jou eens is, Aynerand. Hollande misschien? Of Het Oosten? IK heb geen leugenachtig geblaas nodig om mijn zelfrespect op te krikken. Ik bezit alleen een eerder klein appartementje, een goedkoop Japans autootje, en een allerliefst geadopteerd straathondje. Ik heb bovendien maar een betrekkelijk klein pensioentje en nog geen tienduizend euro spaargeld, maar toch kan een blaaskaak zoals jij niet aan mijn rijkdom tippen. ![]() Ik heb niet de minste behoefte om me op dit forum anders voor te doen dan ik irl ben. Hard voor hypocrieten en blaaskaken maar met een hart van goud voor wie mij lief is. Ik word gewaardeerd omd�*t ik ben zoals ik ben. En ik ben er zeker van dat jij dat niet van jezelf kan zeggen.
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan je de moeite besparen om mij ervan te overtuigen wat een armzalig creatuur jij bent.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is pas een goeie oplossing voor dat waar bepaalde groeperingen een probleem van aan het maken zijn.
We zouden ook een andere groepering kunnen opstarten, geen zwarte pieten op sinterklaasfeest dan willen wij in ons land ook geen enkele zwarte meer zien maar dat zal er waarschijnlijk ver over zijn denk ik. ![]() Best 'leuk' om er even op na te lezen. link En last but not least ... (ok, het is cliché) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 november 2014 om 06:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Evolueren naar de ramadan en het suiker feest jaja ik versta het hoor.... alles buiten wat dat Westers is hè... Wij moeten evolueren naar die ander cultuur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Daar zeg je veel ...dat alleen kan maar als wij de fundamentele Westersen opkomen Voor Onze Rechten!! en Onze grond Waarden !! OPKOMEN . Allee hup ! er is teveel onverschilligheid onder de Westerse mensen...te sletterig volk.... pas op hè daar gaat van geprofiteerd worden.... brave schapen worden geslacht...Tijgers vallen aan en vechten... Leve de strijd voor waarden van ons bestaan. Wie doet er mee? we richten een tegen organisatie op Movement Not Agree !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Gouverneur
|
![]() Ik zie in de zondag dat Aboe Jahjah wil dat de zwarte Pieten er als Japanners uit zien.
![]()
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |