![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft is een Europa* kritischer tegenover Israel (volwassen democratie) en de VS (dan moeten we eindelijk wel iets zelfstandiger worden op defensie vlak). (*= iedere EU-lidstaat erkent de 'internationaal' erkende grenzen; het probleem bij de illegale nederzettingen.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() ![]() uit the Economist. ouch , Israel.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb je al eens de media verslaggeving van bijvoorbeeld Russia Today over Israël gezien? Daar word je niet vrolijk van hoor.
Deze statistiek zegt vooral dat Israël nog heel wat werk heeft om zijn imago op te krikken, en dat buitenlandse media niet te vertrouwen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neutrale media bestaan niet, tenzij misschien de ruwe newsfeed van internationale persagentschappen. En dan nog: de simpele beslissing van wat men WEL in de newsfeed steekt en wat NIET, kan al politiek geinspireerd of minstens gebiased zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() geen idee hoe onze zionistjes bij RT terecht komen, die info graph is van the Economist. allesbehalve in het straatje van Russian Today.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israel's feeding today.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelul galore.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De VN heeft zijn waarde en geloofwaardigheid al lang verloren. PS: Had Israël al de VN resoluties gehoorzaamd, was er al lang geen sprake meer van Israël. Laatst gewijzigd door Drukazz : 31 december 2014 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook de mening van mensen die naar Russia Today kijken, of andere antizionistische media gebruiken, mogen hun mening geven in dat soort polls
Laatst gewijzigd door Drukazz : 31 december 2014 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IS fundamentalisme in actie:
https://www.youtube.com/watch?v=5jG6kJm-50k
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Waar maakt men mij dat? Een zionistische NVA aanhanger met anti-nationalistische neigingen, en pro-Russisch / anti-imperialistische doch pro-Westerling? Je mag zeggen wat je wilt over hoe links , rechts of populistisch of pc die gazetten zijn, maar denk dat enkel RT resoluut kritisch staat tegenover Israël. Tip: andere mensen hun meningen lezen, of kranten volgen met een nogal andere strekking dan de uwe, betekent niet dat je zomaar het volgt en ze steunt. we leven niet in een dictatuur he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vermits zowel Israëli's als Palestijnen die grond claimen als een soort "geschenk van god" , is een oplossing ginds totaal uitgesloten.
![]() |