![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Een handjevol op een verborgen internationaal forum waarin het individu in alle vrijheid de psyche kan ontleden. Heeeel sporadisch zijn er meetings maar ik spreek zelden af. Dat is een voorrecht van enkelingen geweest. Mijn zielsverwant en ik zijn daar heel terughoudend op.
Wat in een onbekend hoekje op de wereld klaargespeeld kan worden... Oororgasmes, astrale warmte sturen waar de persoon op reageert, ... You name It. Onze wereld... Anderen mogen hun materialisme houden en we zullen ZE in de toekomst met Open armen ontvangen als ZE plat op hun bek gaan. Het rijk kome harder dan ooit en er komen krachten bij kijken waarvan ik nog geen miljoenste OOIT zou benaderen hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn vriendin is ook heel mooi, jullie kennen haar niet.
Oké, dat was flauw, ik moet echt weer eens minderen met dat forummen.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al reeds zei door manipulatie van de genen, bekend bij de wetenschap, te beginnen met de veredeling van onze eigen soort.
Tevens door paring met de vele bijzondere eigenschappen der dieren. Ten derde door de hulp van de microwezentjes die zeker mee zullen werken aan de evolutie van betere soorten en ook aan een variatie van velerlei soorten, want zo zijn er van de dieren vele soorten en van de mens maar één. En voor onze toekomst in de ruimte zullen we velerlei soorten van leven nodig hebben voor specifieke opdrachten en taken en manieren van leven. En ook voor het verdere leven op aarde: met name een vredelievender soort. En dan natuurlijk ook de combinatie van leven en technisch vernuft, zoals met name de robot. Hoe het precies moet is aan de wetenschap om uit te zoeken en behoeft niet op stel en sprong te gebeuren, want we hebben miljoenen jaren om dat uit te zoeken en te ontwikkelen. We kunnen beginnen onze fantasie daar op los te laten voor wat allemaal mogelijk is en wenselijk zou kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je daarmee iets goeds tracht te willen doen, stel ik voor als eerste het kapitalisme af te schaffen als het grootste probleem op aarde en je boek omwille van het goede voorbeeld gratis te verschaffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Ik ken nog wel wat online filmpjes die jou zullen interesseren. Monica zit er al klaar voor.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder stel ik mijn atoomtheorie voor als basis voor een eeuwige evolutie in de toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
(En nee, ik heette daar inderdaad geen "upstairs neighbour". ![]() Het punt is: je kan ook te groot denken. Het is heel moeilijk om een volwassen dier genetisch te manipuleren. Wat veel makkelijker gaat is een gemanipuleerd kind creëren. Dat is iets dat we eigenlijk al zo'n beetje kunnen. Ik vind het wel een interessant dilemma voor de forummers hier: als jij jouw kinderen iets aan genetische bagage uit kunstmatige bron mee kon geven, wat dan ook, zou je het doen? En wat als er een behoorlijk risico aan zat dat het onherstelbaar fout zou gaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zelfs als het gaat om ziekelijk leven niet geboren te laten worden, hebben vooral de vrouwen daar moeite mee, die het hoe dan ook al reeds beminnen en er geen afstand van kunnen doen. Dus bijvoorbeeld iets met twee hoofden of een mongooltje. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Hij heeft die bevoegdheid uit handen gegeven aan complexe maatschappelijke structuren waarop hij nauwelijks invloed heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
De mens is geëvolueerd in een gemeenschapsdier. En dat is al heel lang zo, want De dichtste primaten zijn ook dieren die in een gemeenschap leven. Er is dus nooit een moment geweest waarop 'hij heeft die bevoegdheid uit handen gegeven aan complexe maatschappelijke structuren'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou me zonder twijfelen genetisch laten manipuleren, moest het mogelijk zijn.
Ik word dan twintig meter groot, van puur goud en bezet met diamanten zo groot als strandballen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 april 2015 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trollen als u kunnen we in GEL missen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dees is ze ... Wij doorstaan iedere shit en zullen nooit buigen voor het kapitalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het u al vele keren verteld, en ik herhaal het opnieuw. U hebt geen flauw benul. Wat is GEL? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gel godsdienst en levensovertuigingen. Dus natuurlijke selectie is nog van toepassing op ons dan volgens U? Of hebben wij daar niet veel van in eigen handen genomen? Waar wordt hier exact opgeroepen de theorie tot in de komma te debatteren? Liever mensen die zoeken dan arrogante wijzers die zonder Google nergens komen. |
|
![]() |
![]() |