![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
Bekijk resultaten enquête: Bent U bang? | |||
Ja, maar dat was ik voor de aanslagen in Parijs ook al |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,36% |
Ja, sinds de aanslagen in Parijs |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,57% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
40 | 71,43% |
Ongerust maar niet bang |
![]() ![]() ![]() |
11 | 19,64% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mens is het waarschijnlijk afgebold omdat hij ook wel begreep wat u insinueerde en ligt nu op zijn knieën in de radicaalste moskee die hij maar kon vinden u te haten. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan voor alle zekerheid nog tien minuten langer.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 januari 2015 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal nu misschien sommigen beginnen te dagen waarom ze de laatste decennia opgegroeid en gevormd zijn als serre planten die tegen elke vorm van verweer zijn geweest, inclusief het leger en zelfverdediging.
Die zullen nu wel bang zijn ja. Dat zit er in gebakken.
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echter wel zo dat ik er écht van hou jonge mensen te helpen bij het ontdekken én ontwikkelen van hun intellectuele capaciteiten (en dan vooral het onderdeel 'kritische geest'). De voldoening die ik tot nu toe kreeg wanneer het lukte was ongelooflijk. Sinds 'Charlie Hebdo' schijnt er echter bij een (veel te) grote groep een mentale muur opgetrokken, waar ik mij de voorbije dagen tegen te pletter leek te lopen. Hopelijk ben ik - na een korte rustpauze - weer klaar voor 'de strijd'. In elk geval: bedankt voor de goede raad.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 januari 2015 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb je prachtig verwoord!
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zekere dreiging is er al langer dan vandaag of gisteren. Alleen wie zijn kop in het zand stak zag dit niet. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nu al te laat om de volgende godsdienstoorlog, en derde wereldoorlog, nog te kunnen vermijden.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat met vrijheid van GODSDIENST? |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan u verzekeren dat u dat niet klaar krijgt, zoek dus maar naar andere oplossingen.
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder aanhaalde: Belgische nationalisten zitten liever onder de knoet van Sharia4Belgium dan dat ze onder een (onrechtstreeks) verkozen regering willen leven waarin zich Vlaams-nationalisten bevinden. Ze vergeten voor het gemak dat Belgique het product is van francofoon separatistisch geweld.