![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
|
"Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > "Marco Polo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > > > En in hoeverre heeft die leegloper uit het meest verlaten deel van ons > land > > gelijk dat dat ook in de mediagroepen moet ghepost worden? > > Of sta je daar niet bij stil? > > Hij zal weer niets te doen gehad hebben in zijn verloederd > > geitenwollensokkenwinkeltje. > > Tenzij natuurlijk die ene kous die die éénvoetige niet nodig had, en dus > ook > > niet kocht, gebruiken als condoom om zichzelf af te trekken, denkende dat > > het een poepkonijn is. > > Bij deze ook de aanwezig zijnde mediagroepen uit het geheel gehaald. > > > > > > En ik heb de mediagroepen weer toegevoegd. Kunnen mensen zien welk bekrompen > kereltje jij wel bent. Je maakt een grapje, neem ik ernstig aan? Er is er hier maar één die bekrompen is, en dat ben jij. Waarom? Omdat je al jaren hardnekkig blijft crossposten naar groepen die totaal niks met je onderwerp te maken hebben. 't Is niet omdat je 't woordje VMMa en/of VRT om de haverklap gebruikt, dat je "topics" ook geschikt zijn voor be.radio en/of be.tv. Ook dit onderwerp hoort enkel thuis is be.politics. De mensen die zich interesseren in de politieke voorkeur van journalisten en in de lotgevallen van je Verstrepen, zijn zeker aangemeld in deze nieuwsgroep. Mensen van be.radio en be.tv interesseren zich enkel over zaken die *expliciet* over radio en tv gaan. Waar snap je het niet? Of moet ik nu afleiden dat die IQ-tests die ooit bij jou zijn afgenomen, van minderwaardige kwaliteit waren? > > Denis jong, ge moet u niet verstoppen om je gedacht te zeggen hoor. > Dergelijke scheldtirades zijn we ondertussen al heel wat maanden gewoon van > jou. Als het jou wat te heet onder de (sport)schoenen wordt, kan je anders ook goed overweg met je verwensingen en ander misplaatst woordgebruik. A momentary lapse of reason??? > > Op deze manier kunnen de mensen gewoon eens meegenieten van je hoogstaande > scheld-epistels. Helaas, met de jouwe moeten we al jaren leven in be.tv! fic. |
|
|
#62 |
|
|
"Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > > > Het Vlaams Blok zal zetelen in de laatste belgische regering, het is enkel > > nog > > een kwestie van tijd. > > > Juist en het zal een zeer korte regeerperiode worden. > Want dan breekt een burgeroorlog uit. > > WN. > > Moesten we nu eens een muurke bouwen tussen Vlaanderen en Wallonië? Zou dat niet dé oplossing zijn? K |
|
|
#63 |
|
|
"Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > > > > > Het Vlaams Blok zal zetelen in de laatste belgische regering, het is > enkel > > > nog > > > een kwestie van tijd. > > > > > Juist en het zal een zeer korte regeerperiode worden. > > Want dan breekt een burgeroorlog uit. > > > > WN. > > > > > > Moesten we nu eens een muurke bouwen tussen Vlaanderen en Wallonië? Zou dat > niet dé oplossing zijn? > > K > Denk het wel maar niet al te hoog want de haan die wil steeds op het hoogste punt van de omgeving zitten. Niet vergeten elke dag de leeuw uit te laten langsheen de muur om het territorium ook geurmatig af te bakenen; schijnt te helpen in het dieren"rijk" ;-) WN. |
|
|
#64 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >>>> En de persoon die dat geschreven heeft is wel geloofwaardig zeker? Een >>>> journalist is ten minste nog zo eerlijk om z'n job als journalist op te >>>> geven als die in de politiek gaat, of zelfs nog maar inlaat met >>>> politiek (in de zin dat men een voorkeur uit). Uw stukske tekst hier >>>> is geschreven door iemand die duidelijk sympathie heeft voor het blok >>>> en dat ook uit via z'n lidmaatschap aan een ultra rechtse beweging. >>>> Pollard is senior fellow van het Centre for the New Europe. Deze >>>> uiterst conservatieve, in Brussel gevestigde denktank werd mede >>>> opgericht door Paul Belien, de echtgenoot van Blok-parlementslid >>>> Alexandra Colen. Van autonome of betrouwbare journalistiek is hier dus >>>> geen sprake. >>> >>> Zo zo, zolang men politiek correct is is alles in orde, zet men de >>> politiek correcten >>> aan de schandpaal is het niet meer in orde, 2 maten 2 gewichten. >> >> Hou toch eens op met je geleuter over "politiek correct". Dat heeft er >> niks mee te maken! > > Het heeft er niets mee te maken, het heeft er alles mee te maken. > 2 maten, 2 gewichten. en bij deze is deze discussie weer maar eens gesloten aangezien de zogezegd politiek oncorrecten het altijd op de politieke correctheid steken (ik weet zelfs begot niet waar dat op slaat omdat ik mij van dergelijke zaken niks aantrek en gewoon discussieer volgens feiten en argumenten) als ze het niet kunnen halen en daardoor stellen dat het de politieke correctheid is waardoor ze geen argumenten kunnen vormen. Flauw! hoeveel keer zou je de term "politiek correcten" gebruikt hebben de laatste week? 500 keer? en waarom? omdat je geen argumenten had! zo simpel is dat. Als je wil discussieren, doe het dan to the point, met argumenten, met feiten, en niet met zaken die er niks mee te maken hebben zoals de zogenaamde "politieke correctheid". Je kunt niet anders dan toegeven dat dit een teken van zwakte betreft. |
|
|
#65 |
|
|
Koen Godderis had uiteengezet :
> Moesten we nu eens een muurke bouwen tussen Vlaanderen en Wallonië? Zou dat > niet dé oplossing zijn? En dan maar hopen dat de Noordzee geen zin krijgt om van Sint-Truiden een badstad te maken... -- mvg, Valère Als onze moraal zo ver gevorderd was als onze wetenschap, dan kon het aards paradijs niet ver meer zijn. |
|
|
#66 |
|
|
"Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht news:Ricad.274848$0%[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>>>> En de persoon die dat geschreven heeft is wel geloofwaardig zeker? >>>>> Een >>>>> journalist is ten minste nog zo eerlijk om z'n job als journalist op >>>>> te geven als die in de politiek gaat, of zelfs nog maar inlaat met >>>>> politiek (in de zin dat men een voorkeur uit). Uw stukske tekst hier >>>>> is geschreven door iemand die duidelijk sympathie heeft voor het blok >>>>> en dat ook uit via z'n lidmaatschap aan een ultra rechtse beweging. >>>>> Pollard is senior fellow van het Centre for the New Europe. Deze >>>>> uiterst conservatieve, in Brussel gevestigde denktank werd mede >>>>> opgericht door Paul Belien, de echtgenoot van Blok-parlementslid >>>>> Alexandra Colen. Van autonome of betrouwbare journalistiek is hier dus >>>>> geen sprake. >>>> >>>> Zo zo, zolang men politiek correct is is alles in orde, zet men de >>>> politiek correcten >>>> aan de schandpaal is het niet meer in orde, 2 maten 2 gewichten. >>> >>> Hou toch eens op met je geleuter over "politiek correct". Dat heeft er >>> niks mee te maken! >> >> Het heeft er niets mee te maken, het heeft er alles mee te maken. >> 2 maten, 2 gewichten. > > en bij deze is deze discussie weer maar eens gesloten aangezien de > zogezegd politiek oncorrecten het altijd op de politieke correctheid > steken (ik weet zelfs begot niet waar dat op slaat omdat ik mij van > dergelijke zaken niks aantrek en gewoon discussieer volgens feiten en > argumenten) als ze het niet kunnen halen en daardoor stellen dat het de > politieke correctheid is waardoor ze geen argumenten kunnen vormen. > Flauw! > hoeveel