Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2014, 11:45   #61
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
het gaat niet enkel over moslim mannen of over het ontkennen van rechten waar men voor gestreden heeft, gewoon common sense waar Guinestar op doelde met "de deur preventief op slot doen" ...
Common sense?
Verkrachting is in geen enkel geval en op geen enkele manier goed te praten.
Toen ik jong was en de mini-rokjes bijna van de éne op de andere dag mode werden, sprak men ook geschokt over de onzedelijkheid van de moderne vrouwen. Het aantal verkrachtingen steeg bij mijn weten niet in die periode.
In de oorlog werd mijn tante lastig gevallen door een Duitse soldaat. Ze liet zich niet doen. Gevolg : de soldaat werd gestraft en de dienstdoende officier feliciteerde mijn tante voor haar moedig gedrag. Bedenk hier even bij dat die soldaten grotendeels jonge mannen waren ver van hun liefjes!
Nu zitten we dus met dat probleem van die overpreutse fanatiekelingen uit landen die met onze cultuur niets gemeen hebben.
Die mensen zijn – dat beweren ze toch – naar hier gekomen om een beter leven te vinden voor zichzelf en hun familie. Wel, dat ze dan zelf maar hun bijdrage leveren om dit betere leven waar te maken. Als zij naar hier komen omdat ze overtuigd zijn dat het hier beter is, dan zullen zij toch moeten leren dat ze zich moeten aanpassen. Wanneer ze �*lle waarden en gewoonten uit hun land van oorsprong als enig zaligmakend blijven beschouwen, dan moeten ze in dat land blijven want dan hebben ze geen behoefte aan een beter dus “ander” leven.
Als wij ons moeten gaan kleden op een manier die die mannen kunnen goedkeuren, dan betekent dat dat wij ons aan hen willen onderwerpen! Vindt u dat goed? Ik niet! Nooit!
Want dat is dan de eerste stap natuurlijk. Eerst de kleding, dan de onderdanigheid en voor we het weten is de vrouw weer een tweederangsburger.
Van in het begin moeten deze neigingen om toe te geven aan een minderwaardige cultuur in de kiem gesmoord worden.
Eigenlijk vind ik dat er een soort examen zou moeten gehouden worden bij nieuwkomers (het had al 20 jaar eerder moeten gebeuren) waarbij vooral de bereidwilligheid om zich aan te passen aan onze cultuur getest wordt.
Wie niet kan aanpassen : buiten! Dat die maar naar landen gaan waar meisjes als Malala Yousafzai neergeschoten worden omdat ze gelijke rechten eisen voor meisjes.
Oud 16 december 2014, 13:31   #62
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het gaat niet enkel over moslim mannen of over het ontkennen van rechten waar men voor gestreden heeft, gewoon common sense waar Guinestar op doelde met "de deur preventief op slot doen" ...
Laat angst vooral je leven bepalen, goed bezig ....
Oud 16 december 2014, 15:23   #63
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En wat is dan volgens u dat gezond verstand wat vrouwen moeten gebruiken? Geen korte rokken blote armen, bikini, short meer, niet alleen in de avond buiten, laat je vergezellen door een man, sla je blik neer, durf niet flirten, en " hou je deur preventief op slot? Denkt u dan dat er vrouwen zijn die de voordeur wagenwijd hebben openstaan of zo?

Sorry hoor maar u bent er met uw mening ver over, vrouwen mogen dragen, staan en gaan waar ze willen en niet zij maar mannen zelf zijn verantwoordelijk voor eigen seksueel gedrag.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 16:10   #64
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En wat is dan volgens u dat gezond verstand wat vrouwen moeten gebruiken? Geen korte rokken blote armen, bikini, short meer, niet alleen in de avond buiten, laat je vergezellen door een man, sla je blik neer, durf niet flirten, en " hou je deur preventief op slot? Denkt u dan dat er vrouwen zijn die de voordeur wagenwijd hebben openstaan of zo?

