Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2015, 02:01   #61
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik heb hier eens 30 seconden naar gekeken. Ze kan goed praten, dat is waar maar is zij een referentie als het om de spraakvaardigheid van onze zwarte medemens gaat? Ik dacht het niet, we kunnen hier ook filmpjes posten die zouden aantonen dat zwarte mensen helemaal niet welbespraakt zijn. Het is gewoon een domme redenering.

Ze mag dan misschien wel goed kunnen spreken maar ze ziet er niet uit. Moeten we nu ook concluderen dat alle zwarten lelijke zijn?

nou hypochonder,
zij is niet echt een beauty als vrouw, met afro genen he, veel negermannen vinden haar een lelijke negerin. Ik vind dat zij niet echt mooi is qua afro vrouwelijke uiterlijk, maar je ziet meteen dat zij verdomd intelligent is, en daar kan ik wel van houden bij zulke afro meiden. Veel afro hypermix meiden zijn feitelijk razend intelligent en vaak mooier, talentvoller en met meer libido dan de meeste saaie, onaantrekkelijke, raszuivere hindoe meiden die ik ken.

in theorie zijn afro/hindoe hypermixen ahw het superieure ras van de toekomst, omdat alle raszuivere rassen zich automatisch gaan vermengen op de lange termijn. Raszuivere rassen zijn verdoemd om uit te sterven en dat is in biologische zin misschien beter voor de mensapen soort zelf. Mix rassen zijn vaak ook nog vitaler en genetisch superieur in feite. Ik ben zelf ook een hypermix koelie aapje en nu denk ik vaak toch dat ik niet dood kan gaan.

dewa en wieroe

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 25 februari 2015 om 02:02. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 08:14   #62
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
nou hypochonder,
zij is niet echt een beauty als vrouw, met afro genen he, veel negermannen vinden haar een lelijke negerin. Ik vind dat zij niet echt mooi is qua afro vrouwelijke uiterlijk, maar je ziet meteen dat zij verdomd intelligent is, en daar kan ik wel van houden bij zulke afro meiden. Veel afro hypermix meiden zijn feitelijk razend intelligent en vaak mooier, talentvoller en met meer libido dan de meeste saaie, onaantrekkelijke, raszuivere hindoe meiden die ik ken.

in theorie zijn afro/hindoe hypermixen ahw het superieure ras van de toekomst, omdat alle raszuivere rassen zich automatisch gaan vermengen op de lange termijn. Raszuivere rassen zijn verdoemd om uit te sterven en dat is in biologische zin misschien beter voor de mensapen soort zelf. Mix rassen zijn vaak ook nog vitaler en genetisch superieur in feite. Ik ben zelf ook een hypermix koelie aapje en nu denk ik vaak toch dat ik niet dood kan gaan.

dewa en wieroe
Hoe komt het dat jij geen kinderen hebt, dewanand?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 08:41   #63
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
NOOt FB:

overal ter wereld is massa immigratie totaal mislukt dus je hebt groot gelijk en je bent geen racist beste boy. Je bent realist en positief wetenschappelijk bezig.

darwinistische selectie aan de poort is in biologische zin natuurlijk en gezond.

Ook Satan doet aan selectie aan de poorten van de hel om alleen de allerslechtsten toe te laten tot zijn heerlijke, zalige HELLEWERELD.
In Monaco zijn het allemaal immigranten.....de Monegasken kan je op één hand tellen.....Zou geld er iets mee te maken hebben of migratie al dan niet mislukt ? De Russen in Marbella zijn welgekomen hoor.....net als de Arabieren in het Zwitserse Grindelwad ......

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2015 om 08:43.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 09:50   #64
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In Monaco zijn het allemaal immigranten.....de Monegasken kan je op één hand tellen.....Zou geld er iets mee te maken hebben of migratie al dan niet mislukt ? De Russen in Marbella zijn welgekomen hoor.....net als de Arabieren in het Zwitserse Grindelwad ......
een goede piste. Maar geld alleen doet het niet. de onbeschofte en onbehouwen Russen met geld worden gedoogd, maar niet geaccepteerd.
Hetgeen deze rijke mensen verbindt is hun ondernemerschap denk ik.
Net zoals het in normale maatschappijen de cultuur is die de mensen verbindt (rijk en arm in dat geval).

Met de huidige multicultuur heb je gewoonweg NIX : geen gedeelde cultuur, geen gedeelde taal, geen gedeelde normen of waarden, geen gedeelde interesses. het is dus de zuiverste naast-elkaar-leving.
Als er dan een fenomeen als IS opkomt en men weet dat velen (niet alle) daar wèl binding mee hebben in deze west-europese regionen, dan is de apartheid volkomen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 februari 2015 om 09:52.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 10:01   #65
Peche
Banneling

Standaard

We leven nog altijd meer met moslims samen dan met Walen he Circe.
En wie kost Vlaanderen het meest?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 10:04   #66
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
We leven nog altijd meer met moslims samen dan met Walen he Circe.
En wie kost Vlaanderen het meest?
met Walen deel ik de cultuur, de taal, de geschiedenis, de normen en waarden, met mijn marokkaanse buurman deel ik niks.

En vooraleer je even gaat berekenen hoeveel elke Waal ons kost, reken maar dat elke autochtoon ons per persoon meer zal kosten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 26 februari 2015, 00:14   #67
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Gezien ik gedreven en gebeten ben door taalkundige prietpraat zou ik in overweging durven nemen om hier na rijp beraad met een volmondig JA op te durven antwoorden.
Zij spreekt alleszins beter dan jij schrijft.

