![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij en haar zusters hebben school gelopen in Engeland maar hebben gedurende de Oorlog in Frankrijk gewoond. 't Was van 's morgens tot 's avonds al Frans wat de klok sloeg en alleen wanneer de kleine potjes met grote oren het niet mochten verstaan werd er overgestapt op Engels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En van dat hekelpunt, daar zit ik niet zo mee hoor. Ik heb niets tegen Franstalige zolang ze maar Franstalig zijn in Frankrijk Wallonië of Brussel en wanneer ze in Vlaanderen zijn op zijn minst de moeite doen om Nederlands te spreken.
Laatst gewijzigd door Garry : 27 december 2014 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlanders zijn meestal vriendelijke en hulpvaardige lui, in Nederland of waar je ze aantreft in andere landen, behalve wanneer je ze aantreft in het nachtleven van Antwerpen, dan zijn het dikwijls echte etters. Dat zal met de alcohol te maken hebben zeker, zullen we maar denken. Ja dat krijg je als je van melk overstapt op bier hé.
Laatst gewijzigd door Garry : 27 december 2014 om 01:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was een vijftal dagen in Oostende, begin October.
Nikske negatiefs gemerkt behalve een statuut van vergane glorie als "Koningin der Badsteden". Wel wat domme zg "kunst"op de dijk maar dat vinden we vandaag wel op meerdere plaatsen.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat jij dat ook dom vindt, zo ben ik wat dat betreft niet de enige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je die rode "moderne" kunst bedoelt: aan de reakties v.d. voorbijgangers zie je weinig positiefs. Sommigen spotten ermee of laten hun kinderen er eens op kruipen. Ik durf veronderstellen dat onze Demper er ook al eens op kroop... Laatst gewijzigd door Boduo : 27 december 2014 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De meesten daarvan zijn geen Brabander, maar een van de meest Bourgondische personen, die ik ken, is geboren in Rotterdam. Wat dat drinken betreft; Heineken puur alleen als Pils is niet zo slecht als jullie beweren, en daarbij Duitsers, Tsjechen, Oostenrijkers doen dit allicht beter dan zowel Nederlanders als Belgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder lijken onze alledaagse maaltijden anders erg veel op elkaar; dus dan heb je het over de restaurant keuken, en die is ondanks de verhuizing van de Nderlander Sergio Herman naar België nog steeds concurrerend met België (OK er zijn wel meer Nederlanders ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS1 het is Calvinisme (en ik ben Katholiek). PS2: algemeen geweten is gewoon zwak elkaar napraten..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee daar bent u van overtuigd, maar u weigert argumenten te geven.
Wat betreft de naamswijziging, gaat niet gebeuren; dat is nu juist de strook Vlaanderen die de Republiek op de Spanjaarden wist te 'bevrijden'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach de meeste Belgische restaurants zijn ook maar een afkooksel van de bourgondische keuken van toen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U bent degene met de overtuiging, dat de Nederlanders maar een schrale keuken hebben. Ik blijf u zeggen dat is niet waar, naast Nederlands, heeft men tenminste (voormalig) Nederlands Indisch/Indonesische, Surinaams en Antiliaans en zoals veel Europese landen meer (Turks, Marokkaans en meer). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van (goed) bier maken hebben ze ook geen verstand.
Ze weten wel hoe dat slootwater overal ter wereld aan de man te brengen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van bier ken ik niets maar ik zie vaak mensen Heineken in de supermarkt kopen, dus zo erg slecht zal het wel niet zijn ...
Laatst gewijzigd door bembem : 28 december 2014 om 03:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel Belgische bieren staan er in de lijst vd beste ter wereld en hoeveel Nederlandse? Dat slootwater staat er alvast niet bij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |