![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() De FDF is een racistische anti-Vlaamse partij. Enkele jaren terug had die partij affiches waarop stond "Les gens distingués parlent le français" en "Brüssel Vlaams: ça jamais!". Naar zulke gasten moet met strond gesmeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nageltjes ...
dat doet mij denken aan dat liedje over ons chareltje ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() De FDF-autokaravaan kreeg geen enkele bijval in de Vlaamse gemeente Sint Genetius Rode. Integendeel. De "Jeunes FDF" lieten er zelfs hun partijvlag achter, op weg naar Waterloo... Prachtige symboliek. Naar datzelfde Waterloo waar ooit de Franse Keiser Napoleon Bonaparte een verpletterende nederlaag mocht incasseren. Positief is dat ook bij de plaatselijke jeugd van Rode blijkbaar een sterke Vlaamse reflex groeit. Vlaamse Jongeren Zoniënwoud : Volhouden, Houzee !! Meer info op : www.voorpost.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikaanse sportschoentjes maken het af...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geslaagde actie tegen FDF-karavaan,
Gisterenmiddag voerden ruim zestig Vlaams-nationale militanten een geslaagde actie in Sint-Genesius-Rode tegen het FDF en voor de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. Het FDF had een autokaravaan georganiseerd van Brussel naar Sint-Genesius-Rode onder het motto “Donnons �* Bruxelles sa vraie dimension”. Hiermee werd een campagne opgetrokken die de fransdolle eis tot uitbreiding van Brussel moet onderstrepen. Het Vlaams Blok had samen met de Voorpost en de Nationalistische Studentenvereniging een tegenactie op het getouw gezet. Met ruim zestig militanten werd op het middaguur verzameld langsheen de Waterloosesteenweg. Toen de autokaravaan in Rode toekwam, werd de steenweg een kwartier lang afgezet. Ook werd verhinderd dat de karavaan door het centrum van Sint-Genesius-Rode zou rijden, zodat het FDF zijn manifestatie moest beëindigen in Waterloo. Het FDF genoot de bescherming van een uitgebreide karavaan overvalwagens en een waterkanon. De krant De zondag maakt in zijn Brabantse editie vandaag melding van de aanwezigheid van NVA-parlementslid Marc Demesmaeker, maar vergeet evenwel de aanwezige Vlaams Blok-parlementsleden Luk Van Nieuwenhuysen, Joris Van Hauthem, Jurgen Ceder, An Michiels, en Bart Laeremans te vermelden. De RTBf-reportage over deze actie en de commentaar van het FDF kan u bekijken op volgend internetadres: http://skynet.rtbf.be/index.html?pag...edium&pj=2655& mp;pr=12360¶g
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het FDF kondigt op zijn web-stek nog acties aan.
De keuze om van Brussel door Sint Genetius Rode te rijden naar het Waals Brabantse Waterloo was uiteraard niet toevallig, het weerspiegelt de oude, natte droom van vele franskiljons om via de inlijving van Rode bij Brussel, Brussel te laten grenzen aan Wallonië... Daarom : waakzaamheid ! Bij een volgende FDF-provocatie moeten de Vlaamse militanten met honderden zorgen voor een "warm" onthaal. Sint Genetius Rode grenst aan het Zoniënwoud en bevat prachtige stukjes natuur die zich vlot lenen tot allerhande acties en wilde betogingen. Zorgt het FDF voor Voerense toestanden in Sint genetius Rode ?? Franskiljons buiten ! ![]() Laatst gewijzigd door johan : 12 oktober 2004 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze hebben zelfs een vlag gevonden... achtergelaten om de straat mee schoon te vegen...
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, als u echt tegen de Franstaligen bent, waarom valt u niet de Franstalige inwoners van de faciliteitengemeenten aan, met base-ball knuppels bijvoorbeeld? Kwestie te tonen tot waar de pure idiotie kan leiden..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() [size=7][/size]
[size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7]F.D.F. GO HOME[/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementslid
|
![]() Proficiat aan de Vlaamse Jongeren Zoniënwoud sector Noord voor hun geslaagde actie.
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is er Everytime ? een beetje kregel aan het worden ? wat oproepen tot geweld aan het plaatsen ? nu van mij mag dat hoor, maar niet komen klagen als de knuppel op uwen kop terechtkomt he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |