![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
|
![]() "marcose" <[email protected]> wrote in message news:4144212.hFdjaMUGzc@Bansko... > boutros gali schreef: > >> marcose <[email protected]> wrote in >> news:9462342.MYSlRatstK@Bansko: >> >>> K.D schreef: >>> >>>> Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>>> helaas niet meer uitbetalen. >> >>>> >>> Erg he? Een Mongooltje vestigt een nieuwe produktiviteitsstandaard voor >>> Vlaanderen door in z'n eentje de ganse linkse horde de baard af te doen. >> >> Alsof er iemand de moeite zou doen die obsolete schrijfsels te lezen. >> Alleen jammer van de verspilde kb's. > > De posters waarmee hij in de klinch gaat bieden evenmin kwaliteit en > sommigen van hen beginnen geregeld troll-draden. Vooral dat laatste stoort > mij. Men is blijkbaar aan de debriefing bezig ;-) Stefaan |
![]() |
#62 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "xeno" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> On Thu, 07 Oct 2004 19:51:46 GMT, K.D <[email protected]> wrote: >> >>>Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>>helaas niet meer uitbetalen. >>> >>>Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit >>>als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne >>>slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het >>>kost ons enkel wat apenootjes. >>> >>>Je doet onze partij meer kwaad dan goed. Bovendien verneem ik dat er >>>verscheidene abuses verstuurd zijn nav één van je postings van vandaag: >>>dat kunnen wij niet meer door de vingers zien. >> >> Raar om te moeten vaststellen, maar de mensen die zichzelf "politiek >> correct" vinden lijken zowat dezelfde mentaliteit te hebben dan >> moslimfundamentalisten, nl : elk middel, hoe onder de gordel ook, is >> toegestaan om de tegenpartij aan te vallen. > > Zoals fictieve posters? > > Sinds wanneer gaat het Blok er prat op "Politiek Correct" te zijn? > Tja, er kan maar een soort politiek correct zijn, dat zijn dan de hamer en sikkel vereerders en politiek correcte vrienden en vriendinnen. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#63 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "marcose" <[email protected]> wrote in message > news:9462342.MYSlRatstK@Bansko... >> K.D schreef: >> >>> Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>> helaas niet meer uitbetalen. >>> >>> Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit >>> als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne >>> slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het >>> kost ons enkel wat apenootjes. >>> >>> Je doet onze partij meer kwaad dan goed. Bovendien verneem ik dat er >>> verscheidene abuses verstuurd zijn nav één van je postings van vandaag: >>> dat kunnen wij niet meer door de vingers zien. >>> >> Erg he? Een Mongooltje vestigt een nieuwe produktiviteitsstandaard voor >> Vlaanderen door in z'n eentje de ganse linkse horde de baard af te doen. > > Het probleem was wel dat vooral de rechtse horde geschoren werd en dat er > soms wat bloed over de kaak liep, nietwaar? > Leren lezen Stefaan, inburgeringscursus volgen is een must. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#64 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "xeno" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> On Thu, 07 Oct 2004 19:51:46 GMT, K.D <[email protected]> wrote: >>> >>>>Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>>>helaas niet meer uitbetalen. >>>> >>>>Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit >>>>als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne >>>>slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het >>>>kost ons enkel wat apenootjes. >>>> >>>>Je doet onze partij meer kwaad dan goed. Bovendien verneem ik dat er >>>>verscheidene abuses verstuurd zijn nav één van je postings van vandaag: >>>>dat kunnen wij niet meer door de vingers zien. >>> >>> Raar om te moeten vaststellen, maar de mensen die zichzelf "politiek >>> correct" vinden lijken zowat dezelfde mentaliteit te hebben dan >>> moslimfundamentalisten, nl : elk middel, hoe onder de gordel ook, is >>> toegestaan om de tegenpartij aan te vallen. >> >> Zoals fictieve posters? >> >> Sinds wanneer gaat het Blok er prat op "Politiek Correct" te zijn? >> > > Tja, er kan maar een soort politiek correct zijn, dat zijn dan de hamer > en sikkel vereerders en politiek correcte vrienden en vriendinnen. Je doet me denken aan de Hal-computer in 2001 A Space Odissey bij wie langzaam de geheugenkaartjes worden uitgetrokken ;-) Stefaan |
![]() |
#65 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "marcose" <[email protected]> wrote in message > news:4144212.hFdjaMUGzc@Bansko... >> boutros gali schreef: >> >>> marcose <[email protected]> wrote in >>> news:9462342.MYSlRatstK@Bansko: >>> >>>> K.D schreef: >>>> >>>>> Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>>>> helaas niet meer uitbetalen. >>> >>>>> >>>> Erg he? Een Mongooltje vestigt een nieuwe produktiviteitsstandaard >>>> voor >>>> Vlaanderen door in z'n eentje de ganse linkse horde de baard af te >>>> doen. >>> >>> Alsof er iemand de moeite zou doen die obsolete schrijfsels te lezen. >>> Alleen jammer van de verspilde kb's. >> >> De posters waarmee hij in de klinch gaat bieden evenmin kwaliteit en >> sommigen van hen beginnen geregeld troll-draden. Vooral dat laatste >> stoort >> mij. > > Men is blijkbaar aan de debriefing bezig ;-) > Zojuist ferme premie ontvangen. De bijhorende brief met gelukswensen zal ik je maar onthouden, ik wil niet rechtstreeks nog onrechtstreeks verantwoordelijk zijn voor je hartinfact. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#66 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "xeno" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> On Thu, 07 Oct 2004 19:51:46 GMT, K.D <[email protected]> wrote: >>>> >>>>>Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>>>>helaas niet meer uitbetalen. >>>>> >>>>>Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit >>>>>als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne >>>>>slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het >>>>>kost ons enkel wat apenootjes. >>>>> >>>>>Je doet onze partij meer kwaad dan goed. Bovendien verneem ik dat er >>>>>verscheidene abuses verstuurd zijn nav één van je postings van vandaag: >>>>>dat kunnen wij niet meer door de vingers zien. >>>> >>>> Raar om te moeten vaststellen, maar de mensen die zichzelf "politiek >>>> correct" vinden lijken zowat dezelfde mentaliteit te hebben dan >>>> moslimfundamentalisten, nl : elk middel, hoe onder de gordel ook, is >>>> toegestaan om de tegenpartij aan te vallen. >>> >>> Zoals fictieve posters? >>> >>> Sinds wanneer gaat het Blok er prat op "Politiek Correct" te zijn? >>> >> >> Tja, er kan maar een soort politiek correct zijn, dat zijn dan de hamer >> en sikkel vereerders en politiek correcte vrienden en vriendinnen. > > Je doet me denken aan de Hal-computer in 2001 A Space Odissey bij wie > langzaam de geheugenkaartjes worden uitgetrokken ;-) > Het geheugenkaartje van 13 juni ll doet het nog goed, ben bezig aan een volgend voor het jaar 2006, moet meer geheugen op, ik dacht zo aan een 1.350.000 bytes (vervang bytes door stemmen en je bent er) Ik heb hier eentje liggen voor groen! (gratis), is echter maar zesderangs, 75.000 bytes. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#67 |
|
![]() "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] i.nl... > marcose wrote: >> Ghingis Khan schreef: >> >> > >>>Hoe zou je zelf zijn, 1.000.000 Vlamingen zouden ook zeer tevreden zijn >>>met 10 miljard euro meer in de eigen zak. >>> >>>Is er bij de walen ook een cordon sanitair rond hun extreem links >>>partijtje ? >>> >> >> Dat is juist de opzet: houd de Vlamingen verdeeld dan winnen de Walen >> altijd. Ik zie geen uitweg hieruit tenzij het VlBl 50% haalt en die >> mogelijkheid zit er ook in. > > Het zou een triestige oplossing zijn: onze particratie verdraagt geen > eenpartijbestuur, gelijk van welke kleur. Desalniettemin lijkt die > uitkomst steeds meer onafwendbaar. Meen je dat nu echt? In Vlaanderen haalt het VB ruim 20% en in Belgie ruim 10% van de stemmen. Het zou dus ongeveer 150% moeten groeien om een absolute meerderheid te halen. Ik geef toe dat het VB door te switchen van Vlaams Nationalisme naar Racisme en daarna van Racisme naar populistisch Anti-Overheid nieuwe doelgroepen gevonden heeft, maar welke volgende slang(en)-achtige bewegingen zouden nog nodig zijn om nog maar eens meer dan te verdubbelen? Stefaan |
![]() |
#68 |
|
![]() "xeno" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > On Fri, 08 Oct 2004 10:49:11 GMT, marcose > <[email protected]> wrote: > >>Dat is juist de opzet: houd de Vlamingen verdeeld dan winnen de Walen >>altijd. Ik zie geen uitweg hieruit tenzij het VlBl 50% haalt en die >>mogelijkheid zit er ook in. > > Dat spelletje wordt al jaar en dag gespeeld in Belgie ja. En dat is > tevens een van de redenen waarom men zo tekeer gaat tegen het VB. > > Dat het VB politiek niets voorstelt als ze macht hebben is heel goed > mogelijk. Maar in plaats van het Blok de kans te geven zichzelf > belachelijk te maken willen ze ten alle kosten vermijden dat ze de > politieke Belgische structuur (zoals die al jaren vastgeroest is) toch > zouden kunnen loswrikken. > > Het VB heeft dan wel geen oplossingen voor de problemen, ze leggen wel > altijd weer zeer pijnlijk de vinger diep in de wonde. En zelfs dat mag > niet in dit land. Vrijwel alles mag in dit land, daarom is dit land één van de beste ter wereld. Het probleem met het VB is dat ze zoveel mogelijk wonden willen om hun vinger in te leggen. Bij gebrek aan wonden zullen ze die zelf wel veroorzaken. Stefaan |
![]() |
#69 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "marcose" <[email protected]> wrote in message >> news:4144212.hFdjaMUGzc@Bansko... >>> boutros gali schreef: >>> >>>> marcose <[email protected]> wrote in >>>> news:9462342.MYSlRatstK@Bansko: >>>> >>>>> K.D schreef: >>>>> >>>>>> Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>>>>> helaas niet meer uitbetalen. >>>> >>>>>> >>>>> Erg he? Een Mongooltje vestigt een nieuwe produktiviteitsstandaard >>>>> voor >>>>> Vlaanderen door in z'n eentje de ganse linkse horde de baard af te >>>>> doen. >>>> >>>> Alsof er iemand de moeite zou doen die obsolete schrijfsels te lezen. >>>> Alleen jammer van de verspilde kb's. >>> >>> De posters waarmee hij in de klinch gaat bieden evenmin kwaliteit en >>> sommigen van hen beginnen geregeld troll-draden. Vooral dat laatste >>> stoort >>> mij. >> >> Men is blijkbaar aan de debriefing bezig ;-) >> > > Zojuist ferme premie ontvangen. > > De bijhorende brief met gelukswensen zal ik je maar onthouden, ik wil > niet rechtstreeks nog onrechtstreeks verantwoordelijk zijn voor je > hartinfact. Jaloezie op iemand's premie, daar heb ik nog nooit last van gehad. Al was het maar omdat ikzelf al een paar niet te verwaarlozen premies gehad heb nu en dan. Stuur maar eens een scan van die brief via e-mail, dan kan ik ook eens lachen zonder dat hij in de openbaarheid gegooid wordt. Stefaan |
![]() |
#70 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "xeno" <[email protected]> wrote in message >>>> news:[email protected]... >>>>> On Thu, 07 Oct 2004 19:51:46 GMT, K.D <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>>Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>>>>>helaas niet meer uitbetalen. >>>>>> >>>>>>Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de >>>>>>kwantiteit >>>>>>als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne >>>>>>slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en >>>>>>het >>>>>>kost ons enkel wat apenootjes. >>>>>> >>>>>>Je doet onze partij meer kwaad dan goed. Bovendien verneem ik dat er >>>>>>verscheidene abuses verstuurd zijn nav één van je postings van >>>>>>vandaag: >>>>>>dat kunnen wij niet meer door de vingers zien. >>>>> >>>>> Raar om te moeten vaststellen, maar de mensen die zichzelf "politiek >>>>> correct" vinden lijken zowat dezelfde mentaliteit te hebben dan >>>>> moslimfundamentalisten, nl : elk middel, hoe onder de gordel ook, is >>>>> toegestaan om de tegenpartij aan te vallen. >>>> >>>> Zoals fictieve posters? >>>> >>>> Sinds wanneer gaat het Blok er prat op "Politiek Correct" te zijn? >>>> >>> >>> Tja, er kan maar een soort politiek correct zijn, dat zijn dan de hamer >>> en sikkel vereerders en politiek correcte vrienden en vriendinnen. >> >> Je doet me denken aan de Hal-computer in 2001 A Space Odissey bij wie >> langzaam de geheugenkaartjes worden uitgetrokken ;-) >> > Het geheugenkaartje van 13 juni ll doet het nog goed, ben bezig aan een > volgend > voor het jaar 2006, moet meer geheugen op, ik dacht zo aan een 1.350.000 > bytes > (vervang bytes door stemmen en je bent er) > > Ik heb hier eentje liggen voor groen! (gratis), is echter maar zesderangs, > 75.000 bytes. Neen, dank u, die zijn niet compatibel met de Vlaamse geheugenbus. Stefaan |
![]() |
#71 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "uncle" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> "Luc.vd" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> >>>> be it your cousin or >>>> your uncle or your lover >>>> so if you are a racist >>>> our friendship has got to end >>> >>> Nou, Luc - ik voel me door deze karamellenverzen niet direct >>> aangesproken. >>> Ghingis is trouwens geen racist, maar een gramstorige opa die bij de >>> Leuvense stoof zit en op alles wel >>> iets kribbigs heeft aan te merken. >>> Niemand (behalve uncle) luistert nog naar hem - maar moest ie er niet >>> meer >>> zijn, zouden we >>> 'm missen. >> >> Misschien is Ghingis gewoon een marketing-concept dat niet langer in het >> budget van het Blok past omdat het achterhaald is? >> >> Ik zal het ook missen. >> >> Stefaan > Ik denk dat het groen marketing-concept achterhaald is, bewijs 7%. > Dat van het Vlaams Blok integendeel 24% Dat weet ik nog zo niet. Het Blok is sinds de vorige verkiezingen 10% gestegen, Groen is ruim verdubbeld. Het Blok spendeerde ruim 3,5x het budget van Groen aan verkiezingspropaganda. Stefaan |
![]() |
#72 |
|
![]() On Fri, 08 Oct 2004 18:09:31 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >"Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> >> "marcose" <[email protected]> wrote in message >> news:4144212.hFdjaMUGzc@Bansko... >>> boutros gali schreef: >>> >>>> marcose <[email protected]> wrote in >>>> news:9462342.MYSlRatstK@Bansko: >>>> >>>>> K.D schreef: >>>>> >>>>>> Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>>>>> helaas niet meer uitbetalen. >>>> >>>>>> >>>>> Erg he? Een Mongooltje vestigt een nieuwe produktiviteitsstandaard >>>>> voor >>>>> Vlaanderen door in z'n eentje de ganse linkse horde de baard af te >>>>> doen. >>>> >>>> Alsof er iemand de moeite zou doen die obsolete schrijfsels te lezen. >>>> Alleen jammer van de verspilde kb's. >>> >>> De posters waarmee hij in de klinch gaat bieden evenmin kwaliteit en >>> sommigen van hen beginnen geregeld troll-draden. Vooral dat laatste >>> stoort >>> mij. >> >> Men is blijkbaar aan de debriefing bezig ;-) >> > >Zojuist ferme premie ontvangen. Klopt. De paarse regering heeft vanaf 1 oktober de pensioenen omhoog getrokken. Ga je nu een bedankingsbriefje schrijven naar de Guy, omdat je nu ongetwijfeld een nieuwe warmwaterkruik kunt kopen? |
![]() |
#73 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> "neolux" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> xeno explained on 8/10/2004 : >>>>> >>>>> Bang ? Heeft niks met bang te maken, enkel met objectieve waarneming. >>>>> Wandel maar eens een gebouw van een vakbond binnen.. alle >>>>> informatieaffiches en brochures zijn stuk voor stuk bijna in de eerste >>>>> plaats in het Arabisch. >>>> >>>> Dit is dus een absolute pertinente LEUGEN! >>> >>> Die BASE reklame in het Turks ook ? >> >> Sinds wanneer is BASE een vakbond? >> > BASE wilde geld, de vakbond wil stemmetjes. Ja, en? Is BASE nu een vakbond of niet? Stefaan |
![]() |
#74 |
|
![]() On Fri, 8 Oct 2004 20:20:53 +0200, "Stefaan"
<[email protected]> wrote: > >"xeno" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> On Fri, 08 Oct 2004 10:49:11 GMT, marcose >> <[email protected]> wrote: >> >>>Dat is juist de opzet: houd de Vlamingen verdeeld dan winnen de Walen >>>altijd. Ik zie geen uitweg hieruit tenzij het VlBl 50% haalt en die >>>mogelijkheid zit er ook in. >> >> Dat spelletje wordt al jaar en dag gespeeld in Belgie ja. En dat is >> tevens een van de redenen waarom men zo tekeer gaat tegen het VB. >> >> Dat het VB politiek niets voorstelt als ze macht hebben is heel goed >> mogelijk. Maar in plaats van het Blok de kans te geven zichzelf >> belachelijk te maken willen ze ten alle kosten vermijden dat ze de >> politieke Belgische structuur (zoals die al jaren vastgeroest is) toch >> zouden kunnen loswrikken. >> >> Het VB heeft dan wel geen oplossingen voor de problemen, ze leggen wel >> altijd weer zeer pijnlijk de vinger diep in de wonde. En zelfs dat mag >> niet in dit land. > >Vrijwel alles mag in dit land, daarom is dit land één van de beste ter >wereld. > >Het probleem met het VB is dat ze zoveel mogelijk wonden willen om hun >vinger in te leggen. Bij gebrek aan wonden zullen ze die zelf wel >veroorzaken. Klopt. Zo'n beetje als de pompiers die brandjes stoken om toch maar iets te doen te hebben, of anti-virus firma's die virussen lanceren om hun producten te kunnen slijten. |
![]() |
#75 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Joske Vermeulen" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Thu, 7 Oct 2004 22:07:07 +0200, "uncle" <[email protected]> wrote: >> >>> our friendship has got to end >>> GOODBYE >> >> Je gaat je toch niet verzuipen Luc! >> Luuuuuc!!!!! >> Plons ..... blub.... blu.....bl....b >> .................................................. ... >> >> Joske > > Je bent mij toch niet vergeten hé Joske , handleiding bij K. jazz > > omarr Zeker niet omarrrr, ik heb een sociaal gevoel voor zwakkeren, m.i.b. de blinden en terminaal-zieken. En die moeten geen spuitje krijgen maar wel begeleiding. Joske |
![]() |
#76 |
|
![]() Stefaan wrote:
> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >>"Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >> >>>"uncle" <[email protected]> wrote in message >>>news:[email protected]... >>> >>>>"Luc.vd" <[email protected]> wrote in message >>>>news:[email protected] m... >>>> >>>>>be it your cousin or >>>>>your uncle or your lover >>>>>so if you are a racist >>>>>our friendship has got to end >>>> >>>>Nou, Luc - ik voel me door deze karamellenverzen niet direct >>>>aangesproken. >>>>Ghingis is trouwens geen racist, maar een gramstorige opa die bij de >>>>Leuvense stoof zit en op alles wel >>>>iets kribbigs heeft aan te merken. >>>>Niemand (behalve uncle) luistert nog naar hem - maar moest ie er niet >>>>meer >>>>zijn, zouden we >>>>'m missen. >>> >>>Misschien is Ghingis gewoon een marketing-concept dat niet langer in het >>>budget van het Blok past omdat het achterhaald is? >>> >>>Ik zal het ook missen. >>> >>>Stefaan >> >>Ik denk dat het groen marketing-concept achterhaald is, bewijs 7%. >>Dat van het Vlaams Blok integendeel 24% > > > Dat weet ik nog zo niet. > > Het Blok is sinds de vorige verkiezingen 10% gestegen, Groen is ruim > verdubbeld. Groen! is gehalveerd, beste leugenaar. > Het Blok spendeerde ruim 3,5x het budget van Groen aan > verkiezingspropaganda. Het resultaat was er dan ook naar. A rato gespendeerde centen/stemmen is het Blok veruit de meest efficiënte partij. Het blijkt dus dat Groen!, behalve dat ze slechte beheerders zijn, ook nog eens inefficiënt omgaan met hun middelen. Een beetje triestig voor een zogenaamd "ecologische" partij, niet? -- Karel "de Jazz" Jansens 'There is a deepness in the sky, and it extends forever.' (Sherkaner Underhill, in "a Deepness In the Sky" by Vernor Vinge) |
![]() |
#77 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] i.nl... >> marcose wrote: >>> Ghingis Khan schreef: >>> >>> >> >>>>Hoe zou je zelf zijn, 1.000.000 Vlamingen zouden ook zeer tevreden zijn >>>>met 10 miljard euro meer in de eigen zak. >>>> >>>>Is er bij de walen ook een cordon sanitair rond hun extreem links >>>>partijtje ? >>>> >>> >>> Dat is juist de opzet: houd de Vlamingen verdeeld dan winnen de Walen >>> altijd. Ik zie geen uitweg hieruit tenzij het VlBl 50% haalt en die >>> mogelijkheid zit er ook in. >> >> Het zou een triestige oplossing zijn: onze particratie verdraagt geen >> eenpartijbestuur, gelijk van welke kleur. Desalniettemin lijkt die >> uitkomst steeds meer onafwendbaar. > > Meen je dat nu echt? > > In Vlaanderen haalt het VB ruim 20% en in Belgie ruim 10% van de stemmen. > > Het zou dus ongeveer 150% moeten groeien om een absolute meerderheid te > halen. > > Ik geef toe dat het VB door te switchen van Vlaams Nationalisme naar > Racisme en daarna van Racisme naar populistisch Anti-Overheid nieuwe > doelgroepen gevonden heeft, maar welke volgende slang(en)-achtige > bewegingen zouden nog nodig zijn om nog maar eens meer dan te verdubbelen? > Hoeveel % heeft de PS in belgie dacht je ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#78 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "xeno" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> On Fri, 08 Oct 2004 10:49:11 GMT, marcose >> <[email protected]> wrote: >> >>>Dat is juist de opzet: houd de Vlamingen verdeeld dan winnen de Walen >>>altijd. Ik zie geen uitweg hieruit tenzij het VlBl 50% haalt en die >>>mogelijkheid zit er ook in. >> >> Dat spelletje wordt al jaar en dag gespeeld in Belgie ja. En dat is >> tevens een van de redenen waarom men zo tekeer gaat tegen het VB. >> >> Dat het VB politiek niets voorstelt als ze macht hebben is heel goed >> mogelijk. Maar in plaats van het Blok de kans te geven zichzelf >> belachelijk te maken willen ze ten alle kosten vermijden dat ze de >> politieke Belgische structuur (zoals die al jaren vastgeroest is) toch >> zouden kunnen loswrikken. >> >> Het VB heeft dan wel geen oplossingen voor de problemen, ze leggen wel >> altijd weer zeer pijnlijk de vinger diep in de wonde. En zelfs dat mag >> niet in dit land. > > Vrijwel alles mag in dit land, daarom is dit land één van de beste ter > wereld. > > Het probleem met het VB is dat ze zoveel mogelijk wonden willen om hun > vinger in te leggen. Bij gebrek aan wonden zullen ze die zelf wel > veroorzaken. > Zullen ze.............. heb je bewijzen ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#79 |
|
![]() Stefaan wrote:
> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] i.nl... > >>marcose wrote: >> >>>Ghingis Khan schreef: >>> >>> >> >>>>Hoe zou je zelf zijn, 1.000.000 Vlamingen zouden ook zeer tevreden zijn >>>>met 10 miljard euro meer in de eigen zak. >>>> >>>>Is er bij de walen ook een cordon sanitair rond hun extreem links >>>>partijtje ? >>>> >>> >>>Dat is juist de opzet: houd de Vlamingen verdeeld dan winnen de Walen >>>altijd. Ik zie geen uitweg hieruit tenzij het VlBl 50% haalt en die >>>mogelijkheid zit er ook in. >> >>Het zou een triestige oplossing zijn: onze particratie verdraagt geen >>eenpartijbestuur, gelijk van welke kleur. Desalniettemin lijkt die >>uitkomst steeds meer onafwendbaar. > > > Meen je dat nu echt? > > In Vlaanderen haalt het VB ruim 20% en in Belgie ruim 10% van de stemmen. > > Het zou dus ongeveer 150% moeten groeien om een absolute meerderheid te > halen. > > Ik geef toe dat het VB door te switchen van Vlaams Nationalisme naar Racisme > en daarna van Racisme naar populistisch Anti-Overheid nieuwe doelgroepen > gevonden heeft, maar welke volgende slang(en)-achtige bewegingen zouden nog > nodig zijn om nog maar eens meer dan te verdubbelen? Slangen heeft al een broodheer. En ge vergeet gemakshalve dat het VB bijlange zoveel niet nodig heeft om België effectief te termineren. Maar ge moogt uzelf blijven wijsmaken wat ge maar wilt, uw opinies worden meer en meer irrelevant. -- Karel "de Jazz" Jansens 'There is a deepness in the sky, and it extends forever.' (Sherkaner Underhill, in "a Deepness In the Sky" by Vernor Vinge) |
![]() |
#80 |
|
![]() "Luc.vd" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > On Fri, 8 Oct 2004 20:20:53 +0200, "Stefaan" > <[email protected]> wrote: > >> >>"xeno" <[email protected]> wrote in message >>news:[email protected]. .. >>> On Fri, 08 Oct 2004 10:49:11 GMT, marcose >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>>Dat is juist de opzet: houd de Vlamingen verdeeld dan winnen de Walen >>>>altijd. Ik zie geen uitweg hieruit tenzij het VlBl 50% haalt en die >>>>mogelijkheid zit er ook in. >>> >>> Dat spelletje wordt al jaar en dag gespeeld in Belgie ja. En dat is >>> tevens een van de redenen waarom men zo tekeer gaat tegen het VB. >>> >>> Dat het VB politiek niets voorstelt als ze macht hebben is heel goed >>> mogelijk. Maar in plaats van het Blok de kans te geven zichzelf >>> belachelijk te maken willen ze ten alle kosten vermijden dat ze de >>> politieke Belgische structuur (zoals die al jaren vastgeroest is) toch >>> zouden kunnen loswrikken. >>> >>> Het VB heeft dan wel geen oplossingen voor de problemen, ze leggen wel >>> altijd weer zeer pijnlijk de vinger diep in de wonde. En zelfs dat mag >>> niet in dit land. >> >>Vrijwel alles mag in dit land, daarom is dit land één van de beste ter >>wereld. >> >>Het probleem met het VB is dat ze zoveel mogelijk wonden willen om hun >>vinger in te leggen. Bij gebrek aan wonden zullen ze die zelf wel >>veroorzaken. > > Klopt. > Zo'n beetje als de pompiers die brandjes stoken om toch maar iets te > doen te hebben, of anti-virus firma's die virussen lanceren om hun > producten te kunnen slijten. Je hebt het concept volkomen begrepen. Nu nog klagen, zagen en het slachtoffer uithangen en uw villa in Brasschaat (of Ekeren ;) staat op u te wachten. Maar! Vermits je de uitvinder van het marketing-concept niet bent moet je een sterke merknaam bestrijden! Denk aan Zwart Wardje die zonder glorie ten onder gegaan is. Stefaan |