![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nou hypochonder, zij is niet echt een beauty als vrouw, met afro genen he, veel negermannen vinden haar een lelijke negerin. Ik vind dat zij niet echt mooi is qua afro vrouwelijke uiterlijk, maar je ziet meteen dat zij verdomd intelligent is, en daar kan ik wel van houden bij zulke afro meiden. Veel afro hypermix meiden zijn feitelijk razend intelligent en vaak mooier, talentvoller en met meer libido dan de meeste saaie, onaantrekkelijke, raszuivere hindoe meiden die ik ken. in theorie zijn afro/hindoe hypermixen ahw het superieure ras van de toekomst, omdat alle raszuivere rassen zich automatisch gaan vermengen op de lange termijn. Raszuivere rassen zijn verdoemd om uit te sterven en dat is in biologische zin misschien beter voor de mensapen soort zelf. Mix rassen zijn vaak ook nog vitaler en genetisch superieur in feite. Ik ben zelf ook een hypermix koelie aapje en nu denk ik vaak toch dat ik niet dood kan gaan. dewa en wieroe Laatst gewijzigd door dewanand : 25 februari 2015 om 02:02. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2015 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen deze rijke mensen verbindt is hun ondernemerschap denk ik. Net zoals het in normale maatschappijen de cultuur is die de mensen verbindt (rijk en arm in dat geval). Met de huidige multicultuur heb je gewoonweg NIX : geen gedeelde cultuur, geen gedeelde taal, geen gedeelde normen of waarden, geen gedeelde interesses. het is dus de zuiverste naast-elkaar-leving. Als er dan een fenomeen als IS opkomt en men weet dat velen (niet alle) daar wèl binding mee hebben in deze west-europese regionen, dan is de apartheid volkomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 februari 2015 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() We leven nog altijd meer met moslims samen dan met Walen he Circe.
En wie kost Vlaanderen het meest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vooraleer je even gaat berekenen hoeveel elke Waal ons kost, reken maar dat elke autochtoon ons per persoon meer zal kosten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar nu terug naar het onderwerp: negers. Hoe ziet u hun toekomst in België?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want ik beeld me een jonge autochtone Belg in, in een studio van Molière TV in Kinshasa, zich vlot uitdrukkend in hoogstaand lingala. De congolezen zouden dat ook zeer sterk vinden. Ik ben de enige die in zo'n geval ooit terecht zal komen (want de enige blanke die feilloos lingala spreekt). En dat doet enorm veel plezier aan de gastbevolking. Men noemt dat het genot van culturele uitwisselingen. Helemaal niks racistisch aan hoor. Niet te neurotisch worden. De congolezen zeggen mij dikwijls: "door u, meneer, denken wij dat de blanke mensen toch nog een toekomst hebben". Zijn dat allemaal racisten? Nee, gewoon vriendelijke, verbaasde mensen in een complexe wereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In Brussel hangt veel af van de evolutie van de drugshandel. De huidige omzet is 10.000 €/dag. Het wordt inderdaad tijd de politici bij die leefwereld te betrekken. En voor de rest belgie, wtf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij vindt zwarte mensen beter dan blanken, dat is ook racisme.