keer zou je de term "politiek correcten" gebruikt hebben de > laatste week? 500 keer? en waarom? omdat je geen argumenten had! zo simpel > is dat. > Als je wil discussieren, doe het dan to the point, met argumenten, met > feiten, en niet met zaken die er niks mee te maken hebben zoals de > zogenaamde "politieke correctheid". Je kunt niet anders dan toegeven dat > dit een teken van zwakte betreft. Politiek correct is een teken van zwakheid, want zonder politiek correcte bril op is men zo blind als een mol. Is er een andere regering ondertussen, of zijn het nog sdteeds dezelfde sjoemelaars leugenaars welke aan de vetpotten zitten ? Politiek correct dus zoals steeds. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#67 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Politiek correct is een teken van zwakheid, want zonder politiek correcte > bril > op is men zo blind als een mol. > Politiek correct... Stalin heeft er 20.000.000 op zijn geweten... Veel wijzer worden we niet van jou! Heb je ook deftige argumenten? |
|
|
#68 |
|
|
"fic" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> Politiek correct is een teken van zwakheid, want zonder politiek correcte >> bril >> op is men zo blind als een mol. >> > > Politiek correct... > Stalin heeft er 20.000.000 op zijn geweten... > Veel wijzer worden we niet van jou! > > Heb je ook deftige argumenten? > > Uw rood broedertje Stalin was ook een politiek correcte, evenals zijn rode broeders anno 2004, hebben ondertussen wel 100.000.000 mensen over de kling gejaagd. Ze zijn immers ook blind voor het leed en dood van hun onderdanen. Vergeet ook niet, niet politiek correct in dit land, riskeer je een C4 Ook reeds vergeten deze uitspraak van een linx VLD EU lid ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#69 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] > Politiek correct is een teken van zwakheid, want zonder politiek correcte > bril > op is men zo blind als een mol. > > Is er een andere regering ondertussen, of zijn het nog sdteeds dezelfde > sjoemelaars > leugenaars welke aan de vetpotten zitten ? > > Politiek correct dus zoals steeds. En hetgeen jij doet is geen teken van zwakheid? Je discussieert nooit met argumenten, en als je dan al eens een zogezegd voor jou waarschijnlijk "argument" gebruikt, dan is dat iets in de zin van "de politiek correcten hebben er 100.000.000 over de kling gejaagd"... Dat is geen argument dat je gebruikt in normale, serieuze discussies, dat is cafépraat waarmee de ene zatlap de andere zatlap die amper nog iets uit z'n botten krijgt onder tafel praat, en dan nog, als die andere zatlap dan zou repliceren met 1 miljard over de kling, dan ligt die ene verzekers onder tafel. Dus: argument dat niks van waarde heeft. Nu, laten we het anders aanpakken. Waarom ben ik volgens jou politiek correct? Is iedereen die niet voor het vlaams blok is, politiek correct? Graag serieus en grondig antwoord, zodat ik tenminste weet wat je mij verwijt (nl politieke correctheid). |
|
|
#70 |
|
|
"Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > >> Politiek correct is een teken van zwakheid, want zonder politiek correcte >> bril >> op is men zo blind als een mol. >> >> Is er een andere regering ondertussen, of zijn het nog sdteeds dezelfde >> sjoemelaars >> leugenaars welke aan de vetpotten zitten ? >> >> Politiek correct dus zoals steeds. > > En hetgeen jij doet is geen teken van zwakheid? Je discussieert nooit met > argumenten, en als je dan al eens een zogezegd voor jou waarschijnlijk > "argument" gebruikt, dan is dat iets in de zin van "de politiek correcten > hebben er 100.000.000 over de kling gejaagd"... Ik gebruik geen argumenten, maar facts, waarheden welke iedereen welke geen politiek correcte bril op heeft kan zien, spijtig voor je dat je niets ziet. > Dat is geen argument dat je gebruikt in normale, serieuze discussies, dat > is cafépraat waarmee de ene zatlap de andere zatlap die amper nog iets uit > z'n botten krijgt onder tafel praat, en dan nog, als die andere zatlap dan > zou repliceren met 1 miljard over de kling, dan ligt die ene verzekers > onder tafel. Dus: argument dat niks van waarde heeft. Ah ja mochten we die 100.000.000 hun mening nog kunnen vragen eens zien of ze het zaplatpraat zouden noemen. > Nu, laten we het anders aanpakken. > > Waarom ben ik volgens jou politiek correct? > Is iedereen die niet voor het vlaams blok is, politiek correct? > > Graag serieus en grondig antwoord, zodat ik tenminste weet wat je mij > verwijt (nl politieke correctheid). Politiek correcte bril afzetten en zelfstandig rondzien. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#71 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Politiek correcte bril afzetten en zelfstandig rondzien. dat is precies wat ik doe. daarom ook dat ik niet te beroerd ben om ook de website van het vlaams blok te bezoeken en eens te lezen wat daar staat. ik combineer wat ik daar lees, met zaken in andere, ook onafhankelijke, media. Daaruit trek ik besluiten en ik beslis zelfstandig voor alles wat ik verdedig en wat niet, ook op basis van feiten. Maar volgens jou ben ik toch politiek correct... dus, meer uitleg graag. |
|
|
#72 |
|
|
"Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Politiek correcte bril afzetten en zelfstandig rondzien. > > dat is precies wat ik doe. daarom ook dat ik niet te beroerd ben om ook > de website van het vlaams blok te bezoeken en eens te lezen wat daar > staat. ik combineer wat ik daar lees, met zaken in andere, ook > onafhankelijke, media. Daaruit trek ik besluiten en ik beslis zelfstandig > voor alles wat ik verdedig en wat niet, ook op basis van feiten. Maar > volgens jou ben ik toch politiek correct... dus, meer uitleg graag. > > Natuurlijk ben je politiek correct, dat zeg ik reeds al de tijd. Nu nog politiek correcte bril afzetten, dan zie je de wereld zoals hij is. Heuuu hoe combineer je de uitspraak dat 'de Islam niet evenwaardig is' ? Heuuuu nee nee, geen Vlaams Blok uitspraak. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#73 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Natuurlijk ben je politiek correct, dat zeg ik reeds al de tijd. Welja, ik vroeg je waarom dus! maar ik krijg geen antwoord. > Nu nog politiek correcte bril afzetten, dan zie je de wereld zoals hij is. welja, als ik niet weet waarom ik poltiek correct ben, kan ik die zogenaamde bril niet afzetten. > Heuuu hoe combineer je de uitspraak dat 'de Islam niet evenwaardig is' ? > > Heuuuu nee nee, geen Vlaams Blok uitspraak. weet ik. het is volgens mij een betreurenswaardige uitspraak. De islam is anders, dat is een feit, daarom is hun systeem niet minderwaardig. Je kan niet claimen dat het ene systeem beter is dan het andere, aangezien over dergelijke zaken geen wetenschappelijk onderzoek kan vericht worden en je dus omogelijk empirisch gelijk kunt hebben. Wat je wel kunt stellen is dat men bepaalde zaken bij de islamcultuur anders ziet dan bij onze westerse cultuur. Bvb duidelijke scheiding van de machten. Het lijkt me dan ook de normaalste zaak van de wereld dat mensen die de islam beleiden zich hier in belgie wel houden aan de strikte scheiding van kerk, recht en staat. Ik zie trouwens ook niet in hoe moslims zich niet zouden kunnen houden aan de schieding der machten. |
|
|
#74 |
|
|
"Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Natuurlijk ben je politiek correct, dat zeg ik reeds al de tijd. > > Welja, ik vroeg je waarom dus! maar ik krijg geen antwoord. > > >> Nu nog politiek correcte bril afzetten, dan zie je de wereld zoals hij >> is. > > welja, als ik niet weet waarom ik poltiek correct ben, kan ik die > zogenaamde bril niet afzetten. > >> Heuuu hoe combineer je de uitspraak dat 'de Islam niet evenwaardig is' >> ? >> >> Heuuuu nee nee, geen Vlaams Blok uitspraak. > > weet ik. het is volgens mij een betreurenswaardige uitspraak. De islam > is anders, dat is een feit, daarom is hun systeem niet minderwaardig. Je > kan niet claimen dat het ene systeem beter is dan het andere, aangezien > over dergelijke zaken geen wetenschappelijk onderzoek kan vericht worden > en je dus omogelijk empirisch gelijk kunt hebben. Wat je wel kunt stellen > is dat men bepaalde zaken bij de islamcultuur anders ziet dan bij onze > westerse cultuur. Bvb duidelijke scheiding van de machten. Het lijkt me > dan ook de normaalste zaak van de wereld dat mensen die de islam beleiden > zich hier in belgie wel houden aan de strikte scheiding van kerk, recht en > staat. Ik zie trouwens ook niet in hoe moslims zich niet zouden kunnen > houden aan de schieding der machten. Hoog tijd om je eens te verdiepen in de Koran en de Sharia. Ik lachte mij buiten adem toen ik een¨PVVer hoorde beweren dat er in Morokko een scheiding tussen kerk en staat is, en hem in één adem hoorde verklaren dat één en dezelfde persoon aan het hoofd staat van zowel de Islam en de Staat, namelijk een Marokkaanse koning. Wat zij je alweer scheiding van.......... maar wel met dezelfde hoofdman. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#75 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>> Natuurlijk ben je politiek correct, dat zeg ik reeds al de tijd. >> >> Welja, ik vroeg je waarom dus! maar ik krijg geen antwoord. >> >> >>> Nu nog politiek correcte bril afzetten, dan zie je de wereld zoals hij >>> is. >> >> welja, als ik niet weet waarom ik poltiek correct ben, kan ik die >> zogenaamde bril niet afzetten. >> >>> Heuuu hoe combineer je de uitspraak dat 'de Islam niet evenwaardig is' >>> ? >>> >>> Heuuuu nee nee, geen Vlaams Blok uitspraak. >> >> weet ik. het is volgens mij een betreurenswaardige uitspraak. De islam >> is anders, dat is een feit, daarom is hun systeem niet minderwaardig. Je >> kan niet claimen dat het ene systeem beter is dan het andere, aangezien >> over dergelijke zaken geen wetenschappelijk onderzoek kan vericht worden >> en je dus omogelijk empirisch gelijk kunt hebben. Wat je wel kunt >> stellen is dat men bepaalde zaken bij de islamcultuur anders ziet dan bij >> onze westerse cultuur. Bvb duidelijke scheiding van de machten. Het >> lijkt me dan ook de normaalste zaak van de wereld dat mensen die de islam >> beleiden zich hier in belgie wel houden aan de strikte scheiding van >> kerk, recht en staat. Ik zie trouwens ook niet in hoe moslims zich niet >> zouden kunnen houden aan de schieding der machten. > > Hoog tijd om je eens te verdiepen in de Koran en de Sharia. > > Ik lachte mij buiten adem toen ik een¨PVVer hoorde beweren > dat er in Morokko een scheiding tussen kerk en staat is, en hem > in één adem hoorde verklaren dat één en dezelfde persoon > aan het hoofd staat van zowel de Islam en de Staat, namelijk > een Marokkaanse koning. > > Wat zij je alweer scheiding van.......... maar wel met dezelfde hoofdman. Dat zeg ik nu net! dat dat in Marokko zo is, ok, tot daar aan toe, dat is hun systeem en dat is daar nu eenmaal zo. zeggen dat dat slechter of beter is dan het onze kun je niet op basis van wetenschappelijk onderzoek, dus zeg je daar niks over. Feit is dat moslims hier in een systeem komen waar de machten wel gescheiden zijn. Men kan daar niks aan veranderen en als de rechter zegt dat een hoofddoekverbod legitiem is, dan heeft men daar niks op aan te merken. Feit is dat men blijkbaar wel geintegreerd is en weet hoe het hier werkt aangezien men naar de rechter en niet naar de iman, die toch niks te zeggen heeft, stapt. |
