![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat ik vooral verbazend vind bij de tsjeven is dat ze een "die hard" kiespubliek van rond de 15% hebben die no matter what altijd CD&V blijft stemmen.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Religieuze extremisten
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar haalt U die 1200 euro? Dit jaar bedraagt het max. pensioen voor werknemers (in de privé) zo'n 1500 euro.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onpopulaire maatregelen waar de werkman wéér het gelag zal moeten betalen. Volgende regering wellicht regering van de verliezers, N-VA + PS. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geef het meer kans dat het de niet werkende werkman is die het gelag zal moeten betalen.
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
VB gaat van 5,8 naar 7,4 of +1,6 wat overeenstemt met 28 %. Wat vooral telt is het verschil tussen de verkiezingsuitslag en deze peiling. Na 5 maanden NVA in de federale regering verliest zij al 11 % van haar kiezers; het is duidelijk dat deze stemmen praktisch allemaal terug gaan naar het VB. Hopelijk voor het VB is dit nog maar een begin. Duidelijk is in ieder geval dat deze mensen zich bedrogen voelen tussen de verkiezingsbeloften van NVA en haar daden na de verkiezingen. En dat begrip begint pas te groeien; het heeft dus niets te maken zoals Hypochonder stelt door de lastercampagne van de hele linkerzijde in Vlaanderen want dan zouden die stemmen niet naar het VB gegaan zijn. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Europees Commissaris
|
Dag Bob,
Wie dat gelag (gelach?? Tot daar klopt uw vaststelling. Positief punt dus voor U. Een kus van de lerares en een bank vooruit. Maar voor de rest getuigt uw vermoeden van een dosis waanzin. Of ben je er ook mee aan het lachen? Je moet het er dan best maar bij zeggen. Want ik geloof nog te vlug en te veel. Altijd al een handicap voor mij geweest. Alleen word ik alert als er iemand begint te wauwelen over het algemeen belang. Dan denk ik steeds ogenblikkelijk : "Opgepast!! Weer eentje die mij houdt voor een onnozelaar. En automatisch leg ik mijn hand op de zak waarin mijn geld-beugel zit. Kwestie van veiligheidsgevoel." En natuurlijk vervolgt er dan geen verder gesprek meer. Want ik weet bij voorbaat dat ik mijn kostbare tijd aan het verspillen ben. Overleg en serieus praten met iemand die duidelijk maakt dat je een zielig ventje bent via de inhoud van zijn benadering heeft geen enkele zin. Wel spijtig dat er nog een hele grote hoop rondloopt tegen wie men moet uitdrukkelijk zeggen hoe onnozel je hen acht. En dan begrijpen ze het soms nog niet. Erg he!? Wel stel ik mijzelf dan wel dagelijks de vraag of ik niet lijd aan een meerderwaardigheidsgevoel. Want je moet wel bereid zijn tot een sociale bijdrage aan je leefomgeving. Maar het is moeilijk; dat laatste. Heel moeilijk. Laatst gewijzigd door werkman : 14 maart 2015 om 10:13. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
Ik denk niet dat dit zal helpen. Enkel de harde werkelijkheid in hun geldbeugel zal het ze doen beseffen. Dit wil niet zeggen dat het niet van moeten is; de huidige meerderheid kan niet anders dan 25 jaar links beleid te moeten rechtzetten.
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
Omdat SPa ook kiezers verloren had aan de NVA. Kiezers die nu terug komen omdat zij zich bedrogen voelen bij de NVA en nog niet stemmen voor de partij van de arbeid (dat komt nog).
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Europees Commissaris
|
Nee hoor. Ze zullen hem in zijn luie zetel zetten en zeggen dat ze hem niet neer nodig hebben.
Maar daarvoor moet het percentage van de partij nog een beetje meer dalen. Geduld dus sukkelaar. God schiep ook niet de aarde in één dag. Het huidige tweede cordon moet zijn tijd krijgen. Laatst gewijzigd door werkman : 14 maart 2015 om 10:20. |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
|
Citaat:
|
|