![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eerste miljoen is altijd het moeilijkste daarna rollen ze vanzelf binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
S'nachts wordt je zwetend wakker met de schrik te falen maar als de wekker afgaat vlieg je er weer in als een leeuw. Je bent nooit content, je stelt je een doel en als het bereikt is ben je ontgoocheld en heb je schuldgevoelens omdat je misschien nog beter had gekund. Je huisgezin voelt continu de druk en de spanning en moet er ook met leren met omgaan. Laatst gewijzigd door Gipsy : 8 december 2014 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat bekijkt, denk je soms: is dit nu een documentaire of wat is het ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken de reeks niet maar ben een ervaringsdeskundige. Ik zal doorgaan tot ik mijn houten kostuum aantrek. Het is sterker dan alle drugs samen. Als je besmet bent is er geen genezing mogelijk. Laatst gewijzigd door Gipsy : 8 december 2014 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die reeks "Borgen" is een ongeëvenaard wereldsucces: verkocht aan bijna 200 tv-stations over de GANSE wereld. Laatst gewijzigd door Boduo : 8 december 2014 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt mee, mijn zoon (22) weet wat hem te wachten staat en mijn Chinese vriendin ( 34 jaar jonger) die naar Belgie gekomen is kent me beter dan ikzelf. Een Westerse vrouw is niet tot die inspanningen bereid. Voor alle duidelijkheid het is geen ja knikkertje maar een vrouw met een sterk karakter.
|
![]() |
![]() |