|
|
#76 |
|
|
"Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>> >>>> Natuurlijk ben je politiek correct, dat zeg ik reeds al de tijd. >>> >>> Welja, ik vroeg je waarom dus! maar ik krijg geen antwoord. >>> >>> >>>> Nu nog politiek correcte bril afzetten, dan zie je de wereld zoals hij >>>> is. >>> >>> welja, als ik niet weet waarom ik poltiek correct ben, kan ik die >>> zogenaamde bril niet afzetten. >>> >>>> Heuuu hoe combineer je de uitspraak dat 'de Islam niet evenwaardig >>>> is' ? >>>> >>>> Heuuuu nee nee, geen Vlaams Blok uitspraak. >>> >>> weet ik. het is volgens mij een betreurenswaardige uitspraak. De islam >>> is anders, dat is een feit, daarom is hun systeem niet minderwaardig. >>> Je kan niet claimen dat het ene systeem beter is dan het andere, >>> aangezien over dergelijke zaken geen wetenschappelijk onderzoek kan >>> vericht worden en je dus omogelijk empirisch gelijk kunt hebben. Wat je >>> wel kunt stellen is dat men bepaalde zaken bij de islamcultuur anders >>> ziet dan bij onze westerse cultuur. Bvb duidelijke scheiding van de >>> machten. Het lijkt me dan ook de normaalste zaak van de wereld dat >>> mensen die de islam beleiden zich hier in belgie wel houden aan de >>> strikte scheiding van kerk, recht en staat. Ik zie trouwens ook niet in >>> hoe moslims zich niet zouden kunnen houden aan de schieding der machten. >> >> Hoog tijd om je eens te verdiepen in de Koran en de Sharia. >> >> Ik lachte mij buiten adem toen ik een¨PVVer hoorde beweren >> dat er in Morokko een scheiding tussen kerk en staat is, en hem >> in één adem hoorde verklaren dat één en dezelfde persoon >> aan het hoofd staat van zowel de Islam en de Staat, namelijk >> een Marokkaanse koning. >> >> Wat zij je alweer scheiding van.......... maar wel met dezelfde >> hoofdman. > > > Dat zeg ik nu net! > dat dat in Marokko zo is, ok, tot daar aan toe, dat is hun systeem en dat > is daar nu eenmaal zo. zeggen dat dat slechter of beter is dan het onze > kun je niet op basis van wetenschappelijk onderzoek, dus zeg je daar niks > over. Daar aan toe ? Uw vlaamse vienden willen dit model hier importeren, en dat is uw model. > Feit is dat moslims hier in een systeem komen waar de machten wel > gescheiden zijn. Men kan daar niks aan veranderen en als de rechter zegt > dat een hoofddoekverbod legitiem is, dan heeft men daar niks op aan te > merken. Feit is dat men blijkbaar wel geintegreerd is en weet hoe het > hier werkt aangezien men naar de rechter en niet naar de iman, die toch > niks te zeggen heeft, stapt. Niets op te merken, hoor je ze dan niet protesteren uw moslims ? Ben je werkelijk doof en blind ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#77 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Daar aan toe ? Uw vlaamse vienden willen dit model hier importeren, > en dat is uw model. Is dat zo? dit is het eerste wat ik daarvan hoor. graag meer info graag... > Niets op te merken, hoor je ze dan niet protesteren uw moslims ? > > Ben je werkelijk doof en blind ? ze mogen protesteren, dat is toch hun recht. jij mag toch ook protesteren, dat is ook jou recht. Alleen zal men geen gelijk krijgen. |