![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u nog steeds voor N-VA stemmen ? | |||
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 22,89% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
34 | 40,96% |
Ik heb niet voor N-VA gestemd |
![]() ![]() ![]() |
30 | 36,14% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf in mijn bed liggen, in goed gezelschap 'verkerende' op een mogelijk volgende kiezingsdag want heeft dat kiezen voor wat dan ook nog enig nut of is het nog van tel
![]() En ik weiger nog belastingen te betalen daar die 'gestolen' gelden toch niet goed gebruikt worden. ![]() Of toch niet ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas voor HOERZEE heeft de meerderheid het door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen splitsen! Staathervorming (zijn ze de koning vergeten?) Confederalisme Sociaal economische (waar de Vlaming altijd voor werkte, blijft krak hetzelfde.) Wie zijn de getroffenen? Vlamingen! Onze nieuwe Vlaamse alliantie is haar roots vergeten! Vergeten hoe ze opkwamen en wat ze allemaal aankaartte in de oppositie? Wel, draaien zij vandaag de dag niet gewoon het spel mee??? Het zou eens mogen stoppen links vs rechts. FT is van doen in politiek, en deze regering is uit op een vendetta tegen de vorige. Hun premier is daar het image van! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tuurlijk niet, tiens.
![]() |
#67 |
|
![]() fundamentele uitgangspunten, mediapositie. Continu opstellen tegen linkse verzuchtingen is vrij rechts hoor.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 17 december 2014 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://deredactie.be/polopoly_fs/1.1...le/PDF_NVA.pdf
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke fundamentele uitgangspunten en mediapostie van N-VA is in jouw ogen rechts ? Tegen welke specifieke "linkse verzuchtingen" zou N-VA zich volgens jou verzetten ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Feit is, dat velen reeds spijt hebben in deze poll gestemd te hebben.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Heeft u spijt van uw stem voor N-VA ? NEEN
Zou u opnieuw voor N-VA stemmen? JA Krijgt BDW van u een voorkeurstem? JA |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]()
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Lokaal Raadslid
|
![]() NVA kiest resoluut voor het groot kapitaal, maar met hun meesterlijke mistgordijn "Vlaanderen" zijn ze erin geslaagd van het kiesvee achter hunne zever te krijgen.
Dus als ge nog eens van die supercompetente NVA excellenties bezig ziet, you got what you asked for.
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch heb ik voor de 2de optie gekozen, omdat ik niet wil horen tot dat groepje sossen die voor de 3de optie kozen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb op mogelijkheid 3 gestemd. Van kennissen die wel op N-VA stemden hoor ik gemengde reacties. Velen staan nog steeds achter hun stem. Anderen zeggen me dat ze toch ontgoocheld zijn, maar ik hoor dat vooral naar aanleiding van hun sociaal-economische keuzes. Maar dat is wellicht een vertekende realiteit, omdat ik weinig of geen mensen ken die echt wakker liggen van de onafhankelijkheidsgedachte/confederalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Meneer de maffiameeloper, je kon vroeger niet rekenen en nu nog steeds niet. 1/3 van de N-VA stemmers heeft voorlopig afgehaakt. Voor jou is dat een dikke meerderheid. Gelukkig voor jou doet zot zijn geen zeer.
|
![]() |
![]() |