![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1-JUJ-564 (de laatste 3 cijfers zijn fictief) dat is geen zelfgekozen plaat (die 1 wijst daar toch op) ... maar wel bijzonder grappig |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
en ik die dacht dat jij mijn literaire aspiraties wel ging pruimen ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 18 maart 2015 om 13:12. |
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je niet wat te hoge verwachtingen van een leraar godsdienst?
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Landen hebben ook verplichtingen tegenover mekaar.
En intern de EU nog meer dan met andere landen. De landaanduiding dient om in het buitenland vlot geïdentificeerd te kunnen worden. In die zin vind ik, hevig flamingant, het aanvaardbaar dat voorlopig de b zichtbaar moet blijven. Ik roep wel mijn partij op om, zoals Fr en het UK (en misschien nog anderen, dat weet ik niet) te voorzien in een tweede aanduiding, namelijk die van de regio. En ook om niet langer bij de technische controle een "rode kaart" te geven, maar enkel een vermelding "opgelet" (zoals voor een aantal punten reeds bestaat). Die opgelet dient dan om de eigenaar van de auto er op attent te maken dat hij in het buitenland wel problemen kan hebben. Intern Vlaanderen en Walenland, moeten de flikken - louter wegens prioriteiten - er maar met hun fikken afblijven, van die b of vl toestanden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
jij bent echt bereid alles te slikken hé ?! heb jij dan echt geen grens waarop zelfs jij gaat kokhalzen ?? ik ben niet geinteresseerd in uw tweederangsaanduiding ! nooit geweest ! |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
uiteraard had ik dat van het geboren optimisme geschreven voor ik Schoofs bijdrage las ...
waar ligt mijn Trazolan ?????????? |
|
|
|
|
|
#73 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En juichen dat ze bij de N-VA zullen doen. Grote Vlaamse overwinning!
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Europees Commissaris
|
http://Tijd om eens buiten de kerkto... Dixit Tempest
Niet doen! Want voor ik er rond ben heb ik al drie keer moeten plassen. En mij dus een boete aangesmeerd zien krijgen zeker! Ik kijk ter inspiratie op Youtube naar het Klagerfestival. Veel veiliger. Ze moeten dan een bevel tot huiszoeking hebben willen ze mij een boete voor overdadig plasgedrag aansmeren. Laatst gewijzigd door werkman : 18 maart 2015 om 17:00. |
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
je moet je mijn mening niet zo persoonlijk aantrekken. Waarmee ik wel meer wil zeggen dan hier geschreven staat. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|