Maar nu terug naar het onderwerp: negers. Hoe ziet u hun toekomst in België?
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2015, 00:18   #68
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht

Goed, aangezien de intellectuele naar hier komen.

De apen blijven daar
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2015, 00:19   #69
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het kwam écht drammerig en van buiten gestudeerd over. Met de juiste intonatie, dat wel, maar met uren repeteren eraan voorafgegaan.

Zou hetzelfde zijn als er een Kaukasische persoon in diezelfde positie had gezeten.

maar dan had C2C er geen draadje over geopend.

Zuiver racisme dus.
Niet echt.

Want ik beeld me een jonge autochtone Belg in, in een studio van Molière TV in Kinshasa, zich vlot uitdrukkend in hoogstaand lingala. De congolezen zouden dat ook zeer sterk vinden.

Ik ben de enige die in zo'n geval ooit terecht zal komen (want de enige blanke die feilloos lingala spreekt). En dat doet enorm veel plezier aan de gastbevolking.

Men noemt dat het genot van culturele uitwisselingen.

Helemaal niks racistisch aan hoor. Niet te neurotisch worden.

De congolezen zeggen mij dikwijls: "door u, meneer, denken wij dat de blanke mensen toch nog een toekomst hebben". Zijn dat allemaal racisten? Nee, gewoon vriendelijke, verbaasde mensen in een complexe wereld.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2015, 00:22   #70
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet echt.

Want ik beeld me een jonge autochtone Belg in, in een studio van Molière TV in Kinshasa, zich vlot uitdrukkend in hoogstaand lingala. De congolezen zouden dat ook zeer sterk vinden.

Ik ben de enige die in zo'n geval ooit terecht zal komen (want de enige blanke die feilloos lingala spreekt). En dat doet enorm veel plezier aan de gastbevolking.

De congolezen zeggen mij dikwijls: "door u, meneer, denken wij dat de blanke mensen toch nog een toekomst hebben". Zijn dat allemaal racisten? Nee, gewoon vriendelijke, verbaasde mensen in een complexe wereld.
Ik vind dat jij wel erg positief spreekt over Congolezen. De intellectuele laag doet het inderdaad goed, maar het is in dat land nog steeds relatief normaal om een verdachte op straat te lynchen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2015, 01:23   #71
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik vind dat jij wel erg positief spreekt over Congolezen. De intellectuele laag doet het inderdaad goed, maar het is in dat land nog steeds relatief normaal om een verdachte op straat te lynchen.
Of nog te geloven in heksen en tovenaars.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2015, 01:47   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet echt.

waauw!

Oud 26 februari 2015, 17:24   #73
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Ze passen prima in een samenleving waar verarming de hoofdtroef zal zijn. Ze gaan die zelfs vooraf. Zo is dat namelijk overal. Jammer, maar het is niet anders. Het is zelfs veel minder daar waar de losers arriveren.

In Brussel hangt veel af van de evolutie van de drugshandel. De huidige omzet is 10.000 €/dag. Het wordt inderdaad tijd de politici bij die leefwereld te betrekken.

En voor de rest belgie, wtf.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2015, 21:43   #74
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik wist niet dat het zo erg gesteld was met racisme ...

was dat echt nodig om op deze manier te reageren op een actieve en assertieve jongere ?

voelen jullie (Nietsche, C2C, SDX, Bobke, FB en Sobelev) je nu beter ?

awel chapeau, losers !

19 jaar is die vrouw, en ze staat mijlenver boven jullie !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Hoe bedoel je? Ik vind de post van C2C eerder ontzettend denigrerend, en heb daarop gereageerd.
Ook het uitvergroten van iemand die (nu toevallig van allo afkomst) voorzitter wordt vind ik eigenlijk ranzig denigrerend. Net een mongool die voor de eerste keer zelf naar de winkel gaat, en daarvoor schouderklopjes krijgt zoals een hond aaikes krijgt.

Als het vanzelfsprekend is dat iemand van allo afkomst (of een vrouw,...) evenwaardig is, dan zou haar verschijning een vanzelfsprekendheid moeten zijn.

Dat alles staat los van eventuele stealthpropaganda die ze misschien in de toekomst zal voeren voor de pro-immigratie lobby. En nee, tegen massaimmigratie zijn is niet hetzelfde als racistisch zijn.
Wel, hoe zit het met die uitleg van mijn racisme? Ben wel geïnteresseerd.
Oud 5 maart 2015, 19:03   #75
knip
Gouverneur

knip's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zag ik vandaag op de Zevende Dag een meisje van 19 jaar, Nozizwe Dube, die voorzitter is geworden van de Vlaamse Jeugdraad.

Mijn God, dat negerkind drukt zich beter uit dan 99% van de Vlaamse Politici, dan 100% van de leden van het Koningshuis, en dan 111.6% van het Vlaamse Plebs (waartoe ik u en mezelf reken).

Kijkt, en u zult begrijpen:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2247120

Dit geniale kind stemt mij hoopvol: de neger heeft een toekomst. En vooral: de neger kan ons redden.

Wij hebben meer nood aan dit soort zwarte mensen.

Ik ga dus wel degelijk mijn Vlaams Cultureel Centrum in Kinshasa oprichten. Dan kan Vlaanderen tenminste weer wat vooruit.
Het feit dat u verwonderd bent dat een zwart kind intelligent is is in feite racisme. Wat heeft de huidskleur in godsnaam met intelligentie te maken.
knip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 23:25   #76
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
Het feit dat u verwonderd bent dat een zwart kind intelligent is is in feite racisme. Wat heeft de huidskleur in godsnaam met intelligentie te maken.
Hij vindt zwarte mensen beter dan blanken, dat is ook racisme.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be