![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarin zou dat conservatisme van BdW dan wel bestaan trouwens? Op ethisch vlak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan gaat u ervan uit dat we geen enkele verkiezingsuitslag ernstig moeten nemen. Ook niet toen het Vlaams Belang grote brokken uit de verkiezingstaart wist te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, in Nederland bijvoorbeeld zou heel wat N-VA'ers gewoon niet door dezelfde deur kunnen als de mensen van de ChristenUnie. En heb ik het nog over een vrij gematigde christelijke partij. Laat staan hoe de SGP zou denken over wat de N-VA allemaal leert over ethische vraagstukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie in zijn bericht nergens de woorden "schrik", "paniek" e.d. staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pertinente vraag. Ik stel me deze vraag al jaren en heb ze nog geen antwoord mogen krijgen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Kunt U mij zeggen, behoudens een afgezwakte indexsprong te betalen door de kleine werkmens, welke maatregelen deze regering getroffen heeft om de concurrentiehandicap met Nederland en Duitsland te herstellen, om de begroting in 2015 in evenwicht te brengen, het overheidsbeslag drastisch af te bouwen, bedrijven naar hier te halen, de pensioenen nu betaalbaar te maken, ...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BdW heeft daar trouwens wel al op ingegaan. BdW heeft in DS al een paar keer daarover geschreven. Alleen gaat het alvast niet over ethisch conservatisme. Daarom ook vind ik het raar dat u onmiddellijk dit etiket bovenhaalt, terwijl u niet schijnt te weten welke lading het dekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u nu echt geen idee hoe onze parlementaire molen draait? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is steeds een bedenkelijk uitslag. Laat al wie zich voor geen klote interesseert in de politiek zelf bepalen of hij wil gaan stemmen of niet en het zal flink te merken zijn aan de uitslag. Dus, wanneer u mij die vraag stelt ,"Dan gaat u ervan uit dat we geen enkele verkiezingsuitslag ernstig moeten nemen. ", kan ik niet anders dan dat beamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat citaat was een antwoord om mijn vraag naar aanleiding van het gerefereerde bericht. Ik ben jou dankbaar voor jouw feedback. Dit forum kiest voor niet al te veel inline quotes en zo is de context jou ontgaan.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 december 2014 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje verwarrend zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de uitslag verhoudingsgezin heel anders zal zijn, duidelijk toch? En zij die niet gaan stemmen leggen zich neer bij eender hoe de uitslag is.
Laatst gewijzigd door Garry : 27 december 2014 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |