![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog even over de eigenlijke discussie. Ga je een CEO van een Amerikaans of Japans bedrijf even stoer zeggen dat hij Nederlands moet leren als hij in Vlaanderen komt ondernemen? Dat de British school dicht moet omdat ze de integratie niet bevordert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een zeer scheve vergelijking, iets wat je zelf ook wel beseft. Maar goed, dan moet het maar: zal de CEO van een Amerikaans of Japans bedrijf even stoer op TV verklaren dat hij een democratisch verkozen iemand voor het gerecht zal slepen indien hij niet bewijst dat alle bedrijven zich met illegale/criminele praktijken inlaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom mag hij nva-ers weigeren en een fitness zaak geen vreemdelingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet ik beamen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is niet omdat hij geen goed Nederlands kan dat hij een belasting van 1.500€ per jaar verdient :s Ik dacht dat de N-VA tegen pestbelastingen was... Ik vind dit echt niet kunnen.
Laatst gewijzigd door eniotna : 26 december 2014 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het werd wél al ingevoerd in rode steden en de SP.A keurde dit in Antwerpen eveneens vlot mee goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent volgens eigen zeggen half Vlaams, maar je begrijpt niet dat de Vlaming graag varkenvlees lust. Een en ander spreekt zichzelf tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door PORSCHE : 26 december 2014 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA weigeren: [x] goed. [ ] slecht. Vreemdeling weigeren: [ ] goed. [x] slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn vader was een stomme fabrieksarbeider die heel zijn leven lang met zijn kloten heeft laten rammelen. Het enige wat zijn kloten verder hebben gedaan zijn wat volk op de wereld gezet. Op het einde stond er niet genoeg meer op zijn rekening om zijn begrafenis te kunnen betalen. Eigendommen of zo had hij niet. Ons moeder was al lang voor hem gestorven en toen al heb ik financieel moeten bijspringen. Na zijn begrafenis kreeg ik de rekening van de begrafenisondernemer en mocht ik weer afdokken. De man is heengegaan en het was game over. Maar toen had ik reeds al lang besloten dat ik geen leven lang een geldezel voor de staat zou zijn. En het is niet omdat ik allochtonen met open armen zou verwelkomen dat ik opeens heilig verklaard ga worden. Dus voor mij is elke allochtoon er 1 teveel. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze taks wordt al in heel veel steden toegepast.
De meeste nachtwinkels veroorzaken dan ook zeer veel overlast voor de buren en de omgeving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wil een democratisch verkozene voor de rechtbank slepen indien deze niet kan bewijzen dat nachtwinkels zich met drugshandel en dergelijke bezighouden... Noem jij dat democratie? Die kerel heeft dat niet te eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.raadvst-consetat.be/?lang...dm_annul_page1
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bokkenreyder is hier alle dagen hoor. Wel telkens onder een nieuwe gedaante.
Straffe kadee, die geeft niet op. |
![]() |
![]() |