Sorry hoor maar u bent er met uw mening ver over, vrouwen mogen dragen, staan en gaan waar ze willen en niet zij maar mannen zelf zijn verantwoordelijk voor eigen seksueel gedrag.
Het moge duidelijk zijn dat bembem en Guinevere één en dezelfde persoon zijn. Precies dezelfde moslimfundamentalistische mening, en dezelfde schrijfstijl.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 22:36   #65
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Het moge duidelijk zijn dat bembem en Guinevere één en dezelfde persoon zijn. Precies dezelfde moslimfundamentalistische mening, en dezelfde schrijfstijl.
Denkt u dat? Ik weet het niet, denk dat het wel twee verschillende forummers zijn?
Oud 16 december 2014, 22:45   #66
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Niemand kan mij verplichten om zo'n stik zak over mijn hoofd te trekken ,
Misschien toch even nadenken .....

Zangeres online bedreigd met onthoofding.

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...ntent=showbizz
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 22:54   #67
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht

Dat zal toch wel haar schuld wezen, zingen mag niet volgens strenge gelovigen en hup die burka aan , niet Bembem? De voordeur van Nathalia stond vast open !
Stel je het omgekeerde voor, een moslima bedreigd indien ze nog een hoofddoek draagt, dat is alle dagen rel, betogingen, Kif kif die zich ermee bemoeit, maar nu....? Tijd om haar op de tanden te krijgen en de daders op te sporen die dit soort bedreigingen doen!
Oud 16 december 2014, 22:59   #68
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zal toch wel haar schuld wezen, zingen mag niet volgens strenge gelovigen en hup die burka aan , niet Bembem? De voordeur van Nathalia stond vast open !
Stel je het omgekeerde voor, een moslima bedreigd indien ze nog een hoofddoek draagt, dat is alle dagen rel, betogingen, Kif kif die zich ermee bemoeit, maar nu....? Tijd om haar op de tanden te krijgen en de daders op te sporen die dit soort bedreigingen doen!
En de VRT die er anders als de kippen bij is als een BV wordt bedreigd zwijgt nu als vermoord.

Zoals u al zei ....... het moest eens een moslima geweest zijn.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 23:38   #69
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

ho ho ho ik zeg niet dat vrouwen met een burka moeten gaan rondlopen maar dat er een verschil is in het dagelijkse leven en wetten op papier i.e. dat veel blanke Vlaamse mannen een vrouw die 's nachts schaars gekleed over straat loopt als een "niet op slot gedane deur" zien .... dat is de waarheid!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 23:50   #70
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Common sense?
Verkrachting is in geen enkel geval en op geen enkele manier goed te praten.
Toen ik jong was en de mini-rokjes bijna van de éne op de andere dag mode werden, sprak men ook geschokt over de onzedelijkheid van de moderne vrouwen. Het aantal verkrachtingen steeg bij mijn weten niet in die periode.
In de oorlog werd mijn tante lastig gevallen door een Duitse soldaat. Ze liet zich niet doen. Gevolg : de soldaat werd gestraft en de dienstdoende officier feliciteerde mijn tante voor haar moedig gedrag. Bedenk hier even bij dat die soldaten grotendeels jonge mannen waren ver van hun liefjes!
Nu zitten we dus met dat probleem van die overpreutse fanatiekelingen uit landen die met onze cultuur niets gemeen hebben.
Die mensen zijn – dat beweren ze toch – naar hier gekomen om een beter leven te vinden voor zichzelf en hun familie. Wel, dat ze dan zelf maar hun bijdrage leveren om dit betere leven waar te maken. Als zij naar hier komen omdat ze overtuigd zijn dat het hier beter is, dan zullen zij toch moeten leren dat ze zich moeten aanpassen. Wanneer ze �*lle waarden en gewoonten uit hun land van oorsprong als enig zaligmakend blijven beschouwen, dan moeten ze in dat land blijven want dan hebben ze geen behoefte aan een beter dus “ander” leven.
Als wij ons moeten gaan kleden op een manier die die mannen kunnen goedkeuren, dan betekent dat dat wij ons aan hen willen onderwerpen! Vindt u dat goed? Ik niet! Nooit!
Want dat is dan de eerste stap natuurlijk. Eerst de kleding, dan de onderdanigheid en voor we het weten is de vrouw weer een tweederangsburger.
Van in het begin moeten deze neigingen om toe te geven aan een minderwaardige cultuur in de kiem gesmoord worden.
Eigenlijk vind ik dat er een soort examen zou moeten gehouden worden bij nieuwkomers (het had al 20 jaar eerder moeten gebeuren) waarbij vooral de bereidwilligheid om zich aan te passen aan onze cultuur getest wordt.
Wie niet kan aanpassen : buiten! Dat die maar naar landen gaan waar meisjes als Malala Yousafzai neergeschoten worden omdat ze gelijke rechten eisen voor meisjes.
ja dat klopt, we hebben als vrouw hier veel meer rechten als in zeg maar landen als Iran, dat ontken ik niet en ik ben daar zelf blij om .. echter neemt niet weg dat er ondanks dit toch veel (blanke autochtoonse) viespeukskes rondlopen hier in België die een vrouw in mini-rok en decolleté maar al te graag zouden lastigvallen en dit vooral 's nachts - als de kans groter is dat ze er ongezien mee weg zouden komen ... (kijk maar naar de vieze praat van oa. Zemper en anderen die zelfs een simpele date als een etentje met een hoer zien .. ik ben soms echt perplex van wat die zo allemaal uitkramen over het andere geslacht, en ik ben nochtans wat gewend en geef toe van zelf niet altijd een blad voor de mond te nemen ..)
Oud 17 december 2014, 01:50   #71
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht

Ik ben geen fan van haar , maar degene die zoiets uit ,
is het niet waard een vrouw te hebben !!!!
Volgens mij heeft zulke zelfs geen zelfrespekt , dus ....
Hopelijk krijgen ze die persoon of personen te pakken !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 03:58   #72
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist. En dat stond in schril contrast met de heilig verklaarde geallieerden die aanranding en verkrachting gewoon toelieten en dus aanmoedigden.
Net zoals Judas (de "overheid") niets onderneemt om de invasie van sexueel gefrustreerde, en voor het merendeel vijandige vreemdelingen, te stoppen.
Oud 17 december 2014, 11:53   #73
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja dat klopt, we hebben als vrouw hier veel meer rechten als in zeg maar landen als Iran, dat ontken ik niet en ik ben daar zelf blij om .. echter neemt niet weg dat er ondanks dit toch veel (blanke autochtoonse) viespeukskes rondlopen hier in België die een vrouw in mini-rok en decolleté maar al te graag zouden lastigvallen en dit vooral 's nachts - als de kans groter is dat ze er ongezien mee weg zouden komen ... (kijk maar naar de vieze praat van oa. Zemper en anderen die zelfs een simpele date als een etentje met een hoer zien .. ik ben soms echt perplex van wat die zo allemaal uitkramen over het andere geslacht, en ik ben nochtans wat gewend en geef toe van zelf niet altijd een blad voor de mond te nemen ..)
Laat u zich door mannen als Demper echt bang maken? Dat is te zot om los te lopen!
Oud 17 december 2014, 12:07   #74
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
IK steek heel die rotte stinkende kut zak in de fik madam...voil�* , gvdj is het nu goed.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 12:31   #75
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ho ho ho ik zeg niet dat vrouwen met een burka moeten gaan rondlopen maar dat er een verschil is in het dagelijkse leven en wetten op papier i.e. dat veel blanke Vlaamse mannen een vrouw die 's nachts schaars gekleed over straat loopt als een "niet op slot gedane deur" zien .... dat is de waarheid!
Tuurlijk meid, zoals " femme de la rue" al liet zien, moet je wanneer je rondloopt met een rok tot op je knie en met blote armen vooral oppassen voor " blanke mannen die een normaal aangeklede vrouw als een uitnodiging zien tot grensoverschrijdend gedrag!"
Oud 17 december 2014, 12:56   #76
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Er is zelfs een mogelijkheid om te zonnen zonder van islamieten te worden lastig gevallen :

Naam: zonnen2.jpg
Bekeken: 159
Grootte: 30,0 KB
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 17:14   #77
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denkt u dat? Ik weet het niet, denk dat het wel twee verschillende forummers zijn?
De schrijfstijl is wel opvallend gelijk. Plus het feit dat bembem forummer Guinevere nog steeds als Guinestar aanspreekt, ondanks het feit dat de aanvraag van laatstgenoemde door de moderatie geweigerd werd. Voorts is Guinevere, zoals ze zelf bevestigt, op zijn minst een halve moslima, zoniet een hele. Bembem neemt haar standpunt bijna klakkeloos over. Ofwel is bembem heel willoos, ofwel zijn het één en dezelfde persoon, ofwel wil bembem gewoon provoceren en aandacht trekken, wat haar toegeven niet vreemd is. Zeker weten doe ik het niet, dus laat ik maar niemand zomaar beschuldigen. Het is enkel een vermoeden.

Maar soit, dat is hier niet de hoofdzaak. Het enige punt dat hier gemaakt kan worden is, dat mensen die zo een moslimfundamentalistisch standpunt op zijn minst verdedigen, zoniet vol overtuiging innemen, niet echt voor rede vatbaar zijn. Spijtig, maar niets aan te doen.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 23:31   #78
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
De schrijfstijl is wel opvallend gelijk. Plus het feit dat bembem forummer Guinevere nog steeds als Guinestar aanspreekt, ondanks het feit dat de aanvraag van laatstgenoemde door de moderatie geweigerd werd. Voorts is Guinevere, zoals ze zelf bevestigt, op zijn minst een halve moslima, zoniet een hele. Bembem neemt haar standpunt bijna klakkeloos over. Ofwel is bembem heel willoos, ofwel zijn het één en dezelfde persoon, ofwel wil bembem gewoon provoceren en aandacht trekken, wat haar toegeven niet vreemd is. Zeker weten doe ik het niet, dus laat ik maar niemand zomaar beschuldigen. Het is enkel een vermoeden.

Maar soit, dat is hier niet de hoofdzaak. Het enige punt dat hier gemaakt kan worden is, dat mensen die zo een moslimfundamentalistisch standpunt op zijn minst verdedigen, zoniet vol overtuiging innemen, niet echt voor rede vatbaar zijn. Spijtig, maar niets aan te doen.
Misschien moeten we af van het idee dat daar niets aan te doen valt?
Want we zijn een open samenleving en ja, je mag geloven, in God, Boeddha, Allah, of het vliegend spagettimonster, maar dit betekent niet dat je die overtuiging boven wettelijk vastgelegde wetten kunt stellen. Omdat dit en niets anders de spelregels zijn voor die open samenleving, misschien moeten we daar eens glashelder over zijn!

Daar is moed voor nodig vanuit het beleid, misschien moeten we politici die de moed niet opbrengen daar ook voor afrekenen.
Oud 17 december 2014, 23:41   #79
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien moeten we af van het idee dat daar niets aan te doen valt?
Want we zijn een open samenleving en ja, je mag geloven, in God, Boeddha, Allah, of het vliegend spagettimonster, maar dit betekent niet dat je die overtuiging boven wettelijk vastgelegde wetten kunt stellen. Omdat dit en niets anders de spelregels zijn voor die open samenleving, misschien moeten we daar eens glashelder over zijn!

Daar is moed voor nodig vanuit het beleid, misschien moeten we politici die de moed niet opbrengen daar ook voor afrekenen.
euh Alice ik zeg enkel dat men als vrouw beter voorzichtig is i.e. de deur op slot dan dat men uitdagend gekleed 's nachts over straat rondhuppelt ...

veel blanke Vlaamse mannen zien dit nog altijd als een uitnodiging tot ... en dit ondanks de wetten die er hier in BE voor vrouwen zijn ... en ja, 's nachts lopen er nu eenmaal meer creepy mannen rond dan overdag ....
Oud 17 december 2014, 23:44   #80
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat u zich door mannen als Demper echt bang maken? Dat is te zot om los te lopen!
euch ja

je weet maar nooit wat zo'n viespeukske capabel zou zijn te doen als je er alleen 's nachts mee op straat bent ... daarom dat ik zeg: "beter deur op slot dan wagenwijd open" hihihihi
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be