![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verkrachting is in geen enkel geval en op geen enkele manier goed te praten. Toen ik jong was en de mini-rokjes bijna van de éne op de andere dag mode werden, sprak men ook geschokt over de onzedelijkheid van de moderne vrouwen. Het aantal verkrachtingen steeg bij mijn weten niet in die periode. In de oorlog werd mijn tante lastig gevallen door een Duitse soldaat. Ze liet zich niet doen. Gevolg : de soldaat werd gestraft en de dienstdoende officier feliciteerde mijn tante voor haar moedig gedrag. Bedenk hier even bij dat die soldaten grotendeels jonge mannen waren ver van hun liefjes! Nu zitten we dus met dat probleem van die overpreutse fanatiekelingen uit landen die met onze cultuur niets gemeen hebben. Die mensen zijn – dat beweren ze toch – naar hier gekomen om een beter leven te vinden voor zichzelf en hun familie. Wel, dat ze dan zelf maar hun bijdrage leveren om dit betere leven waar te maken. Als zij naar hier komen omdat ze overtuigd zijn dat het hier beter is, dan zullen zij toch moeten leren dat ze zich moeten aanpassen. Wanneer ze �*lle waarden en gewoonten uit hun land van oorsprong als enig zaligmakend blijven beschouwen, dan moeten ze in dat land blijven want dan hebben ze geen behoefte aan een beter dus “ander” leven. Als wij ons moeten gaan kleden op een manier die die mannen kunnen goedkeuren, dan betekent dat dat wij ons aan hen willen onderwerpen! Vindt u dat goed? Ik niet! Nooit! Want dat is dan de eerste stap natuurlijk. Eerst de kleding, dan de onderdanigheid en voor we het weten is de vrouw weer een tweederangsburger. Van in het begin moeten deze neigingen om toe te geven aan een minderwaardige cultuur in de kiem gesmoord worden. Eigenlijk vind ik dat er een soort examen zou moeten gehouden worden bij nieuwkomers (het had al 20 jaar eerder moeten gebeuren) waarbij vooral de bereidwilligheid om zich aan te passen aan onze cultuur getest wordt. Wie niet kan aanpassen : buiten! Dat die maar naar landen gaan waar meisjes als Malala Yousafzai neergeschoten worden omdat ze gelijke rechten eisen voor meisjes.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat angst vooral je leven bepalen, goed bezig ....
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry hoor maar u bent er met uw mening ver over, vrouwen mogen dragen, staan en gaan waar ze willen en niet zij maar mannen zelf zijn verantwoordelijk voor eigen seksueel gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zangeres online bedreigd met onthoofding. http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...ntent=showbizz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je het omgekeerde voor, een moslima bedreigd indien ze nog een hoofddoek draagt, dat is alle dagen rel, betogingen, Kif kif die zich ermee bemoeit, maar nu....? Tijd om haar op de tanden te krijgen en de daders op te sporen die dit soort bedreigingen doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals u al zei ....... het moest eens een moslima geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho ho ho
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is het niet waard een vrouw te hebben !!!! Volgens mij heeft zulke zelfs geen zelfrespekt , dus .... Hopelijk krijgen ze die persoon of personen te pakken !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Net zoals Judas (de "overheid") niets onderneemt om de invasie van sexueel gefrustreerde, en voor het merendeel vijandige vreemdelingen, te stoppen.
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is zelfs een mogelijkheid om te zonnen zonder van islamieten te worden lastig gevallen :
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar soit, dat is hier niet de hoofdzaak. Het enige punt dat hier gemaakt kan worden is, dat mensen die zo een moslimfundamentalistisch standpunt op zijn minst verdedigen, zoniet vol overtuiging innemen, niet echt voor rede vatbaar zijn. Spijtig, maar niets aan te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want we zijn een open samenleving en ja, je mag geloven, in God, Boeddha, Allah, of het vliegend spagettimonster, maar dit betekent niet dat je die overtuiging boven wettelijk vastgelegde wetten kunt stellen. Omdat dit en niets anders de spelregels zijn voor die open samenleving, misschien moeten we daar eens glashelder over zijn! Daar is moed voor nodig vanuit het beleid, misschien moeten we politici die de moed niet opbrengen daar ook voor afrekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() veel blanke Vlaamse mannen zien dit nog altijd als een uitnodiging tot ... en dit ondanks de wetten die er hier in BE voor vrouwen zijn ... en ja, 's nachts lopen er nu eenmaal meer creepy mannen rond dan overdag .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() je weet maar nooit wat zo'n viespeukske capabel zou zijn te doen als je er alleen 's nachts mee op straat bent ... daarom dat ik zeg: "beter deur op slot dan wagenwijd open" hihihihi ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |