![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op dat vlak is de wet veel te laks. Met zijn tienen iemand met baseballknuppels in elkaar rammen en op de schedel inbeuken zodat er gapende wonden achterblijven die achteraf mogen toegezipt worden is moordpoging. Alsof niet één van die tien niet zou beseffen dat één enkele welgemikte vuistslag of baseballbatklap al genoeg kan zijn om iemand van het leven te beroven... Staan ze daar met zijn tienen allemaal (tien achterlijke klootzakken die denken middels een petitie een leraar te kunnen laten ontslaan omdat ie stelt dat een mening uiten geen reden is om iemand te vermoorden) te razen om hem gewoon een lesje te leren zeker? Dacht het niet...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb daar ernstige twijfels bij. Amadou vermoedelijk ook.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sterft die dan later toch , hebben ze wel prijs !! Of is het enkel een lesje leren ?? Als dan het slachtoffer later toch nog sterft , dan wordt het geen moord , ook al zou het zo wel lijken , maar .... doodslag , of geweld (slagen & verwonding) met de dood tot gevolg ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 februari 2015 om 01:11. |
|||
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
18 plus initatiefnemer = 19. De Morgen kan weer niet tellen. Vandaar dat er niet twee, maar slechts één moordpoging werd ondernomen. ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 3 februari 2015 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De andere krijgen een ticketje IS |
|
![]() |
![]() |
#67 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is naar mijn mening nog altijd een verschil tussen de letter van de wet en de geest van de daad. Met zijn tienen minutenlang iemands schedel trachten te splijten. ![]() Wie gelooft nou dat niet één van die gasten niet dacht dat dit fout kon aflopen? Ze wisten de mogelijke gevolgen heel goed, het heeft hen niet tegen gehouden. Maar inderdaad Cookie, een werkstrafje zal vermoedelijk al te hoog gegrepen zijn... Citaat:
![]() http://www.demorgen.be/binnenland/le...echt-a2203525/
||
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Op dewereldmorgen nog geen artikel hierover. Hopelijk morgen.
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa , het was gewoon een opwellinkje , meer niet , meneer de rechter !!
Onweerstaanbare drang , zelfverdediging e.d. , dus .... I really enjoy & love sarcasm !! 👌
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Sommigen in deze draad beschouwen dit als niet meer dan wat uit de hand gelopen “stoer-doenerij” en “kuddegedrag” en zouden de zaak bijgevolg ook zo behandelen (m.a.w. negeren, fait divers).
Ik ben van mening dat dit echt “terroristjes in de maak” zijn zoals de titel van de draad stelt en dat we dit niet kunnen negeren. Mss. is het wel juist dat als woord bij daad zou moeten komen dat de meeste van deze gastjes eigenlijk toch niet (durven) doen wat ze zeggen, hoewel ze met hun baseball knuppels eigenlijk al tonen dat dit wel het geval is; toch, wetende wat we nu weten, kunnen we echt riskeren die mannekes zomaar los te laten in onze maatschappij?! Ik vind althans van niet! Men vraagt zich steeds af hoe, waar en wanneer die radicalisering van die terroristen dan wel begint, wel, zie hier het begin! Mss. toch wat aandacht aan hechten ipv. te negeren. |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() on-ge-lo-fe-lijk dat dit laffe bestuur door de lokale residenten in Belgie kan blijven worden toegelaten.
Indien men dit blijft toelaten, in wiens naam of tolerantie dan ook, verdient diezelfde lokale resident niks beter! Uw tolerantie omvat inhoudelijk hetzelfde gelul als de vredelievende Islam.
#77 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof niet dat dit allemaal wel zal betijen, dat het maar een paar aggresieve pubers zijn. De haat zit er diep in en die zal er niet meer uitgaan alvorens de boel ontploft (letterlijk of figuurlijk).
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Reclaim. Er midden in gaan wonen en elke vrijdag in je zwembroekje de straat op.
![]() Op ontradingsmissie. ![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 3 februari 2015 om 06:26. |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |