Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

Bekijk resultaten enquête: Wat moet Vlaanderen bieden ter compensatie van de nachtvluchten boven Brussel?
Brussel laten uitbreiden. 3 7,89%
Een percentage van de extra jobs aan de Brusselaars geven. 17 44,74%
Vlaanderen heeft momenteel niks te bieden dat het wakker houden van 1 miljoen mensen rechtvaardigt. 10 26,32%
Brussel betalen voor de overlast. 8 21,05%
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 1 oktober 2004, 12:09   #61
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Waarom zou dat? Opdat de zwervers in het stadspark niet gestoord worden? Opdat de nachtbrakers kunnen genieten van een sterrenhemel zonder vliegtuigen? Brussel 's nachts is een pak meer verlaten dan Brussel overdag....
Dat is niet zomaar een stad. We hebben het wel over de HOOFDstad he. Hèt middelpunt van alle belangstelling. Dè stad van het land. Buig uw hoofd in nederigheid en wees dankbaar dat het almachtige Brussel nog iets met ons te maken wilt hebben. Hoera voor Brussel! Feest! Juicht! We are not worthy...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 1 oktober 2004, 12:16   #62
Extinct
Partijlid

Extinct's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
prima
dan moet DHL maar naar Deurne en Antwerpen overvliegen 's nachts

ik vind gewoon dat een hoofdstad al genoeg doet voor een land zonder nog eens dat te moeten aanvaarden
en dit zeker in belgie, alwaar de hoofdstad wordt uitgeperst door de vlamingen en walen
Het aandeel burgers met nachtlawaai wordt dan natturlijk wel een flink pak groter. Inwoners Antwerpen : 455000 <-> Inwoners brussel 140000
Oud 1 oktober 2004, 12:33   #63
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Dat is niet zomaar een stad. We hebben het wel over de HOOFDstad he. Hèt middelpunt van alle belangstelling. Dè stad van het land. Buig uw hoofd in nederigheid en wees dankbaar dat het almachtige Brussel nog iets met ons te maken wilt hebben. Hoera voor Brussel! Feest! Juicht! We are not worthy...
Als Brussel het hoofd is, is Antwerpen dan het brein en Namen de lul?
Oud 1 oktober 2004, 12:36   #64
lawrence_O0007
Vreemdeling

Standaard

www.vrtnieuws.be:

do 30/09/04 - De uitbater van de luchthaven van Bierset heeft zelf eerst contact opgenomen met DHL om te polsen of het koerierbedrijf wou uitwijken naar de kleine luchthaven bij Luik. Dat blijkt uit een fax van DHL aan de uitbater van Bierset die de VRT kon inkijken. De Waalse regering zegt dat ze nog geen officiële vraag heeft gekregen van DHL om een uitbreiding te realiseren in Bierset.

De fuckin' assholes! Als ze vlaanderen kunnen nekken zullen ze't zeker ni laten blijkbaar. 1 politiek spel voor macht en dan die mensen hun baan afsnoepen! schande is t
lawrence_O0007 is offline  
Oud 1 oktober 2004, 12:41   #65
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lawrence_O0007
www.vrtnieuws.be:

do 30/09/04 - De uitbater van de luchthaven van Bierset heeft zelf eerst contact opgenomen met DHL om te polsen of het koerierbedrijf wou uitwijken naar de kleine luchthaven bij Luik. Dat blijkt uit een fax van DHL aan de uitbater van Bierset die de VRT kon inkijken. De Waalse regering zegt dat ze nog geen officiële vraag heeft gekregen van DHL om een uitbreiding te realiseren in Bierset.

De fuckin' assholes! Als ze vlaanderen kunnen nekken zullen ze't zeker ni laten blijkbaar. 1 politiek spel voor macht en dan die mensen hun baan afsnoepen! schande is t
wie zijn dan de assholes? de uitbaters van bierset?
Oud 1 oktober 2004, 12:42   #66
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Extinct
Het aandeel burgers met nachtlawaai wordt dan natturlijk wel een flink pak groter. Inwoners Antwerpen : 455000 <-> Inwoners brussel 140000

zeveraar
het gaat hem over het brussels gewest
Oud 1 oktober 2004, 12:44   #67
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zou dat? Opdat de zwervers in het stadspark niet gestoord worden? Opdat de nachtbrakers kunnen genieten van een sterrenhemel zonder vliegtuigen? Brussel 's nachts is een pak meer verlaten dan Brussel overdag....
kijk nu, wat een vooroordelen
ik zou dat over jou moeten zeggen, dan zou ik racist zijn

de hoofdstad van een land doet al genoeg voor een land, zonder dat men nog eens 's nachts overvlogen moet worden
dat is mijn mening, ik wacht nog altijd op jouw tegenargumenten hierop
Oud 1 oktober 2004, 12:45   #68
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als Brussel het hoofd is, is Antwerpen dan het brein en Namen de lul?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 1 oktober 2004, 12:45   #69
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
En wie zijn de uitbaters en dus de assholes ? Just.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 1 oktober 2004, 12:46   #70
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
een lul die op de knieen hangt blijkbaar
dat is niet normaal turkje, je moet dit door de dokter laten nazien
Oud 1 oktober 2004, 12:46   #71
Tegendradigaard

Standaard

En waaruit blijkt dat ik toch goed gehoord had.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 1 oktober 2004, 12:47   #72
lawrence_O0007
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Nee sinterklaas!
Oud 1 oktober 2004, 12:56   #73
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
kijk nu, wat een vooroordelen
ik zou dat over jou moeten zeggen, dan zou ik racist zijn
Over jou? Je voelt je dus aangesproken? Als wat dan wel... de nachtbraker of de zwerver... ?

