![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Groen! in feite nog iets te maken met bomen en propere lucht enzo?
Want ze zijn wel voor massale immigratie en bijgevolg verhoogde voetafdrukken in Vlaanderen. Maar misschien vinden ze woestijnvoetafdrukken van nul en generlei waarde? enfin, de moslimvoorzitster samen met de Libanese nietsnutagitator kunnen er nu werk van maken! Van wat? dat weet ik dus niet. Invoering van de sharia misschien? Dubbel stemrecht voor moslims? Moet allemaal kunnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de rest is er dus boenk op. Genoteerd
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groen is allang geen groene partij meer. Ze hadden hun oude naam moeten houden. Anders gaan leven. Meer bepaald: gaan leven zoals de moslims. Ze konden dat niet beter bewijzen dan door Almaci het boegbeeld te maken van hun partij. Er mankeert alleen nog een "spiritueel" kartel met de SP.a als voorbereiding op de toekomstige samensmelting als beide partijen willen overleven.
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 17 november 2014 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Ware Moslimpartij is geboren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de rest van de punten wil ik me gewoon distantiëren. Je zal nooit een post van me vinden waarin ik me negatief uitlaat over vrouwen in de politiek, vrouwen met een wat hoger vetpercentage...
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 november 2014 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waar ik me aan stoor is de misplaatste übermenschenwaan die verschillende linkse excellenties aan de dag leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En overigens Groen is nog steeds de meest ecologische/groene partij die we hebben, ze zijn wel zo verstandig geweest zich ook te focussen op sociaal-economische standpunten. Wat hun standpunten over het milieu niet wegdringt. Niet op gestemd, maar voor mij persoonlijk een van de betere Vlaamse partijen qua inhoud, attitude en programmapunten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het laatste wat vele schaapjes horen voor ze gekeeld worden.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zitten er nog teveel "Vlamingen" in de partij?
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen horen we nooit over oude stinkbussen en de oude industrie in Wal, die véél vervuildender zijn dan die kutautootjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.n-va.be/standpunten/energie Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie de voortdurende inperking van de vrijheid van meningsuiting absoluut niet zitten en tot op heden gaat het alleen maar van kwaad naar veel erger. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klopt wel dat de N-VA de enige partij is die tegen het heilige kerncentrale-huisje durft te stampen.
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En belgië is al zo goedkoop niwaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President