![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als intermezzo en om je de historie van deze psychose te helpen begrijpen :
Psychoses zijn beter bekend als "het aan 'waandenkbeelden' lijden". In dit geval zou ik zeggen dat het eigenlijk de 'betichter' is die aan het waandenkbeeld lijdt dat hij/zij het juist voor heeft terwijl overduidelijk is dat het de 'betichte' is. Laat ik het misschien dan nog eens uitleggen, en nu voor alle zekerheid op kleuterniveau, zodat iedereen het zou begrijpen. Het gaat hier over mijn bericht dat ik soms posts van iemand die op mijn negeerlijst staat, kan bekijken. Dit komt, behalve natuurlijk in de gevallen dat zo'n berichten worden gekwoot, omdat ik les 1 uit het handboek pc-beveiliging bij gedeelde pc's volg. Daarin staat namelijk dat je bij het verlaten van de werkplaats waar die pc staat, altijd uitlogt.....en, gezien het 'veiligheidsstatuut' op mijn werk, dit voor alle openstaande programma's afzonderlijk. Ook de functie waarbij automatisch wordt ingelogd bij én programma's én internetsites mag nooit ofte nimmer aangezet worden. Daardoor komt het dat ik bij het openen van deze site, tijdens de middagpauze bijv, nooit ingelogd ben, maar dat ik het iedere keer opnieuw manueel moet doen. Daarom zijn alle berichten, dus ook die van diegenen die op mijn negeerlijst staan, te lezen. Dit is echter blijkbaar te moeilijk om door onze sympathieke medeforummer te worden begrepen, aangezien hij/zij in de waan verkeert dat ik om die berichten te zien, speciaal moet 'terugkeren' (?) naar die posts (of zou hij/zij bedoelen dat ik diegenen die op die lijst staan, tijdelijk van de negeerlijst zwier ????). In de hoop dat ik het niet nog eens voor de Xe keer moet uitleggen..... ![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 1 februari 2015 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() buiten psychose heb jij dus ook nog eens last van zelfbegoocheling.
Klojo derde klas is gewoon op zijn pik getrapt. Tja Laatst gewijzigd door non-conformist : 5 februari 2015 om 10:44. |
![]() |
![]() |