To the point, ontkent u dus hoegenaamd niet dat Brussel 's nachts een pak meer verlaten is dan overdag.

Citaat:
de hoofdstad van een land doet al genoeg voor een land, zonder dat men nog eens 's nachts overvlogen moet worden
Hoe romantisch...

Citaat:
dat is mijn mening, ik wacht nog altijd op jouw tegenargumenten hierop
Die heb ik al gegeven... Een echt argument van jouw kant daarentegen (en niet dat romantische gezwets hierboven) ben ik nog niet tegengekomen.
Oud 1 oktober 2004, 12:58   #74
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
een lul die op de knieen hangt blijkbaar
dat is niet normaal turkje, je moet dit door de dokter laten nazien
Mijn dokteres was zo onder de indruk dat ze 'm ter plekke onderworp aan een praktijktest.
Oud 1 oktober 2004, 13:01   #75
Tegendradigaard

Standaard

Maar GM10 als Vlaanderen onafhankelijk wordt en Brussel zou als Europees District of bij Wallonie gaan dan zal de Vlaamse regering dadelijk AL haar instellingen die nu nog in Brussel zijn verhuizen naar Vlaanderen. Dus al de inkomstenbelastingen van die mensen gaan niet mee naar Brussel maar naar Vlaanderen.
TEvens zullen dan Vlaamse bedrijven verhuizen naar Vlaanderen zelf en dus ook hun belastingen.

Oud 1 oktober 2004, 13:04   #76
lawrence_O0007
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Maar GM10 als Vlaanderen onafhankelijk wordt en Brussel zou als Europees District of bij Wallonie gaan dan zal de Vlaamse regering dadelijk AL haar instellingen die nu nog in Brussel zijn verhuizen naar Vlaanderen. Dus al de inkomstenbelastingen van die mensen gaan niet mee naar Brussel maar naar Vlaanderen.
TEvens zullen dan Vlaamse bedrijven verhuizen naar Vlaanderen zelf en dus ook hun belastingen.
Idd en dan zal brussel enkel vervallen, vervuild en verrot achterblijven. Zeg nu zelf, Mini Disc, Dan kunnen wij het toch maar beter inlijven, niet?
Oud 1 oktober 2004, 13:08   #77
Tegendradigaard

Standaard

Trouwens is het niet de woonplaats van de mensen die bepaalt naar waar de belastingen gaan ? Dus woont men in Vlaanderen gaan de belastingen naar Vlaanderen en niet naar de werklplaats (Brussel) ?

Oud 1 oktober 2004, 13:11   #78
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over jou? Je voelt je dus aangesproken? Als wat dan wel... de nachtbraker of de zwerver... ?

To the point, ontkent u dus hoegenaamd niet dat Brussel 's nachts een pak meer verlaten is dan overdag.
1. Jij bent van Turkse afkomst. Ik alludeerde dus op de vooroordelen die bepaalden hebben tov mensen als jou (ik trouwens niet).

2. Als Brussel zo verlaten is, waarom wonen er dan 1 miljoen mensen?

Citaat:
Hoe romantisch...
da's jouw zaak
kan er ook een argument af?

Citaat:
Die heb ik al gegeven... Een echt argument van jouw kant daarentegen (en niet dat romantische gezwets hierboven) ben ik nog niet tegengekomen.
wel geef nog maar eens het argument op dat romantische gezwets, ik heb het blijkbaar overgeslagen
Oud 1 oktober 2004, 13:13   #79
Tegendradigaard

Standaard

1 miljoen in Brussel ??? Hebt U de ratten soms geteld ?

Oud 1 oktober 2004, 13:14   #80
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Trouwens is het niet de woonplaats van de mensen die bepaalt naar waar de belastingen gaan ? Dus woont men in Vlaanderen gaan de belastingen naar Vlaanderen en niet naar de werklplaats (Brussel) ?
Neen. Als het aantal uitwisselingen constant is, neemt men echter vaak op in bilaterale afspraken om belastingen in eigen land te laten betalen.

Maar dat zou in Brussel dus niet het geval zijn. Je kan moelijk een half miljoen pendelaars laten profiteren van de infrastructuur en hen niet doen betalen hiervoor.

"Belastingen
Naargelang de belastingovereenkomsten die tussen de lidstaten van de Unie zijn gesloten, kan het inkomen van grensarbeiders op verschillende wijze worden belast. Meestal wordt de belasting geïnd in het land waar de arbeid is verricht. Wanneer een werknemer zowel in zijn thuisland als in zijn werkland wordt belast zal de belasting die in het ene land wordt betaald, in mindering worden gebracht op de belasting betaald in het andere land."

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be