![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Wow. Eerste antwoord, en we hebben de link al gelegd met pedofielen. Sterk bezig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg nergens dat homo's pedofielen zijn of omgekeerd. En zelfs als ze het wel zouden zijn, zolang ze van mijn kinderen afblijven doen ze maar. Geen enkel probleem mee van mijnentwege. Zo goed?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou het lasterlijk of eerrovend zijn om een homo als homo te bestempelen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel nu dat die mens denkt (DENKT) dat die homo poetshulp hem sexueel benadert... mag je dan zeggen "ik wil geen homo in huis"? We hebben hier helemaal niet voldoende informatie om te kunnen besluiten of die vervolging al of niet terecht is. Als mijn volgende poetsvrouw een marokkaanse lesbienne is, die me steeds maar aanklampt omdat "het zo in haar cultuur ligt", wel, dan mag ik dus niet "marokkaanse cultuur" en "niet geinteresseerd in lesbienne" zeggen, maar : heu..... wat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 maart 2015 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lesbische kuisvrouw gaat JOU niet aanklampen hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Lijkt me een goede verstandhouding . Dame doet haar werk , en ik val haar niet lastig . 99 percent van de kuisvrouw -man des huizes is zo .
Problemen duiken pas NU op . Sinds het OCMW hopeloze gevallen in de nek van hulpbehoevenden wil stoempen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hoe zou men erover denken , mocht men de gooiers van dak't gooien ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Ze gaan hier wel heel ver met de politieke correctheid. Waar is de tijd gebleven dat men in publiek nog iemand een "vuil jeanet" kon noemen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Juist, maar als iedereen nu eens recht door zee was en zei wat ie dacht dan zouden de gevangennissen noch voller zijn dan nu al het geval is en zou men de politieke correctheid misschien eens moeten evalueren. Pech dan voor de positief gediscrimineerde groepen als homo's, moslims, allochtonen en criminelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik mag hopen dat u alvast verder geen last heeft van die politieke correctheid en dat u ongeremd bent in het uiten van uw mening en u niet inhoudt iemand een vuil janet of anders te noemen wanneer het uw comfortzone of geloofsovertuiging aanvalt of -tast.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 12 maart 2015 om 05:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik niet snap is een celstraf. Ik wist niet dat laster en eerroof een strafrechterlijke zaak was. Ik zou denken: een schadevergoeding voor het slachtoffer.
Als gij mij beledigt, en ik lijd daar morele, psychologische of materiële schade door, dan vind ik dat die schade moet vergoed worden. Het kan mij niet schelen dat gij gestraft wordt. Want tenslotte is "iemand beledigen" op zich geen misdrijf als de "beledigde" niet beledigd is he. Dat is iets anders met een gewelddaad. Als gij mij ineen klopt, dan wordt gij gestraft, ook al beklaag ik mij niet. Als gij mij vermoordt, dan wordt gij gestraft, ook al klaag ik niet (nogal moeilijk !). Maar "laster en eerroof", dat is toch een schade, aan het slachtoffer van daarvoor een vergoeding te eisen (of niet) zou ik denken.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens nog iets anders: hoe wist die mens dat die andere een homo was ? Zou het enige zin hebben om te zeggen "ik wil geen hulp van iemand die zijn vrouw op zondag neukt" ? Normaal ben ik niet verondersteld van te weten wat gij op zondag met uw vrouw uitsteekt he. Het zou onkies zijn van mij om dat proberen uit te vissen, maar het is even onkies van U om mij dat te willen vertellen.
Loopt die andere met zijn seksuele voorkeuren te koop of zo ? In de mate dat ge niet moogt discrimineren op basis van dingen die totaal prive zijn zoals levensovertuiging of seksuele voorkeur of zo, moeten die dingen ook prive blijven he. Ik heb bijvoorbeeld het recht om niet geconfronteerd moeten te worden met uw persoonlijke overtuigingen, als ik U ook niet mag beoordelen op basis van die overtuigingen. In de mate dat gij daarmee te koop wilt lopen, moet ge ook aanvaarden dat ik daar niet mee geconfronteerd wil worden, he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 maart 2015 om 06:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mijn dochter als punk verkleed over straat wil lopen is er geen probleem, maar ze zal nergens werk vinden: blijkbaar kan dat. Loopt ze met een hoofddoek over straat dan is de werkgever verplicht haar werk te geven op basis van de ADwetten. Op punkers mag je commentaar hebben, op moslims niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |