![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 1 april 2015 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie kent Van Cau nog? Hoe lang geleden is hij moeten aftreden wegens... en waar is de justitie? Juist ja, nergens te bespeuren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het in discussie met Fox was dat daar dieper op ingegaan is. Er bestaan bij mijn weten helemaal geen cijfers noch over criminaliteit noch over aandeel in gevangenispopulatie van berbers. Net daaruit vloeit de veralgemening voort. En zoals ik eerder zei : ongenuanceerde uitspraken zijn geen racisme (misdrijf) dus verwacht en hoop ik op seponering. Wat jij lijkt te vergoelijken is dat de burgemeester van de grootste vlaamse stad op basis van niet bestaande cijfers veralgemenende conclusies mag trekken en daarover uitspraken doen die een hele bevolkingsgroep betreffen en hen een stempel op het hoofd plaatsen. Ik vind dat ongenuanceerd, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Is het jouw manier om, daar waar je overduidelijk ernaast zit, toch proberen je gelijk te halen of je ongelijk te verdoezelen, door de persoon te spelen en niet de bal? Het is niet de eerste keer dat je dat laf spelletje speelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 1 april 2015 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() BDW vindt maar 1 persoon die hem in deze polemiek corrzct heeft behandeld: Onze premier, toch geen Waal zeker.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf altijd met verstomming geslagen door de (schijn)naiviteit van sommigen. Denk jij echt dat die organisaties klachten indienen of niet als functie van wat zij denken dat waar is, en niet als manoeuvres om hun eigen voordelen te dienen ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, diezelfde wet vervalt natuurlijk automatisch overal daar waar de francofonie het voor het zeggen heeft; daar geldt dat de minderheid (Vlaamse) zijn mond moet houden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en mensen wegjagen met technische middelen die één van je organen (het gehoor) kunnen beschadigen is niet zus en niet zo; maar is er klacht neergelegd door kif kaf ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest het mij betreffen zou ik aan mijn advocaat nu al laten onderzoeken of na vrijspraak er een klacht kan volgen tegen de 2 'burgers' die samen met die VZW's klacht indienden tegen hem. Met name : tergend en roekeloos geding. Gezien die twee expliciet zijn ontslag eisen lijkt het me alvast niet moeilijk om het intentionele te bewijzen van het veroorzaken van economische schade in de zin van het burgerlijk recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |