![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Het draait hier om de opinies, niet om diegene die ze schrijft. Zowel een 'ancien' als een 'nieuweling' kunnen ongeacht hun verdienste of leeftijd zowat AL hun opinies van elke kant van het politieke spectrum hier op gelijke basis kwijt. Evengoed zal zowel een 'ancien' als een 'beginneling' die eenzelfde verwijt of andere overtreding begaat op gelijke basis behandeld worden. Het zou wat raar zijn als zich volgend tafereel afspeelde: Ancien tegen nieuwe:"Klootzak!" Nieuwe tegen ancien: "Je bent zelf een klootzak" Moderatie bant de nieuwe en geeft de ancien een verwittiging. Neen, dan slik ik liever kritiek omdat ik er een ancien voor een poosje uitwinkelde omdat hij over de schreef ging. Het voorstel om anciens welwillender te behandelen, heeft in het kader van dit forum geen enkele zin: de opinies tellen, niet de persoon erachter. Pontifex. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, ik wist niet dat er een dergelijk hoge minimumleeftijd is voor het gebruiken van dit forum.
|
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Het probleem is dan toch dat je in zekere mate rekening moet houden met de ouderdom van een forumlid. Het is zelfs enigszins in hun eigen voordeel. Ga jij het een knaapje van 20 kwalijk nemen als hij stommiteiten vertelt ?
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zelf een "knaapje van 20" (23 eigenlijk), en ik beschouw mezelf toch als verantwoordelijk voor wat ik zeg.
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij wil echt wel alle aspecten van iemands leven grondig controleren en sturen hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iedereen heeft het recht om stommiteiten te blijven debiteren tot z'n 100ste zelfs ... en zelfs zo'n idioot heeft net evenveel stemrecht/beslissingsmacht in een democratie als jij. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zal er bij hem niet in gaan, vrees ik.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Dat is heel goed mogelijk, maar nogmaals: de meeste deelnemers gedragen zich hier vanzelf correct en op de wijze dat we het graag zien op dit forum. Voor de anderen is zo een reglement zinloos: ze houden er zich toch niet aan. Pontifex |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch zo'n beetje de meeste discussies volgen als ik van jou was, niet enkel reageren op klikkers, je zou wel eens achterover kunnen vallen.
Maarja, ik begrijp dat daar tijd en energie ingestoken dient te worden...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mod kan trouwens het ook eens druk hebben en zodoende een verkeerde beslissing maken, het blijft een mens....
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op 't eigenste moment dat ik die post schreef waren er 'n paar bezig mekaar de huid vol te schelden 'n draadje verwijderd van deze draad, en 'n koppel "anciens" bezig bladzijden lang te trollen, iets wat betreffenden trouwens al jaren ongestraft mogen en laat d�*t nu net degenen zijn die eerst en om ter meest driehoekklikken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Op het zichzelf verantwoordelijk beschouwen en vinden, en het zichzelf volwassen genoeg beschouwen daar staat nu eenmaal geen leeftijd op. Ik zal nu dus in het vervolg wel rekening houden met uw "graad" van volwassenheid.
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Hieruit kan zonder meer besloten worden dat U de tijd die iemand hier op het forum doorbrengt niet biezonder hoog waardeert, u beschrijft die tijd zelf als verkwanselarij. Wat met de posts die iemand hier plaatst ? Worden die ook niet gewaardeerd ?
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 maart 2015 om 01:17. |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 maart 2015 om 01:27. |
|
![]() |