![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ik post een ik verlaat dit forum voorgoed draad op politics.be.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil het wel aannemen maar niet die hoogtes: 5,5 km & 6,7 km ! ! ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de hoogte maakt eigenlijk niet zoveel uit. eens je je eindsnelheid bereikt hebt maakt de afstand tot de grond niet meer uit.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.imdb.com/title/tt0111400
Euh .... instappen ?? ![]() Mogelijkheden zat , bv: - Ik zou nog snel een feestje bouwen - De persoon naast mij om zijn/haar smikkel kloppen - Facebook-status updaten - Klacht neerleggen tegen de vliegmaatschappij - Naar't WC gaan , stel je voor .... - Testament aanpassen - Mijn haar goed leggen - Slapen - Een goei scheet laten - zelfmoord plegen - ter plaatse in mijn broek doen - De sexlijn bellen ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mee eens !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als we dan toch plannen op het ergste scenario, zullen we dan ook bij de deur gaan zitten en vier parachutes en een fles champagne meenemen? Ik heb altijd al een vliegtuig willen verlaten in James Bond stijl.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 31 maart 2015 om 21:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat filmpje dat ze gevonden hebben ergens te zien? Gewoon, om mij voor te bereiden op wat zou kunnen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8 minuten laat eigenlijk nog tijd voor een klein orgietje, niet?
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Het komt voor, inderdaad ook van nog grotere hoogtes. Maar zelfs als je een ervaren parachutespringer bent die precies de goede houding aan neemt en kan mikken op een zo zacht mogelijke landingsplek (water blijft het beste, sneeuw is misschien onder specifieke omstandigheden wel zachter maar onder die omstandigheden maak je een goede kans bedolven te raken en te stikken) moet je nog geluk hebben. Maar ik vind het vooral mooi om te zien hoe die tweede gast absoluut niet weet wat hij nou moet doen: klimmen en het risico nemen dat hij nog wat had kunnen doen maar te laat komt, of springen en riskeren dat hij er straks naast ligt.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je dan nog 5000 meter verder valt maakt niet uit, je zal niet meer versnellen. De kans zit er zelfs in dat je vertraagt. Vanop 40 km kan je sneller gaan omdat daar quasi geen luchtweerstand is. Kom je in de zone met normale luchtdruk dan rem je weer af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Oei :s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bang zijn, in huilen uitbarsten, tegen iedereen zeggen dat ik van en hou,... Om dan even na te denken en te beseffen dat ik niet in een vliegtuig zit.
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met onze negerinnen ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met onze negerinnen ? ![]() ![]() Ai, 4 keer, dat is van het goede teveel... Laatst gewijzigd door Boduo : 31 maart 2015 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ja, of ik hem in 8 minuten 4 keer omhoog krijg weet ik ook niet hoor. Misschien moeten we dan toch voor de zekerheid al net na het opstijgen beginnen.
Ik vraag me wel af of dat nou lekker is. Vliegtuigeten smaakt ook nergens naar door het achtergrondgeluid en de droge lucht, misschien is die mile high club ook wel compleet overrated. Ach, een manier om erachter te komen.
![]() |