![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik had graag eens het gezicht gezien van Bean, toen BDW hem aankondigde wat iedereen in zijn partij al besefte behalve hijzelf : "je komt niet in aanmerking om mij op te volgen." Dat moet wel een zwarte dag geweest zijn voor al de andere partijleiders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp trouwens niet hoe er van inkomsten sprake kan zijn. We betalen 50 tot 60% belastingen op ons loon, onze werkgever ook, we betalen inverkeerstelling, wegentaks, autocontrole, verzekeringen en ook aan het pompstation gaat 3/4 naar de instellingen. Daarenboven worden we dagelijks in hinderlagen gelokt door onduidelijke regelgeving en verkeerssituaties en aldus geflitst. Gaan ze daarbovenop nog eens extra centen vragen om op die nieuwe wegen te mogen rijden ? Tol, zoals in de middeleeuwen ? Ik denk dat dat aanschouwelijk moet gemaakt worden voor mij want ik begrijp dat niet heel goed.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 5 maart 2015 om 06:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog even en je betaalt huur aan de staat voor het huis dat je zelf hebt gebouwd en afbetaald. Toch normaal als de bezigheidstherapie van de 7 landelijke bestuursorganen met een massa politici in stand moet gehouden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |