Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2014, 11:37   #61
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Meneer de doktoor, ik heb pijn in m'n knie, kijk ik mank, het doet echt pijn,... Dit soort lui hoef je de truken van de foor niet meer te leren hoor. Net zoals ik nog altijd grote twijfels heb of de man niet gewoon van zattigheid tegen de grond is gestuikt, zie nogmaals de foto's.
Wie zegt dat de dokter hem werkonbekwaam verklaarde omwille van een pijnlijke knie ?
Misschien sprak die dokter wel met die man en beoordeelde op basis van de onzin die hij uitkraamde dat hij inderdaad werkonbekwaam was.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 11:38   #62
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
U vergelijkt hier appelen met peren.
Het verschil is dat een klein kind de bestuurder niet uitdaagde.
De initiële agressie kwam hier van de staker zelf. Dus ja, hij lokte het uit.
Ik vergelijk geen appelen met peren, ik vergelijk dit geval met het vorige, u weet wel, dat geval waarbij de helft van het forum stond te juichen omdat een kind van een staker was aangereden...
Het gaat in beide gevallen om chauffeurs die hun woede-aanvallen niet te baas kunnen en daardoor niet geschikt zijn om aan't verkeer deel te nemen. Begrijpt u niet dat u dit soort figuren een gevaar is op de baan?
Dus ofwel laat u verkeersagressie toe ofwel bent u er tegen maar niet enkel goedkeuren omdat het slachtoffer iemand van een andere partij is hé...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 11:40   #63
Lange Limburger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ik vergelijk geen appelen met peren, ik vergelijk dit geval met het vorige, u weet wel, dat geval waarbij de helft van het forum stond te juichen omdat een kind van een staker was aangereden...
Het gaat in beide gevallen om chauffeurs die hun woede-aanvallen niet te baas kunnen en daardoor niet geschikt zijn om aan't verkeer deel te nemen. Begrijpt u niet dat u dit soort figuren een gevaar is op de baan?
Dus ofwel laat u verkeersagressie toe ofwel bent u er tegen maar niet enkel goedkeuren omdat het slachtoffer iemand van een andere partij is hé...
Kinderen horen niet thuis in stakingspiketten. Onverantwoordelijke ouders brengen zo hun kinderen in gevaar.
Lange Limburger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 11:42   #64
schietboog
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger Bekijk bericht
Kinderen horen niet thuis in stakingspiketten. Onverantwoordelijke ouders brengen zo hun kinderen in gevaar.
Inderdaad.
Ik zou mijn kinderen nooit tussen een hoop zatte militanten met een Calimerocomplex durven zetten.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
Oud 17 december 2014, 11:49   #65
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je kletst maar wat uit je nek. Dit scum of the earth sloot de openbare weg af en verhinderde de normale mensen te werken. De normale mens stapt uit, vraagt om opzij te gaan. Scum of the earth weigert. De normale mensen begeleidt scum of the earth naar de kant van de weg. Deze glijdt weg met zijn zatte botten. De normale man stapt in en gaat werken. Scum of the earth zit zich wat vrolijk te maken omdat hij toch mooi de confrontatie is aangegaan. Savonds slaat de kater toe en heeft scum of the earth geen zin om te gaan werken en gaat om een doktersbriefje. Scum of the earth probeert zijn dronken fratsen af te schuiven op de normale mens.
U neemt het weer op voor mogelijks dronken chauffeurs die vluchtmisdrijf plegen...
Straffe kost...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger Bekijk bericht
Kinderen kunnen in een speeltuin van een hobbelpaard vallen, ineens die ouders opsluiten of komen ze er van af met een boete+GASboete?
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 17 december 2014, 11:56   #66
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U zegt het zelf, die verkeersagressor duwde die man, hij begon dus met geweld te gebruiken...
Als dat geen probleem is zal het leuk worden, dan "duwt" iedereen mensen 't hospitaal in omdat ze er zin in hebben...
En over zattigheid gesproken, is die terrorist doorgereden zonder alcoholtest of zo? Wel dan is 't nog eens vluchtmisdrijf ook.
Vorige keer stonden ze te juichen omdat er kinderen omver werden gereden en nu omdat ze handtastelijk worden en mensen werkonbekwaam meppen. Ni te doen...
Jonge,jonge toch!

Dat gaat bij een stakingspost de grote struise uithangen en werkwilligen tegenhouden en gaat dan bij mammie huilen omdat hij een por kreeg.
Pussies !
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 11:57   #67
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Is de geflipte agressieve chauffeur blijven wachten op de bevoegde diensten om ter plekke een verklaring af te leggen?
Op dat moment is er zelfs geen sprake van politie geweest. Het is ook geen klap of zo geweest maar een gewoon duwen zoals "je komt te dicht bij naar mijn zin en je dreigt iets te hard om fysiek geweld te gaan gebruiken, ik duw u terug iets weg" (en de geur van een zatlap in uw gezicht krijgen is ook al niet leuk). Natuurlijk als je al wat bier hebt binnen gegoten kan de minste aanraking al voldoende zijn om tegen de vlakte te gaan.

Citaat:
Kolder van de bovenste plank dit. Die man is het hospitaal niet "ingeduwd". Die zattekloot kon zijn eigen evenwicht niet bewaren en is in de modder gevallen. Daarna staat hij er zelf mee te lachen van zattigheid. Nu misbruikt die idioot de situatie om 5 dagen in zijne zetel te liggen en jij gaat dergelijk profiterend scum of the earth nog gaan verdedigen ook. Troost u, je bent de enige. Normale mensen kotsen dergelijke asociale randgevallen uit.
Correct hij was al vrij beschonken en door de drank dacht hij dat hij het daar voor het zeggen had. Maar hij jon nog amper zijn evenwicht bewaren. Hier is geen sprake van verkeersagressie maar gewoon een zatlap die gevallen is.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 11:59   #68
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zei je gisteren hier niet dat er gewerkt werd overal waar je kwam?
Ik ben daar gisteren niet geweest! Het is wel een klant maar daar ben ik niet geweest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Lag Schering ook niet totaal plat?
MSD zal je bedoelen Geen gedacht van of ze daar gewerkt hebben of niet?
Oud 17 december 2014, 12:02   #69
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Als je de foto bekijkt waarbij de bestuurder al terug aan z'n geopend portier staat terwijl de vakbondsman nog met z'n benen in de lucht ligt dan stel ik me grote vragen bij het "duwverhaal"...
Een beeld zegt daarom niet alles.
Het over-en-weer rollen van zijn lijf en beentjes verliep synchroon met de echo in zijn kop.
Oud 17 december 2014, 12:03   #70
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
5 dagen werkombekwaam is een futiliteit?
Die bestuurder is simpelweg van hetzelfde allooi als de bosmaaierman, u verdedigt zo'n mensen, bah...
Als uw idool dan had gewacht tot de politie er was hadden zij mss het verhaal kunnen bevestigen dat er afspraken waren gemaakt. Want ook dat zit ergens in het verhaal.
U kan er uiteraard van maken wat u wilt, als die agressieve zot niet was doorgereden was 't verhaal langs beide kanten op papier gezet. maar hij zal wel een reden hebben om niet in de buurt van de politie te komen...
Ge kunt tegen stakers en bonden zijn maar een beetje menselijk blijven mag wel hé... Dit soort figuren hoort niet thuis in een wagen...
Citaat:
Je kletst maar wat uit je nek. !
Precies !

Maar het erge is dat hij blijkbaar meent wat hij allemaal zegt.
Erg, héél aarg.
Oud 17 december 2014, 12:04   #71
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Op dat moment is er zelfs geen sprake van politie geweest. Het is ook geen klap of zo geweest maar een gewoon duwen zoals "je komt te dicht bij naar mijn zin en je dreigt iets te hard om fysiek geweld te gaan gebruiken, ik duw u terug iets weg" (en de geur van een zatlap in uw gezicht krijgen is ook al niet leuk). Natuurlijk als je al wat bier hebt binnen gegoten kan de minste aanraking al voldoende zijn om tegen de vlakte te gaan.

Correct hij was al vrij beschonken en door de drank dacht hij dat hij het daar voor het zeggen had. Maar hij jon nog amper zijn evenwicht bewaren. Hier is geen sprake van verkeersagressie maar gewoon een zatlap die gevallen is.
Ik kan me best voorstellen dat er een drankwalm uit de mond van die chauffeur kwam, hij had dan waarschijnlijk wel een reden om door te rijden..
Er waren naar 't schijnt afspraken gemaakt met de politie dus 't is een kleinigheidje om even te wachten tot ze er zijn. En noem hetgene er hier aan de hand was wat je wilt, het is en blijft een chauffeur die zichzelf niet onder controle heeft en dus niet mag meedoen aan't verkeer. Dit is net het soort volk dat op de autostrade als een gek in de remmen gaat om medeweggebruikers te hinderen. 't Was toch niet toevallig een bmw?
Is dat nu zo moeilijk? Stop nu toch eens met misdaden te vergoelijken omdat ze gebeuren tegen iemand van een andere strekking. Ik zou 't ook niet kunnen verdragen als er zo'n alkoolchauffeur op een paar Vlaamse betogers zou botsen, waarom zou'k het dan minimaliseren als 't over een ander gaat.
Oud 17 december 2014, 12:06   #72
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik kan me best voorstellen dat er een drankwalm uit de mond van die chauffeur kwam, hij had dan waarschijnlijk wel een reden om door te rijden..
Er waren naar 't schijnt afspraken gemaakt met de politie dus 't is een kleinigheidje om even te wachten tot ze er zijn. En noem hetgene er hier aan de hand was wat je wilt, het is en blijft een chauffeur die zichzelf niet onder controle heeft en dus niet mag meedoen aan't verkeer. Dit is net het soort volk dat op de autostrade als een gek in de remmen gaat om medeweggebruikers te hinderen. 't Was toch niet toevallig een bmw?
Is dat nu zo moeilijk? Stop nu toch eens met misdaden te vergoelijken omdat ze gebeuren tegen iemand van een andere strekking. Ik zou 't ook niet kunnen verdragen als er zo'n alkoolchauffeur op een paar Vlaamse betogers zou botsen, waarom zou'k het dan minimaliseren als 't over een ander gaat.
Mag men hier een zekere vooringenomenheid veronderstellen ?

Lada = goed, BWM = slecht!
Oud 17 december 2014, 12:07   #73
schietboog
Minister

Standaard

Citaat:
En ik kan me best voorstellen dat het niet zo was.
Als U uw argumenten zo onderbouwt, wordt het wel heel triest.
Oud 17 december 2014, 12:08   #74
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Precies !

Maar het erge is dat hij blijkbaar meent wat hij allemaal zegt.
Erg, héél aarg.
Als u niet inziet dat dit soort inbreuken op de wegcode dagdagelijks voor miserie zorgen is het voor u véél aaarger...
Want u praat elke verkeersagressor z'n daden goed, en enkel omdat 't tegen de bond is???
Is dat waar u voor staat?
Oud 17 december 2014, 12:08   #75
schietboog
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Mag men hier een zekere vooringenomenheid veronderstellen ?

Lada = goed, BWM = slecht!
Natuurlijk.
Van een beetje vooringenomenheid en jaloezie is men bij links nooit vies.
Oud 17 december 2014, 12:09   #76
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U neemt het weer op voor mogelijks dronken chauffeurs die vluchtmisdrijf plegen...
Straffe kost...

Kinderen kunnen in een speeltuin van een hobbelpaard vallen, ineens die ouders opsluiten of komen ze er van af met een boete+GASboete?
Nergens is er ook maar 1 indicatie waaruit zou blijken dat de normale mens die smorgens naar zijn werk gaat dronken zou zijn. De man pleegt ook geen vluchtmisdrijf want hij heeft niemand aangereden. Hij heeft zich geparkeerd, heeft het vuil van de openbare weg verwijderd en heeft vervolgens zijn weg verder gezet. Ondertussen is daar ook ergens scum of the earth te zien dat zich aan het aanstellen is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 12:09   #77
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als u niet inziet dat dit soort inbreuken op de wegcode dagdagelijks voor miserie zorgen is het voor u véél aaarger...
Want u praat elke verkeersagressor z'n daden goed, en enkel omdat 't tegen de bond is???
Waar blijf je de kolder halen?
Oud 17 december 2014, 12:09   #78
Lange Limburger
Banneling

Standaard

Citaat:
Straffe kost...

Nu begint u nog alles op een hoop te gooien en te raaskallen. Of is een stakingspiketten te vergelijken met een speeltuin. Nu, ik kan wel enigszins volgen, hoor: aan de meeste stakingspiketten gedraagt men zich als in een speeltuin.
Lange Limburger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 12:10   #79
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De verkeersagressor is in deze de zatlap die de openbare weg verspert. Dronken mensen horen niet thuis op de openbare weg, dat zorgt inderdaad vaak voor problemen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 12:10   #80
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Lees dat artikel nog eens na :

De foto's van de staker werden op Facebook gedeeld door ruim 680 mensen.
Meer dan 13.000 bezoekers klikten dinsdagnamiddag al op ‘Vind-ik-leuk’.
Hij is dus door tienduizenden mensen uitgelachen

Achteraf had Vercammen last van zijn knie en schouder.
Achteraf? Dus op het moment voelde hij niets (verdoofd door de drank?)

Hij kreeg van zijn werkgever een aangepaste job.
Dus niet werkonbekwaam enkel nog duizelig? (hallo kater)

Tijdens de staking had Vercammen de verantwoordelijkheid over het piket.
Hij had dus zijn eer hoog te houden en dacht dat hij "de man" was

We hebben ons strikt gehouden aan de afspraken met de politie.
Daarom dat de politie iets na de middag alle stakingspiketten heeft ontruimd
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be